logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: RYŁKO-KURPIEWSKA ANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 45



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/45
AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
TYTUŁ: Kontrowersje wokół tradycji badań nad komunikatem reklamowym
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Controversy over traditional research on advertising and its message
ŹRÓDŁO: Studia Medioznawcze. - 2007, nr 4 (31), s. 51-73
p-ISSN: 1641-0920

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja w reklamie
  • nadawca
  • odbiorca
  • kontekst

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • communication in advertising
  • sender
  • receiver
  • context

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ: Dzieci jako odbiorcy reklam telewizyjnych
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2008
    OPIS FIZYCZNY: 211, [1] s., 23 cm
    ISBN: 978-83-7326-481-6
    UWAGI: Bibliogr. s. 202-209
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Między zagadką a reklamą, czyli o strukturalnym ich podobieństwie
    ŹRÓDŁO: W: Media, biznes, kultura / pod red. Jana Krefta i Józefa Majewskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : [Wydawnictwo Marpress], 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. [129]-136
    ISBN: 978-83-7528-043-2
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: O znaczeniu kontekstu w tworzeniu nazw produktów
    ŹRÓDŁO: W: Polonistyczne drobiazgi językoznawcze : materiały sesji jubileuszowej Oddziału Gdańskiego Towarzystwa Miłośników Języka Polskiego z 23 października 2006 r., 1 / pod red. Jolanty Maćkiewicz i Ewy Rogowskiej-Cybulskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. [168]-173
    ISBN: 978-83-7326-581-3
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Reklama w kaszubskim radiu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Die kaschubischsprachige Rundfunkwerbung
    ŹRÓDŁO: W: Między przeszłością a współczesnymi mediami : z problemów historii, kultury i edukacji / pod red. Piotra Kąkola i Anny Reglińskiej-Jemioł
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. [161]-171
    ISBN: 978-83-7326-656-8
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    UWAGI: Materiały z konf., 8 lipca 2008 r., Krokowa
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: W kręgu baśniowych bohaterów, czyli o baśni w reklamie raz jeszcze
    ŹRÓDŁO: W: Komunikacja wizualna w przestrzeni społecznej / pod red. Anny Obrębskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Wydawnictwo Primum Verbum, 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. 147-154
    ISBN: 978-83-62157-03-7
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    7/45
    TYTUŁ: Ethos rycerski w historii, literaturze i kulturze / pod red. Anny Ryłko-Kurpiewskiej i Magdaleny Sachy
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2010
    OPIS FIZYCZNY: 281 s., il., 21 cm
    ISBN: 978-83-7326-775-6
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rycerz w srebrnej zbroi i dama w opresji - o funkcjonowaniu elementów kultury rycerskiej w reklamach telewizyjnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Ein Ritter im silbernen Harnisch und eine Dame in der Klemme - von Elementen des ritterlichen Ethos in der TV-Werbung
    ŹRÓDŁO: W: Ethos rycerski w historii, literaturze i kulturze / pod red. Anny Ryłko-Kurpiewskiej i Magdaleny Sachy
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [223]-242
    ISBN: 978-83-7326-775-6
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    9/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska, Magdalena Sacha.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Słowo wstępne
    ŹRÓDŁO: W: Ethos rycerski w historii, literaturze i kulturze / pod red. Anny Ryłko-Kurpiewskiej i Magdaleny Sachy
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [7]-13
    ISBN: 978-83-7326-775-6
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Językowe sposoby pozyskiwania odbiorcy w reklamie, czyli o tzw. zaczepkach słownych w dynamicznej reklamie zewnętrznej
    ŹRÓDŁO: W: Pragmatyczne aspekty tekstu i dyskursu / pod red. Bożeny Matuszczyk
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. [125]-134
    ISBN: 978-83-7326-844-9
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    11/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ: Serialowy sposób na nudę - o serialowości jako metodzie konstruowania reklam telewizyjnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The TV series as a way to address boredom : TV series as a construction device in TV advertising
    ŹRÓDŁO: Studia Pragmalingwistyczne. - 2011, R. 3, s. [394]-408
    p-ISSN: 2080-5853

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • rozrywka
  • serial
  • perswazja
  • reklama telewizyjna
  • znużenie reklamą

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Skąd znamy Goździkową? - czyli o różnych sposobach charakteryzowania bohatera w reklamie
    ŹRÓDŁO: W: Media, biznes, kultura, t. 2 / pod red. Jana Krefta, Roberta Stopikowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo "Marpress", cop. 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. [37]-49
    ISBN: 978-83-7528-074-6
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    13/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Słowotwórstwo i kreacja w reklamie - o zachętach wpisanych w nazwy leków
    ŹRÓDŁO: W: Słowotwórstwo a media : materiały czwartej konferencji językoznawczej poświęconej pamięci profesora Bogusława Krei / pod red. Ewy Badydy, Jolanty Maćkiewicz i Ewy Rogowskiej-Cybulskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2011
    SERIA: Wokół Słów i Znaczeń, 4
    OPIS FIZYCZNY: S. [143]-154
    ISBN: 978-83-7326-785-5
    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Reklama oczami najmłodszych. Wykorzystywanie dziecięcych sposobów prezentacji i strukturalizowania świata w tworzeniu komunikatów reklamowych
    ŹRÓDŁO: W: Maski dziennikarstwa : księga poświęcona prof. dr hab. Wiktorowi Peplińskiemu / pod red. nauk. Anny Kalinowskiej-Żeleźnik, Anny Lusińskiej, Jolanty Maćkiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 252-269
    ISBN: 978-83-7823-099-1
    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Starość w reklamie telewizyjnej, czyli o medialnym wizerunku osób dojrzałych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Elderly age in TV commercials mature people media image
    ŹRÓDŁO: W: Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego / pod red. Wandy Patrzałek
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań ; Wrocław : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [61]-82
    ISBN: 978-83-7205-314-5
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama telewizyjna
  • bohater
  • starość
  • perswazja

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/45
    AUTORZY: Wojciech Gustowski, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Konwergencja komunikowania interpersonalnego i masowego w komunikacji marketingowej (casus bloga mBanku)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Convergence of interpersonal and mass communication in marketing on the example of mBank blog
    ŹRÓDŁO: W: Faces of social communication : around the issues of marketing and public relations in contemporary society = Oblicza komunikacji społecznej : wokół problematyki marketingu i public relations w nowoczesnym społeczeństwie / red. nauk. Michał Kaczmarczyk
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [61]-68
    ISBN: 978-83-61991-23-6
    ISBN: 978-80-87800-01-0
    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    17/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: To google - słowem dziesięciolecia
    ŹRÓDŁO: W: Mówię, więc jestem : rozmowy o współczesnej polszczyźnie, 4 / pod red. Małgorzaty Milewskiej-Stawiany i Ewy Rogowskiej-Cybulskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 219-224
    ISBN: 978-83-7865-061-4
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    18/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Witamy w świecie marek! O zmieniającej się funkcji dziecka jako odbiorcy reklamy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Welcome to brands world! On emering child - advertisement consumer function
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 1] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [351]-360
    ISBN: 978-83-61991-35-9
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • adresat
  • lalka Barbie
  • komunikacja
  • nowe media

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertisement
  • Barbie doll
  • communication
  • new media
  • consumer

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    19/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Za co cenimy witaminy - o dawnych i współczesnych sposobach kreowania nazw preparatów zawierających w swym składzie witaminy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: What do we value vitamins for? Old and new naming conventions of vitamin formulas
    ŹRÓDŁO: W: Słowotwórstwo w różnych odmianach języka : materiały piątej konferencji językoznawczej poświęconej pamięci profesora Bogusława Krei / pod red. Ewy Badydy, Jolanty Maćkiewicz i Ewy Rogowskiej-Cybulskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
    SERIA: Wokół Słów i Znaczeń, 5
    OPIS FIZYCZNY: S. [259]-279
    ISBN: 978-83-7865-094-2
    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: V Konferencja Językoznawcza poświęcona pamięci Profesora Bogusława Krei pt. "Słowotwórstwo w różnych odmianach języka"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2011.05.16
    Do dnia: 2011.05.17
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    20/45
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Between tradition and modernity. New relations between media, business and culture : introduction
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Między tradycją a nowoczesnością. Relacje pomiędzy mediami, biznesem i kulturą : wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-25 [wersja ang.], s. 27-38 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • business
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    21/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Children as consumers - a few remarks on children's product naming
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dziecko jako konsument - o sposobach konstruowania nazw produktów skierowanych do najmłodszych
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 449-[465]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • komunikacja
  • nazwa produktu
  • adresat
  • dziecko

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • communication
  • product name
  • audience
  • child

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    22/45
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Horizons of communication. The importance of media in social and political life. Introduction
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Horyzonty komunikowania. Znaczenie mediów w życiu społecznym i politycznym. Wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 15-26 [wersja ang.], s. 29-39 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • business
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    23/45
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: In dialogue with consumer. New faces of marketing communication. Introduction
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: W dialogu z konsumentem. Nowe oblicza komunikacji marketingowej. Wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-22 [wersja ang.], s. 25-34 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Materiały z Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013", 10-11 października 2013 r., Gdańsk
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • business
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    24/45
    TYTUŁ: Media, business, culture, vol. 1, Media language research / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 486, [1] s., il., 24 cm
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZEK
    Język publikacji: POL, ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    25/45
    TYTUŁ: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 602, [1] s., 24 cm
    ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZEK
    Język publikacji: POL, ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    26/45
    TYTUŁ: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 309, [1] s., il., 24 cm
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZEK
    Język publikacji: POL, ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    27/45
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ: Public perception of healthcare personnel in Poland and some other European countries in view of selected studies
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Postrzeganie służby zdrowia w Polsce oraz pewnych innych państwach Europy w świetle wybranych badań
    ŹRÓDŁO: International Business and Global Economy = Biznes Międzynarodowy w Gospodarce Globalnej, [dokument elektroniczny]. - 2015, nr 34, s. 198-209
    TRYB DOSTĘPU: http://ekonom.ug.edu.pl/web/download.php?OpenFile=1667 [dostęp 09.12.2015]
    p-ISSN: 2300-6102
    e-ISSN: 2353-9496

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • public image
  • healthcare
  • opinion polls

    Adres url:
    DOI:
    28/45
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Syncretism of forms and media used by the electric power industry in its communication strategies
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Synkretyzm form i nośników wykorzystywanych przez sektor elektroenergetyczny w strategiach komunikacyjnych
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, 2 / pod red. Krystiana Dudka, Małgorzaty Koszembar-Wiklik, Piotra Celeja, Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Sosnowiec ; Praga : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" : Wydawnictwo Verbum, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 129-140
    ISBN: 978-83-64788-13-0
    ISBN: 978-80-87800-33-1
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • sektor elektroenergetyczny
  • strategie komunikacyjne
  • synkretyzm form i nośników
  • komunikacja społeczna
  • komunikowanie sektora elektroenergetycznego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • electric power sector
  • social communication
  • communication strategies
  • syncretism of forms and media
  • communication of the electric power industry

    29/45
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska, Katarzyna Bałandynowicz-Panfil, Beata Czechowska-Derkacz, Katarzyna Walotek-Ściańska.
    TYTUŁ: Identity and image in media communication
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Wydawnictwo Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 156 s.
    ISBN: 978-83-8083-431-6 (pol)
    ISBN: 978-0-9927953-3-7 (irl)
    UWAGI: Bibliogr. przy rodziałach
    Typ publikacji: ZM
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 25.000
    30/45
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Medi@stery / red. nauk. serii Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Gdynia : Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 21 cm
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    31/45
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Media Biznes Kultura = Media Business Culture / red. Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz
    ISSN: 2451-1986
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
    Typ publikacji: PEC
    Język publikacji: POL
    32/45
    TYTUŁ: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-KurpiewskaMedia, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 375, [2] s., il., 24 cm
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: ZEK
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    33/45
    TYTUŁ: Media, business, culture, vol. 2, The faces of media communicationMedia, biznes, kultura, t. 2, Oblicza komunikacji medialnej / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 478, [3] s., il., 24 cm
    ISBN: 978-0-9927953-5-1 (IRL)
    ISBN: 978-83-8083-405-7 (POL)
    Typ publikacji: ZEK
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    34/45
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Maria Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirationsMedia, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 291 s., il., 23 cm
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    ISBN: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZEK
    Język publikacji: POL, ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    35/45
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Multidimensionality of modern media communication
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Wielowymiarowość współczesnej komunikacji w mediach
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-23 [wersja ang.], s. 25-34 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    36/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska, Wojciech Gustowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Naukowiec, uczony, badacz. Ocena wizerunku profesji w świetle badań opinii publicznej i wybranych tekstów prezentowanych w polskich mediach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Scholar, academic, researcher - people of science: their image in public opinion and media coverage
    ŹRÓDŁO: W: Komunikowanie o nauce / pod red. Edyty Żyrek-Horodyskiej i Magdaleny Hodalskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 141-155
    ISBN: 978-83-233-4099-7
    ISBN: 978-83-233-9423-5 (e-book)
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    37/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ: Reklama jako sztuka powtórzeń
    ADRES WYDAWNICZY: Gdynia : Wydawnictwo Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 468 s., il., 25 cm
    ISBN: 978-83-8083-202-2
    UWAGI: Bibliogr. s. 417-461
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • reklama
  • logo
  • powtórzenie
  • symetria
  • seria

    38/45
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The faces of media communication
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Oblicza komunikacji medialnej
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, The faces of media communication = Media, biznes, kultura, t. 2, Oblicza komunikacji medialnej / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-25 [wersja ang.], s. 27-38 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-5-1 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-405-7 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    39/45
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Maria Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Various dimensions of media in the research done by students and doctoral candidates : introduction
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Różnorodne wymiary mediów w badanaich studentów i doktorantów : wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-23 [wersja ang.], s. 25-35 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    40/45
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ: "Młodości! ty nad poziomy wylatuj". Szkice do portretu młodego naukowca w mediach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Youth! Up and over the horizons rise". Sketches to the portrait of a young researcher in media
    ŹRÓDŁO: Horyzonty Wychowania. - 2017, Vol. 16, no. 39, s. 11-28
    p-ISSN: 1643-9171
    e-ISSN: 2391-9485

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • młodość
  • media
  • nauka
  • wizerunek naukowca
  • młodzi naukowcy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • youth
  • media
  • science
  • researcher's image
  • young researchers

    Adres url:
    DOI:
    41/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ: Edytorial: Wizerunek naukowca w mediach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Editorial: the image of scientist in the media
    ŹRÓDŁO: Horyzonty Wychowania. - 2017, Vol. 16, no. 39, s. 5-8
    p-ISSN: 1643-9171
    e-ISSN: 2391-9485

    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    42/45
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Horyzonty Wychowania Vol. 16, no. 39 / red. nru Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz
    ISSN: 2391-9485
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydział Pedagogiczny Akademii Ignatianum, 2017
    UWAGI: Tyt. nru: Wizerunek naukowca w mediach
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    43/45
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Medi@stery / red. nauk. serii Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdynia : Novae Res - Wydawnictwo Innowacyjne, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 21 cm
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    44/45
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Media Biznes Kultura = Media Business Culture / red. Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz
    ISSN: 2451-1986
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 24 cm
    Typ publikacji: PEC
    Język publikacji: POL
    45/45
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska, Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ: Naukowa młodość i dojrzałość - perspektywy medialne i pozamedialne
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Scientific youth and maturity - media and non-media perspective
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 1 (2), s. 23-31
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • młodość
  • dojrzałość
  • media
  • nauka
  • wizerunek naukowca

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • youth
  • maturity
  • media
  • science
  • scientist's image

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego