logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: WOYNAROWSKA AGNIESZKA
Liczba odnalezionych rekordów: 17



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/17
AUTORZY: Agnieszka Woynarowska.
TYTUŁ: Niepełnosprawność intelektualna w dyskursach terapeutów
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Intellectual disability in the therapists' discourse
ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2009, nr 1, s. [125]-136
p-ISSN: 2080-9476

UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
UWAGI: Tyt. nru: Teoretyczne i metodologiczne konteksty pedagogiki specjalnej
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Adres url:
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/17
AUTORZY: Agnieszka Woynarowska.
TYTUŁ: Niepełnosprawność intelektualna w publicznym i prywatnym dyskursie
ADRES WYDAWNICZY: Kraków ; Gdańsk : Oficyna Wydawnicza "Impuls" : Uniwersytet Gdański, 2010
OPIS FIZYCZNY: 320 s., 24 cm
ISBN: 978-83-7326-645-2 (UG)
ISBN: 978-83-7587-208-8 (Impuls)
UWAGI: Bibliogr. s. [311]-320
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/17
AUTORZY: Agnieszka Woynarowska.
TYTUŁ: Pedagogika specjalna i paradygmat myślenia krytycznego - o jednej z możliwych odsłon tożsamości tej dyscypliny
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Special education and critical paradigm - about one of the possible identity exposures of the discipline
ŹRÓDŁO: Studia z Teorii Wychowania. - 2011, T. 2, nr 2, s. 100-112
p-ISSN: 2083-0998

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
4/17
AUTORZY: Agnieszka Woynarowska.
TYTUŁ: Pytania o sens - pedagoga specjalnego refleksji kilka.
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Questions about senses - special educator's several reflections.
ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2011, nr 5, s. [116]-126.
p-ISSN: 2080-9476

UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
UWAGI: Tyt. nru: Perspektywy i drogi rozwoju pedagogiki specjalnej.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Adres url:
5/17
AUTORZY: Agnieszka Woynarowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Inny "uwięziony" w charakterystykach : o językowych uwikłaniach profesjonalistów i ich konsekwencjach dla egzystowania człowieka z niepełnosprawnością intelektualną
ŹRÓDŁO: W: Miejsce Innego we współczesnych naukach o wychowaniu : w poszukiwaniu pozytywów / pod red. Iwony Chrzanowskiej, Beaty Jachimczak, Katarzyny Pawelczak
ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2013
SERIA: Psychologia i Pedagogika - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 0083-4254, nr 187
OPIS FIZYCZNY: S. [127]-139
ISBN: 978-83-232-2530-0
UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
6/17
TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Niepełnosprawność nr 9 / [red. nru Agnieszka Woynarowska]
ISSN: 2080-9476
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
OPIS FIZYCZNY: 167, [1] s. ; 24 cm
UWAGI: Tyt. nru: Dorosłość z niepełnosprawnością : obszary doświadczeń codzienności
Typ publikacji: PEK
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
7/17
AUTORZY: Agnieszka Woynarowska.
TYTUŁ: Trójmiejskie praktyki wspomagania aktywności zawodowej osób z niepełnosprawnością intelektualną
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Supporting vocational activity of people with intellectual disability in Trójmiasto
ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2013, nr 9, s. [113]-123
p-ISSN: 2080-9476

UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
UWAGI: Tyt. nru: Dorosłość z niepełnosprawnością : obszary doświadczeń codzienności
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 11.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wsparcie w pracy
  • niepełnosprawność intelektualna
  • zatrudnienie wspomagane

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • supported working
  • intellectual disability
  • supported employment

    8/17
    AUTORZY: Agnieszka Woynarowska.
    TYTUŁ: Zadania szkół przysposabiających do pracy jako miejsc wsparcia dorastania młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną do bycia dorosłym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Tasks of schools-preparing for work as places supporting adolescents with intellectual disabilities to become adults
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2014, nr 14, s. [163]-183
    p-ISSN: 2080-9476

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Dzisiejsza szkoła a specjalne potrzeby edukacyjne
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • szkoła przysposabiająca do pracy
  • dorastanie z niepełnosprawnością intelektualną
  • przygotowanie do dorosłości

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school-preparing for work
  • adolescence with intellectual disabilities
  • preparing for adulthood

    9/17
    AUTORZY: Agnieszka Woynarowska, Jolanta Rzeźnicka-Krupa.
    TYTUŁ: Znaczenia nadawane wsparciu w dorosłości i własnej w nim roli przez terapeutów dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The meanings therapists apply and view their role in supporting adulthood of persons with intellectual disability
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2014, nr 16, s. [174]-185
    p-ISSN: 2080-9476

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Pedagog, nauczyciel, terapeuta
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dorosłość z niepełnosprawnością intelektualną
  • wsparcie w dorosłości
  • terapeuci osób z niepełnosprawnością intelektualną

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adulthood with intellectual disability
  • supporting adulthood
  • therapists of adults with intellectual disability

    10/17
    AUTORZY: Joanna Iza Belzyt, Joanna Doroszuk, Agnieszka Woynarowska.
    TYTUŁ: Doświadczenia niepełnosprawności w przestrzeniach spotkania
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 327 s., 20 cm
    ISBN: 978-83-63434-54-0
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz. Indeks
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/17
    AUTORZY: Agnieszka Woynarowska.
    TYTUŁ: Dyskursywne konstrukcje niepełnosprawności intelektualnej. Krytyczna analiza dyskursu w badaniach nad zjawiskiem niepełnosprawności intelektualnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Discourse constructions of intellectual disability. A critical analysis of discourse in the research on the phenomenon of intellectual disability
    ŹRÓDŁO: Rocznik Lubuski. - 2015, T. 41, cz. 1, s. 131-141
    p-ISSN: 0485-3083

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Badania jakościowe. W poszukiwaniu dróg i inspiracji
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Adres url:
    12/17
    AUTORZY: Iwona Lindyberg, Agnieszka Woynarowska.
    TYTUŁ: O możliwościach i ograniczeniach wsparcia w dorosłości osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną. Refleksje na temat budowania lokalnego systemu wsparcia dorosłych osób z niepełnosprawnością w Gdańsku
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: On possibilities and limitations in support of adult people with moderate and severe intellectual disabilities. Reflexions on the local support system for adults with disabilities in Gdańsk
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2016, nr 24, s. 142-158
    p-ISSN: 2080-9476

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Dorosłość osób z niepełnosprawnością / Różne oblicza wsparcia
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dorosłość
  • niepełnosprawność intelektualna
  • system wsparcia
  • lokalne rozwiązania

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adulthood
  • intellectual disability
  • local support system and its offe

    13/17
    AUTORZY: Iwona Lindyberg, Agnieszka Woynarowska.
    TYTUŁ: Wsparcie dorosłości osób z Autystycznego Spektrum Zaburzeń w Polsce. Rozwiązania systemowe, możliwości i ograniczenia
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Supporting adulthood of people with Autism Spectrum Disorders in Poland. System solutions, abilities and limitations
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2016, nr 24, s. 80-95
    p-ISSN: 2080-9476

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Dorosłość osób z niepełnosprawnością / Różne oblicza wsparcia
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dorośli z autystycznym spektrum zaburzeń
  • wsparcie w dorosłości
  • system społecznego wsparcia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adults with autism spectrum disorder
  • support in adulthood
  • social support system

    14/17
    AUTORZY: Agnieszka Woynarowska.
    TYTUŁ: Być terapeutą dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną. Rozważania o dorosłości z niepełnosprawnością intelektualną i jej wsparciu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Being a therapist of adults with intellectual disabilities. Considerations on adulthood with intellectual disabilities and its support
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2017, nr 25, s. 126-148
    p-ISSN: 2080-9476
    e-ISSN: 2544-0519

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Niepełnosprawność intelektualna w perspektywie doświadczania
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dorosłość z niepełnosprawnością intelektualną
  • wsparcie w dorosłości
  • terapeuci osób z niepełnosprawnością intelektualną

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adulthood with intellectual disability
  • supporting adulthood
  • therapists of adults with intellectual disability

    Adres url:
    15/17
    AUTORZY: Agnieszka Woynarowska, Jolanta Rzeźnicka-Krupa.
    TYTUŁ: Teatr jako miejsce pracy dorosłych osób z zespołem Downa. Emancypacyjny potencjał projektu aktywizacji zawodowej "Przystanek Szekspir"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The theatre as a workplace for adults with Down syndrome - the emancipatory potential of the vocational activation project "Przystanek Szekspir" ("The Shakespeare Station")
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2017, nr 25, s. 176-191
    p-ISSN: 2080-9476
    e-ISSN: 2544-0519

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Niepełnosprawność intelektualna w perspektywie doświadczania
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • praca
  • aktywizacja zawodowa
  • dorośli z niepełnosprawnością intelektualną
  • polityka emancypacji

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • work
  • vocational activation
  • adults with intellectual disabilities
  • emancipatory policy

    Adres url:
    16/17
    AUTORZY: Agnieszka Woynarowska.
    TYTUŁ: Europejskie studia nad niepełnosprawnością. Analiza wątków badawczych i obszarów zainteresowań ALTER - European Society for Disability Research
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: European Disability Studies. The Analysis of research trends and research issues of ALTER - European Society for Disability Research
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2018, nr 32, s. 72-98
    p-ISSN: 2080-9476
    e-ISSN: 2544-0519

    UWAGI: Bibliogr. 78 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • europejskie studia nad niepełnosprawnością
  • nurty i obszary badawcze
  • Alter - European Society for Disability Research

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • European Disability Studies
  • research trends and topics
  • Alter - European Society for Disability Research

    Adres url:
    17/17
    AUTORZY: Agnieszka Woynarowska.
    TYTUŁ: The meanings of intellectual disability in the Internet users' discourse
    ŹRÓDŁO: Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej. - 2018, no. 22, s. 259-287
    p-ISSN: 2300-391X

    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • meanings of intellectual disability
  • discourse
  • social constructivism
  • cultural model of disability

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego