logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: WAWRZYNIAK-ŚLIWSKA MAGDALENA
Liczba odnalezionych rekordów: 17



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/17
AUTORZY: Magdalena Wawrzyniak-Śliwska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Autonomia w nauczaniu wczesnoszkolnym : kto się boi autonomii?
ŹRÓDŁO: W: Rozwijanie zdolności uczenia się : wybrane konteksty i problemy / pod red. Ewy Filipiak
ADRES WYDAWNICZY: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2008
OPIS FIZYCZNY: S. 158-168
ISBN: 978-83-7096-671-3
UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • autonomia
  • autonomia dziecięca
  • nauczanie języka angielskiego

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/17
    AUTORZY: Magdalena Wawrzyniak-Śliwska.
    TYTUŁ: Czy w polskiej szkole jest miejsce na autonomię?
    ŹRÓDŁO: Języki Obce w Szkole. - 2008, R. 52, nr spec. 6, s. 88-92
    p-ISSN: 0446-7965

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/17
    AUTORZY: Magdalena Wawrzyniak-Śliwska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Obszary autonomii dziecięcej na zajęciach z języka angielskiego : między deklaracją a grą pozorów
    ŹRÓDŁO: W: Gdyby Einstein współcześnie chodził do szkoły ... : dziecko i twórczość w pedagogice wczesnoszkolnej / pod red. Ewy Szatan i Doroty Bronk
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2008
    OPIS FIZYCZNY: S. 124-132
    ISBN: 978-83-7326-494-6
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/17
    AUTORZY: Magdalena Wawrzyniak-Śliwska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dyskursywność autonomii edukacyjnej
    ŹRÓDŁO: W: Paradygmaty współczesnej dydaktyki / pod. red. Lucyny Hurło, Doroty Klus-Stańskiej i Majki Łojko
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. [211]-222
    ISBN: 978-83-7587-047-3
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/17
    AUTORZY: Magdalena Wawrzyniak-Śliwska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nauczycielska przestrzeń prywatna w szkole : casus pokoju nauczycielskiego w fińskiej szkole
    ŹRÓDŁO: W: Nauczycielskie zmagania z podstawą programową : ku nowym odczytaniom dokumentów i praktyk szkolnych / pod red. Anny Dereń, Jolanty Tersy, Teresy Sadoń-Osowieckiej
    ADRES WYDAWNICZY: Kartuzy : Centrum Inicjatyw Edukacyjnych, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. 273-276
    ISBN: 978-83-918253-3-4
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/17
    AUTORZY: Magdalena Wawrzyniak-Śliwska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Czy autonomiczny nauczyciel jest gwarantem autonomii uczniowskiej? Między ograniczeniami a wolnością wyboru
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Does teacher autonomy translate into learner autonomy? Possibilities and constraints
    ŹRÓDŁO: W: Autonomia w nauce języka obcego : uczeń a nauczyciel / pod red. Mirosława Pawlaka
    ADRES WYDAWNICZY: Kalisz ; Poznań ; Konin : Wydział Pedagogiczno-Artystyczny UAM : Uniwersytet im. Adama Mickiewicza : Wydawnictwo Pańtstwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. 391-406
    ISBN: 978-83-62135-99-8
    UWAGI: Bibliogr. 49 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/17
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Beyond Philology no. 12 / editor-in-chief: Danuta Stanulewicz ; assistant editors: Małgorzata Smentek, Magdalena Wawrzyniak-Śliwska
    ISSN: 1732-1220
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 24 cm
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: ENG
    8/17
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Neofilolog 45/1 / pod red. Magdaleny Wawrzyniak-Śliwskiej
    ISSN: 1429-2173
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Polskie Towarzystwo Neofilologiczne, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 23 cm
    UWAGI: Tyt. nru: Kształcenie i doskonalenie nauczycieli języków obcych - potencjał i potrzeby
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL, ENG
    9/17
    AUTORZY: Magdalena Wawrzyniak-Śliwska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Przestrzeń nieprzyjazna: rzecz o pokoju nauczycielskim
    ŹRÓDŁO: W: Miejsce, przestrzeń, krajobraz : edukacyjne znaki / pod red. Teresy Sadoń-Osowieckiej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 123-130
    ISBN: 978-83-7865-278-6
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 307-322
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/17
    AUTORZY: Magdalena Wawrzyniak-Śliwska.
    TYTUŁ: Wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: Neofilolog. - 2015, nr 45/1, s. 5-7
    p-ISSN: 1429-2173

    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    11/17
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Beyond Philology no. 13 / ed. in chief Danuta Stanulewicz, assistant editors Maria Fengler, Małgorzata Smentek, Magdalena Wawrzyniak-Śliwska
    ISSN: 1732-12202451-1498
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 24 cm
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: ENG
    Adres url:
    12/17
    AUTORZY: Magdalena Wawrzyniak-Śliwska.
    TYTUŁ: The Annual Conference of the Modern Language Association of Poland, Gdańsk 2014
    ŹRÓDŁO: Beyond Philology. - 2016, no. 13, s. 423-440
    p-ISSN: 1732-1220
    e-ISSN: 2451-1498

    UWAGI: Bibliogr. 2 poz.
    Typ publikacji: POS
    Język publikacji: ENG
    Adres url:
    13/17
    AUTORZY: Joanna Redzimska, Danuta Stanulewicz, Magdalena Wawrzyniak-Śliwska.
    TYTUŁ: CLARIN-PL workshops in Łódź, 3-4 February 2017
    ŹRÓDŁO: Beyond Philology. - 2017, no. 14/1, s. 251-257
    p-ISSN: 1732-1220
    e-ISSN: 2451-1498

    Typ publikacji: POS
    Język publikacji: ENG
    Adres url:
    14/17
    AUTORZY: Magdalena Wawrzyniak-Śliwska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Educating towards learner autonomy in early education
    ŹRÓDŁO: W: Autonomy in second language learning : managing the resources / Mirosław Pawlak, Anna Mystkowska-Wiertelak, Jakub Bielak eds.
    ADRES WYDAWNICZY: Switzerland : Springer, 2017
    SERIA: Second Language Learning and Teaching, 2193-7648
    OPIS FIZYCZNY: S. 67-84
    ISBN: 978-3-319-07763-5
    ISBN: 978-3-319-07764-2 (Online)
    UWAGI: Bibliogr. 51 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    DOI:
    15/17
    AUTORZY: Magdalena Wawrzyniak-Śliwska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Fenomenografia jako perspektywa w badaniach glottodydaktycznych nad nauczycielami
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The phenomenographic perspective in glottodidactic research
    ŹRÓDŁO: W: Nauczyciele języków obcych : konteksty pracy - kształcenie - doskonalenie zawodowe / red. nauk. Ewa Andrzejewska, Magdalena Wawrzyniak-Śliwska
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 105-118
    ISBN: 978-83-7865-532-9
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • fenomenografia
  • badania glottodydaktyczne
  • badania jakościowe
  • podmiotowe koncepcje zjawisk

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • phenomenography
  • glottodidactic research
  • qualitative research
  • subjective conceptualizations of phenomena

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/17
    TYTUŁ: Nauczyciele języków obcych : konteksty pracy - kształcenie - doskonalenie zawodowe / red. nauk. Ewa Andrzejewska, Magdalena Wawrzyniak-Śliwska
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 305 s., 21 cm
    ISBN: 978-83-7865-532-9
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    17/17
    AUTORZY: Ewa Andrzejewska, Magdalena Wawrzyniak-Śliwska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Nauczyciele języków obcych : konteksty pracy - kształcenie - doskonalenie zawodowe / red. nauk. Ewa Andrzejewska, Magdalena Wawrzyniak-Śliwska
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 7-12
    ISBN: 978-83-7865-532-9
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PWS
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego