logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SZCZEPANIAK-KOZAK ANNA
Liczba odnalezionych rekordów: 12



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/12
AUTORZY: Hadrian Lankiewicz, Anna Szczepaniak-Kozak, Emilia Wąskiewicz-Firlej.
TYTUŁ: Shifting the outer layers of language context to the front : developing pragmalinguistic and sociopragmatic awareness through languaging
ŹRÓDŁO: Crossing Boundaries in Culture and Communication. - 2013, Vol. 4, no. 1, s. 19-41
p-ISSN: 2248-2202

UWAGI: Bibliogr. 59 poz.
Typ publikacji: ZAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • language awareness
  • sociopragmatics
  • pragmalinguistics
  • languaging
  • metalinguistic knowledge
  • strategies and mitigation

    2/12
    TYTUŁ: The creative potential of the word : from fiction to education / ed. Anna Szczepaniak-Kozak, Hadrian Aleksander Lankiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Piła : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica, 2013
    OPIS FIZYCZNY: 239 s., 24 cm
    ISBN: 978-83-62617-22-7
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: ENG, GER
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/12
    TYTUŁ: Culture and creativity in discourse studies and foreign language pedagogy / ed. Emilia Wąsikiewicz-Firlej, Hadrian Aleksander Lankiewicz, Anna Szczepaniak-Kozak
    ADRES WYDAWNICZY: Piła : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica, 2014
    OPIS FIZYCZNY: 344 s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-62617-41-8
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    UWAGI: Tekst w jęz.: ENG, FRE, GER, POL
    Typ publikacji: PEK
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/12
    AUTORZY: Hadrian Lankiewicz, Anna Szczepaniak-Kozak, Emilia Wąsikiewicz-Firlej.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Developing pragmatic competence of EFL learners : selected theoretical and practical assumptions
    ŹRÓDŁO: W: Intercultural issues in the era of globalization, [dokument elektroniczny] / Piotr Romanowski (ed.)
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Instytutu Komunikacji Specjalistycznej i Interkulturowej Uniwersytet Warszawski, 2014
    SERIA: Studi@ Naukowe, 2299-9310, 27
    OPIS FIZYCZNY: S. 86-99
    ISBN: 978-83-64020-26-1
    UWAGI: Bibliogr. 40 poz.
    UWAGI: http://www.sn.iksi.uw.edu.pl/documents/7732735/0/SN+27+Piort+Romanowski+%28ed.%29%20-+Intercultural+issues+in+the+era+of+globalization.pdf [dostęp 13.02.15]
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    5/12
    TYTUŁ: Kultur, Kommunikation, Kreativität, Reflexivität : Beiträge zum universitären Fremdsprachenunterricht / Sylwia Adamczak-Krysztofowicz, Anna Szczepaniak-Kozak (Hrsg.)
    ADRES WYDAWNICZY: Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, cop. 2014
    SERIA: Posener Beiträge zur Angewandten Linguistik, 2191-3536, Bd. 4
    ISBN: 978-3-631-64488-1
    ISBN: 978-3-653-03339-7 (e-book)
    Język publikacji: GER
    6/12
    AUTORZY: Hadrian Lankiewicz, Anna Szczepaniak-Kozak, Emilia Wąsikiewicz-Firlej.
    TYTUŁ: Language learning and identity : positioning oneself as a language learner and user in the multilingual milieu
    ŹRÓDŁO: Oceánide, [dokument elektroniczny]. - 2014, iss. 6, s. 1-16
    TRYB DOSTĘPU: http://oceanide.netne.net/articulos/art6-2.pdf [dostęp 30.01.2015]
    e-ISSN: 1989-6328

    UWAGI: Bibliogr. 51 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • identity
  • language learning
  • EFL
  • Polish learners
  • sojourn
  • analysis of pedagogical discourse

    Adres url:
    7/12
    TYTUŁ: Discourses in Co(n)text : the many faces of specialised discourse / ed. by Magdalena Zabielska, Emilia Wąsikiewicz-Firlej and Anna Szczepaniak-Kozak
    ADRES WYDAWNICZY: Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, cop. 2015
    OPIS FIZYCZNY: 430 s., 22 cm
    ISBN: 978-1-4438-7419-9
    Język publikacji: ENG
    8/12
    AUTORZY: Emilia Wąsikiewicz-Firlej, Anna Szczepaniak-Kozak, Hadrian Lankiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Taming otherness through literature-based intercultural training : a case study
    ŹRÓDŁO: W: Das Fremde in interkulturellen Untersuchungen / Joanna Andrzejewska [Hrsg.]
    ADRES WYDAWNICZY: Erfurt : City Druck & Verlag Erfurt, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 147-168
    ISBN: 978-3-939210-98-6
    UWAGI: Bibliogr. 53 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    9/12
    AUTORZY: Hadrian Lankiewicz, Emilia Wąsikiewicz-Firlej, Anna Szczepaniak-Kozak.
    TYTUŁ: Insights into teacher language awareness with reference to the concept of self-marginalization and empowerment in the use of a foreign language
    ŹRÓDŁO: Porta Linguarum. - 2016, no. 25, s. 147-161
    p-ISSN: 1697-7467

    UWAGI: Bibliogr. 62 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.426
    Punktacja MNiSW: 20.000
    5-letni Impact Factor ISI: 0.404
    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science
  • Scopus

    Adres url:
    10/12
    AUTORZY: Hadrian Lankiewicz, Anna Szczepaniak-Kozak.
    TYTUŁ: Polityczna poprawność dyskursu edukacyjnego : nauczyciel języka obcego w przeciwdziałaniu mowie nienawiści
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Political corretness of educational discourse : foreign language teachers and fighting hate speech
    ŹRÓDŁO: Neofilolog. - 2016, nr 47/1, s. 53-66
    p-ISSN: 1429-2173

    UWAGI: Bibliogr. 54 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja interkulturowa
  • dyskurs pedagogiczny
  • poprawność polityczna
  • krytyczno-ekologiczna świadomość językowa
  • edukacja nauczycieli języków obcych

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • intercultural communication
  • pedagogical discourse
  • political correctness
  • critical ecological language awareness
  • language teacher education

    Adres url:
    11/12
    AUTORZY: Anna Szczepaniak-Kozak, Hadrian Lankiewicz.
    TYTUŁ: Wybrane aspekty mowy nienawiści w Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Selected aspects of hate speech in Poland
    ŹRÓDŁO: Lingwistyka Stosowana : przegląd = Applied Linguistics : review = Angewandte Linguistik, [dokument elektroniczny]. - 2017, nr 21 (1), s. 135-147
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ls.uw.edu.pl/documents/7276721/0/Lingwistyka+Stosowana+21.pdf [dostęp 27.02.2017]
    p-ISSN: 2080-4814

    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Adres url:
    12/12
    AUTORZY: Elizabeth Woodward-Smith, Hadrian A. Lankiewicz, Anna Szczepaniak-Kozak.
    TYTUŁ: Translation didactics: a proposal for teaching consecutive interpreting
    ŹRÓDŁO: Glottodidactica. - 2018, Vol. 45/1, s. 179-192
    p-ISSN: 0072-4769

    UWAGI: Bibliogr. 35 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teaching translation
  • translation studies
  • consecutive interpreting
  • foreign language teaching vs. translation
  • autonomy and collaborative learning

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego