logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ZALEWSKA EWA
Liczba odnalezionych rekordów: 10



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/10
AUTORZY: Teresa Bauman, Ewa Zalewska.
TYTUŁ: Uczestnictwo jako forma społecznej aktywności studentów
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Participation as the form of students' social activity
ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2008, T. 5, s. [230]-244
p-ISSN: 1230-607X

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/10
AUTORZY: Ewa Zalewska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kształcenie zintegrowane jako koncepcja zmiany w polskiej edukacji początkowej
ŹRÓDŁO: W: Pedagogika wczesnoszkolna : dyskursy, problemy, rozwiązania / red. nauk. Dorota Klus-Stańska, Maria Szczepska-Pustkowska
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, cop. 2009
SERIA: Pedagogika Wobec Współczesności
OPIS FIZYCZNY: S. [530]-547
ISBN: 978-83-7644-018-7
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/10
AUTORZY: Ewa Zalewska.
TYTUŁ: Nowa podstawa programowa do edukacji elementarnej - fundament nowej jakości czy bylejakości?
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The new basis of the curriculum for primary education - the foundation for a new level of quality or a new level of mediocrity?
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2009, R. 5, nr spec., s. [123]-124
p-ISSN: 1734-1582

Typ publikacji: PAS
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
4/10
AUTORZY: Ewa Zalewska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Programy kształcenia i podręczniki szkolne w edukacji początkowej jako "wybór z kultury"
ŹRÓDŁO: W: Pedagogika wczesnoszkolna : dyskursy, problemy, rozwiązania / red. nauk. Dorota Klus-Stańska, Maria Szczepska-Pustkowska
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, cop. 2009
SERIA: Pedagogika Wobec Współczesności
OPIS FIZYCZNY: S. [505]-529
ISBN: 978-83-7644-018-7
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
5/10
AUTORZY: Ewa Zalewska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Teoretyczne i metodologiczne konteksty badań nad podręcznikiem szkolnym w Niemczech: między ujęciem konwencjonalnym a dyskursywno-analitycznym
ŹRÓDŁO: W: Paradygmaty współczesnej dydaktyki / pod red. Lucyny Hurło, Doroty Klus-Stańskiej i Marii Łojko
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [275]-287
ISBN: 978-83-787-047-3
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
6/10
AUTORZY: Ewa Zalewska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Pedagogika wczesnoszkolna
ŹRÓDŁO: W: Pedagogika, t. 4, Subdyscypliny i dziedziny wiedzy o edukacji / red. nauk. Bogusław Śliwerski
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne [!], 2010
OPIS FIZYCZNY: S. [291]-320
ISBN: 978-83-7489-291-9
UWAGI: Na s. tyt. błędna nazwa wydawcy, poprawna: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
7/10
AUTORZY: Ewa Zalewska.
TYTUŁ: Obraz świata w podręcznikach szkolnych do klas początkowych
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
OPIS FIZYCZNY: 312, [1] s., 24 cm
ISBN: 978-83-7865-110-9
UWAGI: Bibliogr. s. 303-[313]
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 25.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
8/10
AUTORZY: Jarosław Jendza, Anna Karsznia-Ciżmowska, Małgorzata Kotulska, Anna Lichota, Anna Świderska, Magdalena Tomczyk, Ewa Zalewska.
TYTUŁ: Autorski program kształcenia : pomóż mi rozwinąć skrzydła
ADRES WYDAWNICZY: [Sopot] : Sopocka Szkoła Montessori, 2014
OPIS FIZYCZNY: 80 s.
UWAGI: Bibliogr. s. 76-79
Typ publikacji: POD
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • authorship curriculum
  • Montessori method
  • early education

    Adres url:
    9/10
    AUTORZY: Ewa Zalewska.
    TYTUŁ: Obraz szkoły w niemieckich podręcznikach do klas początkowych : inspiracje i wyzwania dla polskiego dyskursu podręcznikowego i praktyk edukacyjnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The picture of school in German textbooks for beginner classes : inspirations and challenges for Polish textbook discourse and educational practices
    ŹRÓDŁO: Studia Pedagogiczne. - 2015, T. 68, s. 221-232
    p-ISSN: 0081-6795

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Dzieciństwo i wczesna edukacja: kontrowersje, problemy i poszukiwania
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • podręcznik szkolny
  • obraz szkoły
  • władza i wiedza w podręczniku

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • schools coursebook
  • image of school
  • power and knowledge in school coursebook

    Adres url:
    10/10
    AUTORZY: Jarosław Jendza, Ewa Zalewska, Piotr Zamojski.
    TYTUŁ: Techniczny, epistemologiczny i kulturowy wymiar metod kształcenia. Casus metody Montessori
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The technical, epistemological, and cultural dimensions of educational methods. The casus of the Montessori method
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2015, R. 11, nr 1, s. 46-55
    p-ISSN: 1734-1582

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • metoda kształcenia
  • technika
  • epistemologia
  • kultura
  • przygotowane otoczenie
  • Montessori

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • method
  • technique
  • epistemology
  • culture
  • prepared environment
  • Montessori

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego