logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: WASILEWSKA ANNA LARYSA
Liczba odnalezionych rekordów: 31



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/31
AUTORZY: Anna Wasilewska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Baśń - podróż do wnętrza siebie
ŹRÓDŁO: W: Przekleństwo rzeczywistości : rzecz o obsesji i fantazji / pod red. Aleksandry Pawliszyn i Katarzyny Szalewskiej
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2009
SERIA: Biblioteka "Hermeneutyka Przejść", t. 2
OPIS FIZYCZNY: S. [83]-89
ISBN: 978-83-7326-627-8
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/31
AUTORZY: Anna Wasilewska.
TYTUŁ: Narracje dziecięce - ujęcia metodologiczne
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Child narrations - a methodological depiction
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2009, R. 5, nr 2, s. [92]-99
p-ISSN: 1734-1582

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/31
AUTORZY: Anna Wasilewska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: O dydaktykę literatury z perspektywy odbiorcy
ŹRÓDŁO: W: Paradygmaty współczesnej dydaktyki / pod red. Lucyny Hurło, Doroty Klus-Stańskiej i Marii Łojko
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [332]-338
ISBN: 978-83-787-047-3
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
4/31
AUTORZY: Anna Wasilewska.
TYTUŁ: Czym jest dobro dziecka i kto jest za nie odpowiedzialny?
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji. - 2010, R. 6, nr 1, s. 231-234
p-ISSN: 1734-1582

UWAGI: Rec. pracy: Dobro dziecka w dyskursie państwo-rodzina, inaczej o przemocy domowej / Kamila Kamińska. - Kraków, 2009
Typ publikacji: PRE
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
5/31
AUTORZY: Anna Wasilewska.
TYTUŁ: Jaka historia w klasach młodszych?
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji. - 2010, R. 6, nr 2, s. 199-203
p-ISSN: 1734-1582

UWAGI: Rec. pracy: Znaczenie historyczne w edukacji początkowej. Narracyjne konstruowanie historii rodzinnych / Joanna Maria Garbula. - Olsztyn, 2010
Typ publikacji: PRE
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
6/31
AUTORZY: Anna Wasilewska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Cechy przekazów kulturowych w doświadczeniach dziecka sześcioletniego
ŹRÓDŁO: W: Wychowanie przez świat fikcyjny dla świata rzeczywistego / pod red. Ewy Rodziewicz i Małgorzaty Cackowskiej
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2011
SERIA: Ars Educandi. Monografie, t. 2
OPIS FIZYCZNY: S. [295]-304
ISBN: 978-83-7326-849-4 (tom 2)
ISBN: 978-83-7326-843-2 (seria)
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
7/31
AUTORZY: Anna Wasilewska.
TYTUŁ: Obraz szkoły, czyli między ideologią a codziennością
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2011, R. 7, nr 2, s. 134-137
p-ISSN: 1734-1582

UWAGI: Rec. pracy: Szkoła miejscem (nie) (do) rozwoju. Studium empiryczne na przykładzie gimnazjum "wirtualnego" / Anita Famuła-Jurczak. - Kraków, 2010
Typ publikacji: PRE
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
8/31
AUTORZY: Anna Wasilewska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dziecięcy dyskurs w przestrzeni kulturowej. Projekt badawczy.
ŹRÓDŁO: W: Pedagogika wczesnej edukacji : dyskursy, problemy, otwarcia / red. nauk. Dorota Klus-Stańska, Dorota Bronk, Anna Malenda.
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak Teresa i Józef Śniecińscy, cop. 2011.
OPIS FIZYCZNY: S. 330-[335].
ISBN: 978-83-62015-40-5
UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
9/31
AUTORZY: Anna Wasilewska.
TYTUŁ: Fantastyka baśniowa a dziecko : wychowanie czy manipulacja?
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2012
OPIS FIZYCZNY: 148, [1] s., 22 cm
ISBN: 978-83-7865-027-0
UWAGI: Bibliogr. s. 140-[149]
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 20.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
10/31
AUTORZY: Anna Wasilewska.
TYTUŁ: Mistyfikacje biblioterapii w edukacji
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Bibliotherapy hoaxes in education
ŹRÓDŁO: Przegląd Biblioterapeutyczny. - 2012, R. 2, s. [43]-52
p-ISSN: 2084-1353

UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
11/31
AUTORZY: Anna Wasilewska.
TYTUŁ: Zanurzanie w świat symboli - książki dla najmłodszych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dipping into the world of symbols - books of childrem
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2012, R. 8, nr 4, s. [74]-84
p-ISSN: 1734-1582

UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • symboliczny świat kultury
  • znaki i znaczenia
  • książki dla dzieci
  • rozwój poznawczy
  • wspieranie w rozwoju
  • aktywizacja poznawcza dziecka

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • symbolic world of culture
  • signs and meanings
  • books of children
  • cognitive development
  • development support
  • cognitive activation of the child

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/31
    AUTORZY: Anna Wasilewska.
    TYTUŁ: "Błędy i wypaczenia" czy strach przed wolnością? : dylematy związane z interpretacją podstawy programowej
    ŹRÓDŁO: Nowa Szkoła. - 2013, nr 1 (709), s. 29-34
    p-ISSN: 0029-537X

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/31
    AUTORZY: Anna Wasilewska.
    TYTUŁ: Archetypy świata dziecięcego : światy wyobraźni w narracjach dzieci
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Harmonia Universalis, 2013
    OPIS FIZYCZNY: 235 s., 24 cm
    ISBN: 978-83-7744-042-1
    UWAGI: Bibliogr. s. 224-235
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/31
    AUTORZY: Małgorzata Karczmarzyk, Anna Wasilewska.
    TYTUŁ: Art in the eyes of six-year-old children. Children's semantic hypallages regarding paintings of great masters
    ŹRÓDŁO: Procedia : Social and Behavioral Sciences, [dokument elektroniczny]. - 2013, Vol. 106, s. 485-494
    TRYB DOSTĘPU: http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.12.054 [dostęp 04.03.2014]
    e-ISSN: 1877-0428

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 4th International Conference on New Horizons in Education
    Miejsce konferencji: Rome
    Kraj: IT
    Od dnia: 2013.06.25
    Do dnia: 2013.06.27
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • children's voice
  • semiotic methodology of the meaning of art
  • art as communication
  • polysemy of art
  • colloquial theories of children
  • art
  • six-year-old children
  • semantic hypallages
  • paintings
  • great masters

    Adres url:
    DOI:
    15/31
    AUTORZY: Anna Wasilewska.
    TYTUŁ: Ja - Ty - My. Uwagi o integracji i tolerancji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: I - You - We. Remarks on intergration and tolerance
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2013, nr 10, s. [170]-175
    p-ISSN: 2080-9476

    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Współczesne perspektywy badań nad niepełnosprawnością
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • relacja osobowa
  • integracja społeczna
  • tolerancja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • interpersonal relation
  • social integration
  • tolerance

    16/31
    AUTORZY: Anna Wasilewska.
    TYTUŁ: Tabu w literaturze dziecięcej, czyli zabrania się zabraniać!
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Taboo in literature for children, it is forbidden to forbid!
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2013, R. 9, nr 2, s. 90-96
    p-ISSN: 1734-1582

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tabu
  • literatura dla dzieci
  • ideologie edukacyjne
  • dziecięce doświadczenie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • taboo
  • literature for children
  • educational ideologies
  • children's experience

    Adres url:
    17/31
    AUTORZY: Anna Wasilewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Diagnozowanie i wspieranie myślenia twórczego - zaniedbany obszar edukacji wczesnoszkolnej
    ŹRÓDŁO: W: Diagnozy edukacyjne : dorobek i nowe zadania : XX Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej, Gdańsk, 18-20 września 2014 r. / pod red. Bolesława Niemierko i Marii Krystyny Szmigel
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Grupa Tomami, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 280-294
    ISBN: 978-83-63873-13-4
    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: XX Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej "Diagnozy edukacyjne : dorobek i nowe zadania"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2014.09.18
    Do dnia: 2014.09.20
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    18/31
    AUTORZY: Anna Wasilewska.
    TYTUŁ: Ja - Ty - My. Uwagi o integracji i tolerancji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Me - You - We. Remarks on integration and tolerance
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2014, nr 14, s. [134]-139
    p-ISSN: 2080-9476

    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Dzisiejsza szkoła a specjalne potrzeby edukacyjne
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • integracja szkolna
  • integracja społeczna
  • tolerancja
  • włączanie
  • realcja "Ja - Ty"
  • współdziałanie
  • równość

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • integrative education
  • social integration
  • tolerance
  • inclusion
  • "Me - You" relation
  • coadjuvancy
  • equality

    19/31
    AUTORZY: Anna Wasilewska.
    TYTUŁ: Język, symbole, archetypy w badaniach nad obrazem płci w literaturze dzieciecej. Uwagi teoretyczno-metodologiczne
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Language, symbols, archetypes in the study of images in children's literature. Theoretical and methodological conclusions
    ŹRÓDŁO: Ateneum Przegląd Familiologiczny. - 2014, R. 2, [nr] 1, s. 13-23
    p-ISSN: 2391-7814

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Ku małżeństwu. Media w procesie wychowania
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • płeć
  • literatura dziecięca
  • język
  • symbole
  • archetypy
  • metodologia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gender
  • children's literature
  • language
  • symbols
  • archetypes
  • methodology

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    20/31
    AUTORZY: Anna Wasilewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Baśniowe przestrzenie - wewnętrzna topografia świata życia człowieka
    ŹRÓDŁO: W: Miejsce, przestrzeń, krajobraz : edukacyjne znaki / pod red. Teresy Sadoń-Osowieckiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 233-252
    ISBN: 978-83-7865-278-6
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 307-322
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    21/31
    AUTORZY: Anna Wasilewska.
    TYTUŁ: Językowy obraz świata w tekstach Jana Jakuba Rousseau. "Wyznania" jako narracyjne konstruowanie tożsamości
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: A linguistic view of the world in texts by J.J. Rousseau "Confessions" as a narrative way of constructing identity
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2015, R. 11, nr 2, s. 67-80
    p-ISSN: 1734-1582

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • językowy obraz świata
  • autobiografia
  • narracyjne konstruowanie tożsamości
  • antroplogia kognitywna
  • fikcja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • linguistic view of the world
  • autobiography
  • cognitive anthropology
  • fiction

    Adres url:
    22/31
    AUTORZY: Małgorzata Anna Karczmarzyk, Anna Larysa Wasilewska.
    TYTUŁ: Malarstwo w oczach dzieci. Znaczenia nadawane wybranym obrazom Salvadora Dalego, Pabla Picassa, Roya Lichtensteina i Jacka Yerki
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Art in the eyes of children. Meanings of paintings by Salvador Dali, Pablo Picasso, Roy Lichtenstein and Jacek Yerka
    ŹRÓDŁO: Kultura i Wychowanie, [dokument elektroniczny]. - 2015, nr 10 (2), s. 36-42
    TRYB DOSTĘPU: http://www.pedagogika.eu/kiw_10/kiw_10.html [dostęp 07.12.2015]
    e-ISSN: 2083-2923

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • głos dziecka
  • semiotyczna metodologia znaczeń sztuki
  • sztuka jako komunikacja
  • polisemia sztuki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • children's voice
  • semiotic methodology of the meaning of art
  • art as communication
  • polysemy of art

    Adres url:
    23/31
    TYTUŁ: Co dzieci myślą o życiu, religii i sztuce : z cyklu: Dziecko a tematy trudne / red. nauk. Małgorzata Karczmarzyk, Aleksandra Lewandowska-Walter, Anna Wasilewska
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Harmonia Universalis, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 224 s., 24 cm
    ISBN: 978-83-7744-111-4
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    24/31
    AUTORZY: Anna Wasilewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Funkcja modusu gatunku literackiego w edukacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The mode function of the literary genre in a child's education
    ŹRÓDŁO: W: Bajka i mit w sztuce i edukacji / pod red. Magdaleny Zaorskiej i Iwony Borys
    ADRES WYDAWNICZY: Olsztyn : Katedra UNESCO Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego : Centrum Badań Społecznych UWM : na zlec. Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2016
    SERIA: Bajka w Przestrzeni Naukowej i Edukacyjnej, t. 7
    OPIS FIZYCZNY: S. 217-225
    ISBN: 978-83-63911-17-1
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    25/31
    AUTORZY: Anna Wasilewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Jak dorośli widzą świat dziecka - znaczenie dzieciństwa a literatura dla dzieci
    ŹRÓDŁO: W: Co dzieci myślą o życiu, religii i sztuce : z cyklu: Dziecko a tematy trudne / red. nauk. Małgorzata Karczmarzyk, Aleksandra Lewandowska-Walter, Anna Wasilewska
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Harmonia Universalis, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 25-37
    ISBN: 978-83-7744-111-4
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    26/31
    AUTORZY: Anna Wasilewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kinesfera dziecięca jako niewykorzystany obszar w edukacji
    ŹRÓDŁO: W: Emil Jaques-Dalcroze i jego idee w edukacji, sztuce i terapii / pod red. Ewy Szatan, Ewy Antoniny Muzioł, Alicji Komorowskiej-Zielony
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
    SERIA: Wokół Sztuki
    OPIS FIZYCZNY: S. 121-129
    ISBN: 978-83-7865-468-1
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    27/31
    AUTORZY: Małgorzata Karczmarzyk, Aleksandra Lewandowska-Walter, Anna Wasilewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Koncepcje dziecięce - komentarz metodologiczny
    ŹRÓDŁO: W: Co dzieci myślą o życiu, religii i sztuce : z cyklu: Dziecko a tematy trudne / red. nauk. Małgorzata Karczmarzyk, Aleksandra Lewandowska-Walter, Anna Wasilewska
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Harmonia Universalis, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 39-47
    ISBN: 978-83-7744-111-4
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    28/31
    AUTORZY: Anna Wasilewska.
    TYTUŁ: Motyw zwierzęcy w twórczości językowej dzieci
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The theme of the animal in the linguistic creativity of children
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2016, R. 12, nr 1(32), s. 48-58
    p-ISSN: 1734-1582
    e-ISSN: 2451-2230

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • językowa twórczość dzieci
  • ekspresja wyobraźni
  • krystalizacja znaczeń w umyśle
  • motyw zwierzęcy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • linguistic creativity of children
  • expression of imagination
  • crystallisation of meanings in mind
  • animal theme

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    29/31
    AUTORZY: Anna Wasilewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Strategie dziecięce w konstruowaniu tekstu z wykorzystaniem motywu zwierzęcego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Children's strategies in constructing the text using animal theme
    ŹRÓDŁO: W: Koziołek Matołek i inne bajkowe zwierzęta w tekstach literatury i kultury / pod red. Moniki Bator, Barbary Gierszewskiej, Karoliny Kępczyk
    ADRES WYDAWNICZY: Pacanów ; [Kielce] : Europejskie Centrum Bajki w Pacanowie : Instytut Filologii Polskiej UJK w Kielcach, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 12-25
    ISBN: 978-83-934999-9-1
    UWAGI: Bibliogr. s. 175-190
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Adres url:
    30/31
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz, Anna Wasilewska, Ewa Filipiak, Ryszard Wenzel.
    TYTUŁ: Educational role of language
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 163, [1] s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-65155-68-9
    UWAGI: Bibliogr. s. 151-156
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 25.000
    31/31
    AUTORZY: Anna Wasilewska, Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ: Idee i projekty : sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Pedagogiczno-Lingwistycznej "Edukacyjna Rola Języka. Learn to speak, speak to learn", Gdańsk, 9-10 czerwca 2016 r.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Ideas and projects : A report of the International Pedagogical and Linguistic Conference "Educational role of language. Learn to speak, speak to learn", University of Gdańsk, 9-10 June 2016
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2017, R. 13, nr 1(36), s. 123-127
    p-ISSN: 1734-1582
    e-ISSN: 2451-2230

    Typ publikacji: POS
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • educational role of language
  • speech
  • language potential
  • language activity
  • personal experience
  • linguistic matrixes

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego