logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SKURCZYŃSKI MARCIN
Liczba odnalezionych rekordów: 23



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/23
AUTORZY: Marcin Skurczyński.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Advantages of using business simulations in education
ŹRÓDŁO: W: Innovative tools for facilitated transfer of entrepreneurial skills and knowledge / eds. Wojciech Bizon, Andrzej Poszewiecki
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
OPIS FIZYCZNY: S. [55]-66
ISBN: 978-83-7865-171-0
UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. [157]-163
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • business simulation
  • innovative tools
  • business education
  • entrepreneurship

    2/23
    AUTORZY: Wojciech Bizon, Andrzej Poszewiecki, Magdalena Markiewicz, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Budowanie postaw przedsiębiorczych wśród studentów. Założenia i przebieg projektu Case Simulator
    ŹRÓDŁO: W: Rola e-edukacji w rozwoju kształcenia akademickiego / pod red. nauk. Marcina Dąbrowskiego i Marii Zając
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 75-83
    ISBN: 978-83-63127-11-4
    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    3/23
    AUTORZY: Magdalena Markiewicz, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Symulacje biznesowe i studia przypadku - siła synergii
    NAZWA KONFERENCJI: Symulacje biznesowe i studia przypadków jako innowacyjne metody budowania postaw przedsiębiorczych
    MIEJSCE: Sopot, 5 czerwca 2013
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Gdańskiego ; Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza
    UWAGI: Konferencja podsumowująca działania w ramach projektu Case Simulator
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: POL
    4/23
    AUTORZY: Christian Stadlmann, Silvio Cardinali, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: The perception of future challenges by German speaking, Polish and Italian automotive dealers
    NAZWA KONFERENCJI: Cross-Cultural Conference
    MIEJSCE: Steyr, Austria, 8 May 2013
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: University of Applied Sciences Upper Austria
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: ENG
    5/23
    AUTORZY: Christian Stadlmann, Silvio Cardinali, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The perception of future challenges by German speaking, Polish and Italian automotive dealers
    ŹRÓDŁO: W: Cross-Cultural Conference 2013, 8th May 2013 : proceedings / eds. Hannes Hofstadler, Sophie Wiesinger, Martina Gaisch, Margarethe Uberwimmer, Anja Spitzer
    ADRES WYDAWNICZY: Aachen : Shaker, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 131-140
    ISBN: 978-3-8440-1839-4
    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Cross-Cultural Conference 2013
    Miejsce konferencji: Steyr
    Kraj: AT
    Od dnia: 2013.05.08
    Do dnia: 2013.05.08
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • automotive market
  • market challenges
  • management skills
  • developing new distribution skills

    6/23
    AUTORZY: Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wykorzystanie symulacji biznesowych w procesie kształcenia
    ŹRÓDŁO: W: Efektywność innowacyjnych narzędzi dydaktycznych w procesie kształtowania postaw przedsiębiorczych / red. nauk. Wojciech Bizon, Andrzej Poszewiecki
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [119]-131
    ISBN: 978-83-7865-163-5
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • business simulation
  • training
  • entrepreneurship
  • business education

    7/23
    AUTORZY: Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Best Practices of cooperation between higher education institutions and OEMs
    NAZWA KONFERENCJI: International Conference of DNDS Project Seeking dealership excellence through research and training : sales, marketing, new media, finance and management in the automotive industry
    MIEJSCE: Ancona, Italy, 11-12 September 2014
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: ENG
    8/23
    AUTORZY: Anna Fornalska, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ: Intercultural competence of employees as a non-economic factor influencing competitiveness in the international market
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Kompetencje międzykulturowe pracowników jako pozaekonomiczny czynnik konkurencyjności na rynkach międzynarodowych
    ŹRÓDŁO: International Business and Global Economy = Biznes Międzynarodowy w Gospodarce Globalnej, [dokument elektroniczny]. - 2014, nr 33, s. 543-554
    TRYB DOSTĘPU: http://ekonom.ug.edu.pl/web/download.php?OpenFile=1421 [dostęp 09.12.2015]
    p-ISSN: 2300-6102
    e-ISSN: 2353-9496

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • competition
  • intercultural competence
  • internationalization
  • multicultural environment
  • intercultural relations

    Adres url:
    DOI:
    9/23
    AUTORZY: Anna Fornalska-Skurczyńska, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Intercultural competence of employees as a non-economic factor influencing competitiveness in the international market
    NAZWA KONFERENCJI: VIII Międzynarodowa Konferencja Naukowa Wyzwania Gospodarki Globalnej 2014
    MIEJSCE: Sopot, Polska, 22-23 maja 2014
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Instytutu Handlu Zagranicznego Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: ENG
    10/23
    AUTORZY: Anna Fornalska, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: New media in marketing communications of automotive dealers on Polish market
    ŹRÓDŁO: W: Seeking dealership excellence through research and training : sales, marketing, new media, finance and management in the automotive industry : conference proceeding / by Christian Stadlmann and Gian Luca Gregori
    ADRES WYDAWNICZY: Ancona : Management Department, Economics Faculty "Giorgio Fuà", Università Politecnica delle Marche, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 24-31
    ISBN: 978-88-907795-9-6
    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: International Conference of DNDS Project - Developing New Distribution Skills
    Miejsce konferencji: Ancona
    Kraj: IT
    Od dnia: 2014.09.11
    Do dnia: 2014.09.12
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • social media
  • integrated marketing communication
  • automotive market in Poland

    Adres url:
    11/23
    AUTORZY: Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: New media in marketing communications of automotive dealers on Polish market
    NAZWA KONFERENCJI: International Conference of DNDS Project Seeking dealership excellence through research and training : sales, marketing, new media, finance and management in the automotive industry
    MIEJSCE: Ancona, Italy, 11-12 September 2014
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: ENG
    12/23
    AUTORZY: Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Sales crisis: How to connect with existing and prospect customers?
    NAZWA KONFERENCJI: International Conference of DNDS Project Seeking dealership excellence through research and training : sales, marketing, new media, finance and management in the automotive industry
    MIEJSCE: Ancona, Italy, 11-12 September 2014
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: ENG
    13/23
    AUTORZY: Joanna Pietrzak, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Sales crisis: how to connect with existing and prospect customers?
    ŹRÓDŁO: W: Seeking dealership excellence through research and training : sales, marketing, new media, finance and management in the automotive industry : conference proceeding / by Christian Stadlmann and Gian Luca Gregori
    ADRES WYDAWNICZY: Ancona : Management Department, Economics Faculty "Giorgio Fuà", Università Politecnica delle Marche, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 103-106
    ISBN: 978-88-907795-9-6
    Tytuł-nazwa konferencji: International Conference of DNDS Project - Developing New Distribution Skills
    Miejsce konferencji: Ancona
    Kraj: IT
    Od dnia: 2014.09.11
    Do dnia: 2014.09.12
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • automotive industry
  • marketing
  • sales management
  • long life learning
  • distribution

    Adres url:
    14/23
    AUTORZY: Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ EKSPERTYZY: Opinia o innowacyjności
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : MEDREG sp. z o.o, 2015
    Typ publikacji: PXE
    Język publikacji: POL
    15/23
    TYTUŁ: Introduction to international trade / ed. by Anna Fornalska-Skurczyńska and Marcin Skurczyński
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Gdańsk University Press, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 272 s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-7865-431-5
    UWAGI: Indeks
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/23
    AUTORZY: Marcin Skurczyński, Magda Leszczyna-Rzucidło.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Marketing strategies on international markets
    ŹRÓDŁO: W: Introduction to international trade / ed. by Anna Fornalska-Skurczyńska and Marcin Skurczyński
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Gdańsk University Press, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 83-108
    ISBN: 978-83-7865-431-5
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    UWAGI: Marcin Skurczyński pkt 4.1-4.5
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    17/23
    AUTORZY: Joanna Adamska-Mieruszewska, Urszula Mrzygłód, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Success and failures of crowdfunded projects in Poland
    NAZWA KONFERENCJI: 23rd Eurasia Business and Economics Society (EBES) Conference - Madrid
    MIEJSCE: Madrid, Spain, 27-29 September 2017
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Faculty of Economics and Business Universidad Complutense de Madrid
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • crowdfunding
  • success determinants
  • logit model

    18/23
    AUTORZY: Joanna Adamska-Mieruszewska, Urszula Mrzygłód, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ: Success and failures of crowdfunded projects in Poland
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Sukcesy i porażki projektów crowdfundingowych w Polsce
    ŹRÓDŁO: Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. - 2017, nr 5 (89), cz. 2, s. 415-426
    p-ISSN: 2450-7741
    e-ISSN: 2300-4460

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    UWAGI: Tyt. nru.: Rynki kapitałowe
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • crowdfunding
  • determinanty sukcesu
  • badanie empiryczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • crowdfunding
  • success determinants
  • empirical study

    Adres url:
    DOI:
    19/23
    AUTORZY: Urszula Mrzygłód, Joanna Adamska-Mieruszewska, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Sukcesy i porażki projektów crowdfundingowych w Polsce
    NAZWA KONFERENCJI: XVIII Międzynarodowa Naukowa Konferencja Zarządzanie finansami
    MIEJSCE: Kołobrzeg, Polska, 29-31 marca 2017
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Katedra Inwestycji i Wyceny Przedsiębiorstw. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • crowdfunding
  • success determinants
  • empirical study

    20/23
    AUTORZY: Urszula Mrzygłód, Marcin Skurczyński, Joanna Adamska-Mieruszewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Charakterystyka inicjatyw crowdfundingowych w Polsce na przykładzie wybranych branż sektora kreatywnego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Crowdfunding projects in Poland - the case study of creative industries
    ŹRÓDŁO: W: Crowdfunding w Polsce / pod red. Anny Pluszyńskiej i Anny Szopy
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 271-293
    ISBN: 978-83-233-4415-5
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • crowdfunding
  • sektor kreatywny

    21/23
    AUTORZY: Urszula Mrzygłód, Joanna Adamska-Mieruszewska, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Raising money on crowdfunding platforms: the components of success
    NAZWA KONFERENCJI: Cross-Cultural Business Conference 2018
    MIEJSCE: Steyr, Austria, 17-18 May 2018
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: The University of Applied Sciences Upper Austria
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • crowdfunding
  • success and failures
  • logit models

    22/23
    AUTORZY: Urszula Mrzygłód, Marcin Skurczyński, Joanna Adamska-Mieruszewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Raising money on crowdfunding platforms: the components of success
    ŹRÓDŁO: W: Cross-cultural business conference 2018, May 17th-18th : proceedings / Eds. Margarethe Überwimmer, Robert Füreder, Martina Gaisch
    ADRES WYDAWNICZY: Aachen : Shaker Verlag, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 343-352
    ISBN: 978-3-8440-5875-8
    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Cross-Cultural Business Conference 2018
    Miejsce konferencji: Steyr
    Kraj: AT
    Od dnia: 2018.05.17
    Do dnia: 2018.05.18
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • crowdfunding
  • success & failures determinants

    23/23
    AUTORZY: Urszula Mrzygłód, Joanna Adamska-Mieruszewska, Marcin Skurczyński, Michał Suchanek.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Success drivers of crowdfunding campaigns
    NAZWA KONFERENCJI: Summer Seminar in Banking and Finance 2018
    MIEJSCE: Sopot, Poland, 9-10 July 2018
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: University of Gdańsk ; University of Szczecin ; University of Warsaw
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • crowdfunding
  • success drivers
  • PolakPotrafi.pl

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego