logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SIDORKIEWICZ MARTA
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/8
AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
TYTUŁ: Produkty turystyki biznesowej narzędziem komunikacji marketingowej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Business tourism products as tools of marketing communication
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2009, nr 42, s. [632]-638
p-ISSN: 1896-382X

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • communication marketing
  • business tourism

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/8
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wybrane aspekty rozwoju turystyki biznesowej w Polsce a działalność jednostek samorządu terytorialnego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Selected aspects of business tourism development in Poland vs. the functioning of local authority units
    ŹRÓDŁO: W: Gospodarka turystyczna w regionie : wybrane zagadnienia jej funkcjonowania / red. nauk. Andrzej Rapacz
    ADRES WYDAWNICZY: Jelenia Góra : Wydawnictwo Ad Rem, 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. 56-63
    ISBN: 978-83-61719-17-5
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • business tourism development

    3/8
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
    TYTUŁ: "Meeting planning" jako narzędzie wspomagające realizację imprez targowych
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe. Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie. - 2010, z. 24, s. 35-55
    p-ISSN: 1509-3670

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • business tourism
  • trades and exhibitions
  • meeting planning

    4/8
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
    TYTUŁ: "Meeting planning" jako narzędzie wspomagające realizację produktów turystyki konferencyjnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Meeting planning as a tool that supports realization of conference tourism products
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki. - 2009, nr 13, s. [9]-20
    p-ISSN: 1644-0501

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • business tourism
  • meeting planning

    Adres url:
    5/8
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
    TYTUŁ: Identyfikacja usług wybranych produktów turystyki biznesowej : ujęcie marketingowe
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Identifiying the services of selected business tourism products in the light of marketing theory
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2012, nr 96, s. [283]-295
    p-ISSN: 1896-382X

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/8
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
    TYTUŁ: Popyt na produkty turystyki biznesowej w aglomeracji trójmiejskiej w roku 2010 w świetle badań Gdańsk Convention Bureau
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Demand for business tourism products in Tricity agglomeration in 2010 in the light of Gdansk Convention Bureau research studies
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2012, nr 84, s. [659]-670
    p-ISSN: 1896-382X

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • business tourism
  • business tourism products
  • convention bureau

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/8
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
    TYTUŁ: Przygotowanie kadry do obsługi turystów biznesowych w hotelach wysokokategoryzowanych w Polsce
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe. Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie. - 2014, nr 3, s. 129-143
    p-ISSN: 1734-4468

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    8/8
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
    TYTUŁ: Event jako narzędzie marketingu terytorialnego na przykładzie działalności Gdańsk Convention Bureau
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Event as a tool of territorial marketing on the example of activities carried out by the Gdansk Convention Bureau
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula. - 2015, 40, s. 59-70
    p-ISSN: 2353-2688

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing terytorialny
  • eventy
  • convention bureau

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • territorial marketing
  • events
  • convention bureau

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego