logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SKWIRA MARTA
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Marta Skwira, Sylwia Solecka.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Równowaga w świecie materializmu i reklamy? Edukacja konsumencka i edukacja społeczna dzieci i młodzieży
ŹRÓDŁO: W: Tajemnice reklamy : o tym, jak reklama wpływa na dzieci i młodzież / red. Anna Maria Zawadzka, Małgorzata Niesiobędzka
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Stowarzyszenia Filomatów : LiberiLibri, 2017
OPIS FIZYCZNY: S. 117-127
ISBN: 978-83-63487-23-2
UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
  Wyświetl ponownie stosując format:
Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego