logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SZELIGOWSKA MONIKA
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Monika Szeligowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Pasywnym odbiorcom mówimy "nie!". O przemianie monologu reklamowego w dialog z konsumentem w obrębie starych mediów
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: We say "no" to passive consumers! About transformation of advertising monologue into dialogue with a consumer in the area of the old media
ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
OPIS FIZYCZNY: S. 101-[117]
ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
Miejsce konferencji: Gdańsk
Kraj: PL
Od dnia: 2013.10.10
Do dnia: 2013.10.11
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • interaktywność
  • reklama
  • odbiorca
  • nowe media
  • konwergencja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • interactivity
  • advertisement
  • consumer
  • new media
  • convergence

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego