logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: TERSA KAROLINA
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
AUTORZY: Karolina Tersa.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Organizacja środowiska przyjaznego nauczycielowi. Gdzie kończą sie możliwości działania nauczycieli szkół integracyjnych?
ŹRÓDŁO: W: Życie z niepełnosprawnością - wyzwania edukacyjne, rehabilitacyjne i normalizacyjne / pod red. Amadeusza Krause, Katarzyny Materny, Jolanty Rzeźnickiej-Kruppy
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Instytut Pedagogiki Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego, 2010
SERIA: Dyskursy Pedagogiki Specjalnej, 9
OPIS FIZYCZNY: S. [195]-202
ISBN: 978-83-7531-029-0
UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/6
AUTORZY: Karolina Tersa.
TYTUŁ: Kompetencje diagnostyczne nauczycieli. Oczekiwania i wyzwania
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Teachers' diagnostic skills. Expectations and challenges
ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2014, nr 16, s. [90]-105
p-ISSN: 2080-9476

UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
UWAGI: Tyt. nru: Pedagog, nauczyciel, terapeuta
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nauczyciel
  • pedeutologia
  • kompetencje diagnostyczne
  • dydaktyka
  • specjalne potrzeby edukacyjne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teacher
  • teacher studies
  • diagnostic skills
  • didactics
  • special educational needs

    3/6
    AUTORZY: Karolina Tersa.
    TYTUŁ: Wczesne wspomaganie rozwoju a wsparcie i pomoc społeczna
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Early developmental support versus social backup and social service
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2014, nr 15, s. [87]-99
    p-ISSN: 2080-9476

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Wsparcie społeczne. Różne oblicza choroby i niepełnosprawności
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wczesne wspomaganie rozwoju
  • pomoc społeczna
  • wsparcie społeczne
  • rodzina z niepełnosprawnym dzieckiem

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • early developmental support
  • social service
  • social backup
  • disabled child's family

    4/6
    AUTORZY: Karolina Tersa.
    TYTUŁ: Grupowe konteksty nauczycielskiej tożsamości
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Katedra Wydanictwo Naukowe, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 363 s., 20 cm
    ISBN: 978-83-63434-53-3
    UWAGI: Bibliogr. s. 347-360. Indeks
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teachers' studies
  • special pedagogy
  • disability studies
  • group identity

    5/6
    AUTORZY: Karolina Tersa.
    TYTUŁ: Embeddedness as a substantial condition of integrative education
    ŹRÓDŁO: Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. - 2017, no. 16, s. 57-72
    p-ISSN: 2300-391X

    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 9.000
    6/6
    AUTORZY: Joanna Doroszuk, Karolina Tersa.
    TYTUŁ: Oblicza i znaczenia współpracy we wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Colors and meanings of cooperation in early childhood developmental support
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2018, nr 30, s. 106-121
    p-ISSN: 2080-9476
    e-ISSN: 2544-0519

    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Konteksty niepełnosprawności. Prawo - wsparcie - zmiana
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • współpraca
  • wczesne wspomaganie rozwoju
  • wczesna interwencja
  • terapia
  • zespoły terapeutyczne
  • strategie przeniesienia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cooperation
  • early childhood developmental support
  • early intervention
  • therapy
  • therapeutic teams
  • transition plans

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego