logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: WOODWARD-SMITH ELIZABETH
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Elizabeth Woodward-Smith, Hadrian Aleksander Lankiewicz, Małgorzata Godlewska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Introduction
ŹRÓDŁO: W: Pathways to language, culture, communication and identity / Elizabeth Woodward-Smith, Hadrian Aleksander Lankiewicz, Małgorzata Godlewska (eds.)
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Ateneum-Szkoła Wyższa, 2016
OPIS FIZYCZNY: S. 9-12
ISBN: 978-83-61079-36-1
UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
Typ publikacji: PWS
Język publikacji: ENG
2/3
TYTUŁ: Pathways to language, culture, communication and identity / Elizabeth Woodward-Smith, Hadrian Aleksander Lankiewicz, Małgorzata Godlewska (eds.)
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Ateneum-Szkoła Wyższa, 2016
OPIS FIZYCZNY: 142 s.
ISBN: 978-83-61079-36-1
UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
Typ publikacji: PEK
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
3/3
AUTORZY: Elizabeth Woodward-Smith, Hadrian A. Lankiewicz, Anna Szczepaniak-Kozak.
TYTUŁ: Translation didactics: a proposal for teaching consecutive interpreting
ŹRÓDŁO: Glottodidactica. - 2018, Vol. 45/1, s. 179-192
p-ISSN: 0072-4769

UWAGI: Bibliogr. 35 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 12.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teaching translation
  • translation studies
  • consecutive interpreting
  • foreign language teaching vs. translation
  • autonomy and collaborative learning

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego