logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: WĄSIKIEWICZ-FIRLEJ EMILIA
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/11
TYTUŁ: From classroom to workplace : advances in applied linguistics / ed. by Emilia Wąsikiewicz-Firlej and Hadrian Lankiewicz
ADRES WYDAWNICZY: Piła : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Staszica, 2013
OPIS FIZYCZNY: 238 s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-62617-23-4
UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
Typ publikacji: PEK
Język publikacji: ENG, GER
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/11
TYTUŁ: Culture and creativity in discourse studies and foreign language pedagogy / ed. Emilia Wąsikiewicz-Firlej, Hadrian Aleksander Lankiewicz, Anna Szczepaniak-Kozak
ADRES WYDAWNICZY: Piła : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Stanisława Staszica, 2014
OPIS FIZYCZNY: 344 s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-62617-41-8
UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
UWAGI: Tekst w jęz.: ENG, FRE, GER, POL
Typ publikacji: PEK
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/11
AUTORZY: Hadrian Lankiewicz, Anna Szczepaniak-Kozak, Emilia Wąsikiewicz-Firlej.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Developing pragmatic competence of EFL learners : selected theoretical and practical assumptions
ŹRÓDŁO: W: Intercultural issues in the era of globalization, [dokument elektroniczny] / Piotr Romanowski (ed.)
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Instytutu Komunikacji Specjalistycznej i Interkulturowej Uniwersytet Warszawski, 2014
SERIA: Studi@ Naukowe, 2299-9310, 27
OPIS FIZYCZNY: S. 86-99
ISBN: 978-83-64020-26-1
UWAGI: Bibliogr. 40 poz.
UWAGI: http://www.sn.iksi.uw.edu.pl/documents/7732735/0/SN+27+Piort+Romanowski+%28ed.%29%20-+Intercultural+issues+in+the+era+of+globalization.pdf [dostęp 13.02.15]
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Adres url:
4/11
AUTORZY: Hadrian Lankiewicz, Anna Szczepaniak-Kozak, Emilia Wąsikiewicz-Firlej.
TYTUŁ: Language learning and identity : positioning oneself as a language learner and user in the multilingual milieu
ŹRÓDŁO: Oceánide, [dokument elektroniczny]. - 2014, iss. 6, s. 1-16
TRYB DOSTĘPU: http://oceanide.netne.net/articulos/art6-2.pdf [dostęp 30.01.2015]
e-ISSN: 1989-6328

UWAGI: Bibliogr. 51 poz.
Typ publikacji: ZAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • identity
  • language learning
  • EFL
  • Polish learners
  • sojourn
  • analysis of pedagogical discourse

    Adres url:
    5/11
    TYTUŁ: Languaging experiences : learning and teaching revisited / ed. by Hadrian Lankiewicz and Emilia Wąsikiewicz-Firlej
    ADRES WYDAWNICZY: Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2014
    OPIS FIZYCZNY: XI, 249 s., il., 21 cm
    ISBN: 978-1-4438-5341-5
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: ZEK
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    6/11
    TYTUŁ: Discourses in Co(n)text : the many faces of specialised discourse / ed. by Magdalena Zabielska, Emilia Wąsikiewicz-Firlej and Anna Szczepaniak-Kozak
    ADRES WYDAWNICZY: Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, cop. 2015
    OPIS FIZYCZNY: 430 s., 22 cm
    ISBN: 978-1-4438-7419-9
    Język publikacji: ENG
    7/11
    AUTORZY: Emilia Wąsikiewicz-Firlej, Anna Szczepaniak-Kozak, Hadrian Lankiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Taming otherness through literature-based intercultural training : a case study
    ŹRÓDŁO: W: Das Fremde in interkulturellen Untersuchungen / Joanna Andrzejewska [Hrsg.]
    ADRES WYDAWNICZY: Erfurt : City Druck & Verlag Erfurt, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 147-168
    ISBN: 978-3-939210-98-6
    UWAGI: Bibliogr. 53 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    8/11
    AUTORZY: Hadrian Lankiewicz, Emilia Wąsikiewicz-Firlej.
    TYTUŁ: Wiedza profesjonalna jako atrybut tłumacza: implikacje dla edukacji translatorycznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Subject-matter knowledge for interpreters and translators: educational implications
    ŹRÓDŁO: Roczniki Humanistyczne. - 2015, T. 63, z. 10, s. 91-108
    p-ISSN: 0035-7707

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • język specjalistyczny
  • wiedza przedmiotowa
  • edukacja tłumaczy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • LSP
  • translation
  • subject-matter knowledge
  • education of translators and interpreters

    Adres url:
    DOI:
    9/11
    AUTORZY: Emilia Wąsikiewicz-Firlej, Hadrian Lankiewicz.
    TYTUŁ: Wykorzystanie narracji biograficznych w refleksji nad kształceniem nauczycieli języków obcych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The use of narrative biographies in reflection on the education of foreign language teachers
    ŹRÓDŁO: Neofilolog. - 2015, nr 44/2, s. 237-249
    p-ISSN: 1429-2173

    UWAGI: Bibliogr. 39 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • badania narracyjne
  • narracje biograficzne
  • refleksyjność
  • kariera nauczycieli języków obcych
  • kształcenie nauczycieli języków obcych

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • narrative research
  • biographical narratives
  • reflexivity
  • FL teacher careers
  • FL teacher education

    Adres url:
    10/11
    AUTORZY: Hadrian Lankiewicz, Emilia Wąsikiewicz-Firlej, Anna Szczepaniak-Kozak.
    TYTUŁ: Insights into teacher language awareness with reference to the concept of self-marginalization and empowerment in the use of a foreign language
    ŹRÓDŁO: Porta Linguarum. - 2016, no. 25, s. 147-161
    p-ISSN: 1697-7467

    UWAGI: Bibliogr. 62 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.426
    Punktacja MNiSW: 20.000
    5-letni Impact Factor ISI: 0.404
    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science
  • Scopus

    Adres url:
    11/11
    AUTORZY: Hadrian Lankiewicz, Emilia Wąsikiewicz-Firlej.
    TYTUŁ: The ecology of empowerment as manifested by student critical language awareness
    ŹRÓDŁO: Konińskie Studia Językowe. - 2016, T. 4, nr 4, s. 373-389
    p-ISSN: 2353-1983
    e-ISSN: 2353-5148

    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • ecology of language learning
  • critical language awareness
  • marginalization
  • empowerment
  • linguistic normativity
  • political autonomy in language learning

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego