logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ZAWADZKA ANNA M
Liczba odnalezionych rekordów: 65



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/65
AUTORZY: Anna Maria Zawadzka.
TYTUŁ: Nabywanie i konsumpcja w perspektywie samoregulacji - kompensacja i ucieczka?
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Purchase and consumption in the light of self-regulation - compensation and escape from self-awareness?
ŹRÓDŁO: Czasopismo Psychologiczne. - 2008, T. 14, nr 2, s. 265-274
p-ISSN: 1425-6460

UWAGI: Bibliogr. 35 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
2/65
AUTORZY: Anna Maria Zawadzka.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Orientacja materialistyczna, teoria opanowywania trwogi i preferencje nabywcze konsumentów
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Materialistic orientation, terror management theory and consumer preferences
ŹRÓDŁO: W: Współczesny człowiek w świetle dylematów i wyzwań : perspektywa psychologiczna / pod red. nauk. Mieczysława Plopy, Magdaleny Błażek
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls" : Uniwersytet Gdański, 2008
OPIS FIZYCZNY: S. [235]-241
ISBN: 978-83-7326-521-9
ISBN: 978-83-7308-893-1
UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
3/65
AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Anna Strużyńska-Kujałowicz.
TYTUŁ: Władza i aspiracje ekonomiczne w aspekcie samoregulacji
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Power vs. fiscal aspirations in the light of self-regulation
ŹRÓDŁO: Czasopismo Psychologiczne. - 2008, T. 14, nr 2, s. 275-286
p-ISSN: 1425-6460

UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
4/65
AUTORZY: Anna Maria Zawadzka.
TYTUŁ: Fuzja wyobrażeń
ŹRÓDŁO: Charaktery. - 2009, nr 5 (148), s. 58-[61]
p-ISSN: 1427-695X

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
5/65
TYTUŁ: Psychologia twórczości : nowe horyzonty / red. nauk. Stanisław Popek, Ryszarda E. Bernacka, Cezary W. Domański, Barbara Gawda, Dorota Turska, Anna M. Zawadzka
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Psychology of creativity : new approaches
ADRES WYDAWNICZY: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2009
OPIS FIZYCZNY: 505 s., il., 25 cm
ISBN: 978-83-227-3064-5
UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
Typ publikacji: PEK
Język publikacji: POL, ENG
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
6/65
AUTORZY: Anna Maria Zawadzka.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Twórcze sposoby przekonywania - reklamy oparte na symulacji mentalnej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Creative ways of persuasion - advertisement based on mental simulation
ŹRÓDŁO: W: Psychologia twórczości : nowe horyzonty = Psychology of creativity : new approaches / red. nauk. Stanisław Popek [et al.]
ADRES WYDAWNICZY: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [495]-505
ISBN: 978-83-227-3064-5
UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
7/65
AUTORZY: Anna Maria Zawadzka.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zamiast zakończenia. Elita nie spotka Downa
ŹRÓDŁO: W: Obraz, przestrzeń, popkultura : inspiracje badawcze w polu pedagogiki społecznej / red. Marek Ejsmont, Beata Kosmalska, Maria Mendel
ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009
SERIA: Człowiek, Środowisko Życia, Edukacja
OPIS FIZYCZNY: S. [302]- 311
ISBN: 978-83-7611-233-6
UWAGI: Wywiad ukazł się w dodatku "Duży Format", "Gazeta Wyborcza", z dnia 14 kwietnia 2008 r.
Typ publikacji: PWY
Język publikacji: POL
[sprawdź dostępność w katalogu BUG]
8/65
AUTORZY: Anna Maria Zawadzka.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: O roli i znaczeniach marki produktu w kontekście nowoczesnych organizacji
ŹRÓDŁO: W: Psychologia zarządzania w organizacji / red. naukowa Anna Maria Zawadzka
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010
OPIS FIZYCZNY: S. [231]-[260]
ISBN: 978-83-01-16356-3
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marka produktu
  • wizerunek
  • zarządzanie
  • organizacja

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: O typach zakupów, które mogą zwiększać zadowolenie z życia
    ŹRÓDŁO: W: Życie w konsumpcji, konsumpcja w życiu : psychologiczne ścieżki współzależności / red. nauk. Anna M. Zawadzka, Małgorzata Górnik-Durose
    ADRES WYDAWNICZY: Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [194]-214
    ISBN: 978-83-7489-315-2
    UWAGI: Bibliogr. 41 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • experiential purchase
  • material purchase
  • subjective well-being

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Małgorzata Niesiobędzka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Płeć i konsumpcja
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Gender and consumption.
    ŹRÓDŁO: W: Między płcią a rodzajem : teorie, badania, aplikacje / pod red. nauk. Anety Chybickiej, Nataszy Kosakowskiej-Berezeckiej
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [47]-63
    ISBN: 978-83-7587-245-3
    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gender
  • consumption

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Małgorzata Niesiobędzka.
    TYTUŁ: Preferencje konsumenckie w kryzysie i rozwoju gospodarczym z perspektywy samoregulacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Consumer preferences in times of economic crisis and growth from self-regulatory perspective
    ŹRÓDŁO: Czasopismo Psychologiczne. - 2010, T. 16, nr 2, s. 253-264
    p-ISSN: 1425-6460

    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer preferences
  • economic crisis
  • economic growth
  • self-regulation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/65
    TYTUŁ: Psychologia zarządzania w organizacji / red. naukowa Anna Maria Zawadzka
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010
    OPIS FIZYCZNY: 303, [1] s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-01-16356-3
    UWAGI: Bibliogr. s. 262-286. Indeksy
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Iwona van Buuren.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wybory inwestycyjne w sytuacji sukcesu i porażki - porównanie międzykulturowe na przykładzie grupy polskiej i holenderskiej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Investment choices in success and failure - cross cultural comparison of a Polish and Dutch sample
    ŹRÓDŁO: W: Psychologiczne uwarunkowania zachowań ekonomicznych : przedsiębiorczość-pieniądze-konsumpcja / red. nauk. Maryla Goszczyńska, Małgorzata Górnik-Durose
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [155]-172
    ISBN: 978-83-7641-287-0
    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ryzyko
  • produkty finansowe
  • samoregulacja
  • różnice kulturowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • risk
  • financial products
  • self-regulation
  • cross cultural differences

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/65
    TYTUŁ: Życie w konsumpcji, konsumpcja w życiu : psychologiczne ścieżki współzależności / red. nauk. Anna M. Zawadzka, Małgorzata Górnik-Durose
    ADRES WYDAWNICZY: Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2010
    OPIS FIZYCZNY: 260 s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-7489-315-2
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Anna Szabowska-Walaszczyk.
    TYTUŁ: Z czym się wiąże motyw samonaprawy? : analiza wybranych wyznaczników gotowości do samonaprawy.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: What is self-improvement motive about? Selected determinants of readiness for self-improvement analysis.
    ŹRÓDŁO: Psychologia Jakości Życia. - 2011, T. 10, nr 1, s. 7-24.
    p-ISSN: 1644-1796

    UWAGI: Bibliogr. 49 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • samonaprawa
  • motywy ja
  • wartości
  • zadowolenie z życia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • self-improvement
  • self-motives
  • values
  • well-being
  • readiness for self-improvement
  • self-esteem
  • burnout

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/65
    AUTORZY: Anna Szabowska-Walaszczyk, Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ: Zaangażowanie pracowników - rola bezpośredniego przełożonego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Employee engagement - the role of immediate manager
    ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 2011, 2/2, s. [137]-150
    p-ISSN: 1732-1565

    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Finanse i zarządzanie: wybrane zagadnienia
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    17/65
    AUTORZY: Anna Szabowska-Walaszczyk, Anna Maria Zawadzka, Martyna Wojtaś.
    TYTUŁ: Zaangażowanie w pracę i jego korelaty : adaptacja skali UWES autorstwa Schaufeliego i Bakkera.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Work engagement and its correlates : an adaptation of Schaufeli's and Bakker's work engagement measure - UWES.
    ŹRÓDŁO: Psychologia Jakości Życia. - 2011, T. 10, nr 1, s. 57-74.
    p-ISSN: 1644-1796

    UWAGI: Bibliogr. 73 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zaangażowanie w pracę
  • dobrostan
  • wartości

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • work engagement
  • well-being
  • values

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    18/65
    TYTUŁ: Zwierzę kulturowe : między naturą a kulturą / Roy F. Baumeister ; przeł. Dorota Stefańska-Szewczuk ; red. nauk. Anna Maria Zawadzka
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011
    OPIS FIZYCZNY: 436, [2] s., 24 cm
    SERIA: Biblioteka Psychologii Współczesnej
    ISBN: 978-83-01-16468-3
    UWAGI: Bibliogr. s. [406]-428. Indeks
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    19/65
    AUTORZY: Magdalena Zawisza, Russell Luyt, Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ: Ambivalence toward men : comparing sexism among Polish, South African and British university students
    ŹRÓDŁO: Sex Roles. - 2012, Vol. 66, iss. 7-8, s. 453-467
    p-ISSN: 0360-0025

    UWAGI: Bibliogr. 62 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.531
    Punktacja MNiSW: 25.000
    5-letni Impact Factor ISI: 1.801
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • ambivalent sexism
  • gender attitudes
  • Poland
  • United Kingdom
  • South Africa

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
    20/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Joanna Rybarczyk-Adamska, Anna Dedelis.
    TYTUŁ: Jak promocyjne i prewencyjne ukierunkowanie samoregulacyjne wiąże się z ważnością cech i intencją zakupu produktu? Ukierunkowanie samoregulacyjne - ocena - intencja
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: How is promotion-focused and prevention-focused self-regulation linked with the importance of product attributes and purchase intention?
    ŹRÓDŁO: Roczniki Psychologiczne. - 2012, T. 15, nr 2, s. [31]-53
    p-ISSN: 1507-7888

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • preferencje konsumenckie
  • samoregulacja
  • prewencja
  • promocja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer preferences
  • self-regulation
  • prevention
  • promotion

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    21/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Piotr Buras, Daria Lewandowska, Natalia Portykus, Magda Skwierawska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Jak świętować, aby być zadowolonym z życia?
    ŹRÓDŁO: W: W supermarkecie szczęścia : o różnorodności zachowań konsumenckich w kontekście jakości życia / red. nauk. Małgorzata Górnik-Durose, Anna Maria Zawadzka
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [78]-100
    ISBN: 978-83-7641-737-0
    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • well-being
  • Christmas
  • religious activity
  • holiday

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    22/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Reklama niebezpieczna dla dzieci!?
    ŹRÓDŁO: W: Wspólna odpowiedzialność : rola marketingu, [dokument elektroniczny] / red. Natalia Ćwik
    ADRES WYDAWNICZY: [Warszawa] : Forum Odpowiedzialnego Biznesu, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 131-133
    ISBN: 978-83-932564-4-0
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    UWAGI: http://odpowiedzialnybiznes.pl/wp-content/uploads/2012/04/Wsp%C3%B3lna-odpowiedzialno%C5%9B%C4%87.-Rola-marketingu-13.pdf [dostęp 4.12.2014]
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Adres url:
    23/65
    TYTUŁ: W supermarkecie szczęścia : o różnorodności zachowań konsumenckich w kontekście jakości życia / red. nauk. Małgorzata Górnik-Durose, Anna Maria Zawadzka
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2012
    OPIS FIZYCZNY: 352 s., il., 23 cm
    ISBN: 978-83-7641-737-0
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    24/65
    AUTORZY: Małgorzata Górnik-Durose, Bogdan Mróz, Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Współczesna oferta supermarketu szczęścia - nowe zjawiska w zachowaniach konsumenckich. Trójgłos interdyscyplinarny
    ŹRÓDŁO: W: W supermarkecie szczęścia : o różnorodności zachowań konsumenckich w kontekście jakości życia / red. nauk. Małgorzata Górnik-Durose, Anna Maria Zawadzka
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [321]-345
    ISBN: 978-83-7641-737-0
    UWAGI: Bibliogr. 51 poz.
    Typ publikacji: PWY
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumption culture
  • brands
  • materialism
  • well-being

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    25/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Joanna Duda.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zakupy, zadowolenie z życia i aspiracje życiowe, czyli jakie zakupy i komu mogą podwyższać zadowolenie z życia?
    ŹRÓDŁO: W: W supermarkecie szczęścia : o różnorodności zachowań konsumenckich w kontekście jakości życia / red. nauk. Małgorzata Górnik-Durose, Anna Maria Zawadzka
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [133]-158
    ISBN: 978-83-7641-737-0
    UWAGI: Bibliogr. 39 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • experiential purchase
  • material purchase
  • subjective well-being
  • life aspirations

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    26/65
    AUTORZY: Anna M. Zawadzka.
    TYTUŁ: Aspiracje materialistyczne młodzieży w kontekście preferowanych wartości i dobrostanu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Materialistic aspirations of the adolescent in the context of preferred values and well-being
    ŹRÓDŁO: Czasopismo Psychologiczne. - 2013, T. 19, nr 1, s. 7-16
    p-ISSN: 1425-6460

    UWAGI: Bibliogr. 48 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • materialistic aspirations
  • values
  • well-being

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    27/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Justyna Zalewska.
    TYTUŁ: Czy pokora może dawać szczęście? Związki pokory z aspiracjami i zadowoleniem z życia
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Can humility bring happiness in life? The relationship between life aspirations, subjective wellbeing, and humility
    ŹRÓDŁO: Roczniki Psychologiczne. - 2013, T. 16, nr 3, s. [415]-431
    p-ISSN: 1507-7888

    UWAGI: Bibliogr. 48 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • pokora
  • aspiracje życiowe
  • zadowolenie z życia

    Adres url:
    28/65
    AUTORZY: Anna Szabowska-Walaszczyk, Anna Maria Zawadzka, Andrzej Brzozowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Employee engagement : how business goals can be achieved through employee well-being
    ŹRÓDŁO: W: Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference / ed. by Éva Málovics, Beáta Kincsesné Vajda
    ADRES WYDAWNICZY: Szeged : University of Szeged Faculty of Economics and Business Administration, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 418-429
    ISBN: 978-963-306-176-3
    UWAGI: Bibliogr. 63 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference
    Miejsce konferencji: Szeged
    Kraj: HU
    Od dnia: 2011.11.04
    Do dnia: 2011.11.05
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • employee engagement
  • well-being
  • satisfaction with life
  • performance
  • business results

    Adres url:
    29/65
    AUTORZY: Anna Szabowska-Walaszczyk, Andrzej Brzozowski, Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ: Human resource development and performance : the mediating effect of employee engagement
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Rozwój zasobów ludzkich a efektywność zachowań pracowników : pośredniczący wpływ zaangażowania pracowników
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi = Human Resource Management. - 2013, nr 6 (95), s. [109]-124
    p-ISSN: 1641-0874

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    UWAGI: Wersja art. w j. pol. na CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zaangażowanie pracowników
  • determinanty zaangażowania
  • rozwój zasobów ludzkich
  • efektywność zachowań
  • zachowania
  • szkolenia
  • rozwój
  • uczenie się

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • employee engagement
  • drivers of engagement
  • human resource development
  • performance
  • proactive behavior
  • training
  • growth
  • learning
  • use of knowledge and skills

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    30/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Magdalena Żemojtel-Piotrowska.
    TYTUŁ: Introduction to the Special Issue: "Between wealth and well-being: consumption, psychology and quality of life"
    ŹRÓDŁO: Journal of Social Research & Policy. - 2013, Vol. 4, iss. 2, s. 5-6
    p-ISSN: 2067-2640
    e-ISSN: 2068-9861

    UWAGI: Tyt. numeru: Between wealth and well-being: consumption, psychology and quality of life
    Typ publikacji: ZWS
    Język publikacji: ENG
    Adres url:
    31/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Tomasz Sęk, Anna Szabowska-Walaszczyk.
    TYTUŁ: Jak nadużywanie władzy wiąże się z dobrostanem jednostki?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Power abuse and well-being
    ŹRÓDŁO: Chowanna. - 2013, Vol. 1 (40), s. 65-84
    p-ISSN: 0137-706X

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • power
  • values
  • well-being

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    32/65
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Journal of Social Research & Policy Vol. 4, iss. 2 / eds. Anna Maria Zawadzka & Magdalena Żemojtel-Piotrowska
    ISSN: 2067-2640
    ADRES WYDAWNICZY: Oradea : Editura Universităţii din Oradea, 2013
    OPIS FIZYCZNY: 150 s.
    UWAGI: Special Issue: "Between wealth and well-being: consumption, psychology and quality of life"
    Typ publikacji: ZEK
    Język publikacji: ENG
    Adres url:
    33/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Dorota Dykalska-Bieck.
    TYTUŁ: Świadomość marki, style spędzania wolnego czasu i preferencje materialistyczne dzieci
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Brand awareness, family leisure style and children's materialistic tendencies
    ŹRÓDŁO: Przegląd Psychologiczny. - 2013, T. 56, nr 4, s. 471-490
    p-ISSN: 0048-5675

    UWAGI: Bibliogr. 36 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • brand awareness
  • children materialism
  • family leisure style

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    34/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Anna Strużyńska-Kujałowicz, Magdalena Zawisza.
    TYTUŁ: The effects of power on financial aspirations and expenditures in Poland and the UK
    ŹRÓDŁO: Journal of Social Research & Policy. - 2013, Vol. 4, iss. 2, s. [41]-58
    p-ISSN: 2067-2640
    e-ISSN: 2068-9861

    UWAGI: Bibliogr. 49 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Between wealth and well-being: consumption, psychology and quality of life
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • power
  • financial aspirations
  • saving
  • Poland
  • UK

    Adres url:
    35/65
    AUTORZY: Dorota Dykalska-Bieck, Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ: Wartości rodziców i tendencje materialistyczne dzieci
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Parent's values and children's materialistic tendencies
    ŹRÓDŁO: Chowanna. - 2013, Vol. 1 (40), s. 235-254
    p-ISSN: 0137-706X

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • materialism
  • values
  • family
  • intrinsic and extrinsic goals

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    36/65
    AUTORZY: Blanka Kondratowicz, Anna Maria Zawadzka, Dorota Godlewska-Werner.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Aspiracje materialistyczne i niematerialistyczne a religijność
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Materialistic and non-materialistic aspirations vs. religiousness
    ŹRÓDŁO: W: Nauka wobec religijności i duchowości człowieka / red. Katarzyna Skrzypińska, Halina Grzymała-Moszczyńska, Marek Jarosz
    ADRES WYDAWNICZY: Lublin : Wydawnictwo KUL, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 65-84
    ISBN: 978-83-7702-979-4
    UWAGI: Bibliogr. 48 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: I Międzynarodowa Konferencja Psychologiczna "Nauka wobec religijności i duchowości człowieka"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2012.04.24
    Do dnia: 2012.04.25
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • materializm
  • aspiracje życiowe
  • religijność

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    37/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Anna Szabowska-Walaszczyk.
    TYTUŁ: Does self-improvement explain well-being in life and at workplace? : analysis based on selected measures of well-being
    ŹRÓDŁO: Polish Psychological Bulletin. - 2014, Vol. 45, no. 2, s. 134-141
    p-ISSN: 0079-2993
    e-ISSN: 1641-7844

    UWAGI: Bibiogr. 49 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • self-improvement
  • well-being
  • life satisfaction
  • work engagement

    Adres url:
    DOI:
    38/65
    AUTORZY: Blanka Kondratowicz-Nowak, Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Free will, perception of key job characteristics and well-being
    ŹRÓDŁO: W: The value of work in contemporary society / ed. by Dominika Polkowska
    ADRES WYDAWNICZY: Oxford : Inter-Disciplinary Press, 2014
    SERIA: Critical Issues
    OPIS FIZYCZNY: S. 25-31
    ISBN: 978-1-84888-357-4
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • free will
  • job characteristics
  • well-being

    39/65
    TYTUŁ: Kultura konsumpcji - wartości, cele, dobrostan : psychologiczne aspekty zjawiska / red. Anna Maria Zawadzka, Małgorzata Niesiobędzka, Dorota Godlewska-Werner
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Liberi Libri, 2014
    OPIS FIZYCZNY: 176 s., il.
    ISBN: 978-83-63487-11-9
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdziałach
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kultura konsumpcji
  • wartości
  • dobrostan
  • dzieci
  • reklama
  • rodzina
  • praca

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer culture
  • values
  • well-being
  • organization
  • children
  • adolesents
  • family
  • advertising

    40/65
    AUTORZY: Tomasz Sęk, Anna Szabowska-Walaszczyk, Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ: Skala nadużywania władzy - polska adaptacja skali
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Misuse of power scale - Polish adaptation
    ŹRÓDŁO: Psychologia Ekonomiczna, [dokument elektroniczny]. - 2014, nr 6, s. 59-71
    TRYB DOSTĘPU: http://www.psychologia-ekonomiczna.com.pl/downloads/PE_06_04.pdf [dostęp 20.04.2015]
    p-ISSN: 2084-137X
    e-ISSN: 2353-7132

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • władza
  • skala nadużywania władzy
  • rzetelność
  • trafność
  • dobrostan

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • power
  • misuse of power
  • reliability
  • validity

    Adres url:
    DOI:
    41/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ: The scale of readiness for self-improvement : an analysis of its internal consistency, theoretical validity and reliability
    ŹRÓDŁO: Acta Neuropsychologica. - 2014, Vol. 12, no. 1, s. 73-84
    p-ISSN: 1730-7503
    e-ISSN: 2084-4298

    UWAGI: Bibliogr. 36 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • health
  • well-being
  • personal development
  • self-improvement

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    42/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wartości, cele i dobrostan w kulturze konsumpcji
    ŹRÓDŁO: W: Kultura konsumpcji - wartości, cele, dobrostan : psychologiczne aspekty zjawiska / red. Anna Maria Zawadzka, Małgorzata Niesiobędzka, Dorota Godlewska-Werner
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Liberi Libri, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 15-37
    ISBN: 978-83-63487-11-9
    UWAGI: Bibliogr. 92 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    43/65
    AUTORZY: Małgorzata Niesiobędzka, Anna Maria Zawadzka, Dominika Kopka.
    TYTUŁ: Kupowanie kompulsywne on-line i problematyczne użytkowanie Internetu a płeć
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Compulsive buying on-line, problematic Internet use and gender
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2015, R. 22, nr 1, s. 33-38
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kupowanie kompulsywne
  • e-zakupy
  • uzależnienie od Internetu
  • płeć

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • compulsive buying
  • e-buying
  • Internet addiction
  • gender

    Adres url:
    44/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ: Podaruj dziecku "być"
    ŹRÓDŁO: Charaktery. - 2015, nr 8, s. 72-75
    p-ISSN: 1427-695X

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • materialism
  • childhood
  • values
  • education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    45/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Marta Zdunek.
    TYTUŁ: Preferencje wizerunków produktu kojarzonych ze sprawczością i wspólnotowością
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Preference of brand products with competence and morality associations
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2015, R. 22, nr 7, s. 27-34
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wizerunek konsumenta
  • preferencje wizerunku produktu
  • sprawczość
  • wspólnotowość

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer self-concept
  • product image preference
  • competence
  • morality

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    46/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Joanna Duda, Rafał Rymkiewicz, Blanka Kondratowicz-Nowak.
    TYTUŁ: Siedmiowymiarowy model aspiracji życiowych Kassera i Ryana. Analiza trafności i rzetelności narzędzia
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Seven-dimensional model of life aspirations by Kasser and Ryan : analysis of validity and reliability of the instrument
    ŹRÓDŁO: Psychologia Społeczna. - 2015, T. 10, nr 1, s. 100-111
    p-ISSN: 1896-1800

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • aspiracje życiowe
  • materializm
  • dobrostan
  • Indeks aspiracji

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Index aspirations
  • subjective well-being
  • materialism
  • extrinsic and intrinsic aspirations

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    47/65
    AUTORZY: Magdalena Zawisza, Russell Luyt, Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ: Societies in transition: are they more sexist? : a comparison between Polish, South African and British samples
    ŹRÓDŁO: Journal of Gender Studies. - 2015, Vol. 24, iss. 1, s. 38-55
    p-ISSN: 0958-9236

    UWAGI: Bibliogr. 68 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.604
    Punktacja MNiSW: 25.000
    5-letni Impact Factor ISI: 0.904
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • ambivalent sexism
  • gender attitudes
  • transition to democracy
  • Poland
  • South Africa
  • United Kingdom

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    DOI:
    48/65
    AUTORZY: Anna Szabowska-Walaszczyk, Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ: Dopasowanie na wymiarach potrzeb wzrostu i bezpieczeństwa a zaangażowanie w pracę
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Person-work fit with respect to growth and security and work engagement
    ŹRÓDŁO: Psychologia Społeczna. - 2016, T. 11, nr 1, s. 20-33
    p-ISSN: 1896-1800

    UWAGI: Bibliogr. 67 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zaangażowanie w pracę
  • dopasowanie
  • dążenie
  • unikanie
  • samoregulacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • work engagement
  • fit
  • approach
  • avoidance
  • self-regulation

    Adres url:
    DOI:
    49/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Magdalena Iwanowska.
    TYTUŁ: Materializm jawny i utajony a samoocena i gotowość do samonaprawy u młodzieży
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Explicit and implicit materialism vs self-esteem and readiness for self-improvement in young people
    ŹRÓDŁO: Roczniki Psychologiczne. - 2016, T. 19, nr 4, s. 701-721 [wersja pol.], s. 723-743 [wersja ang.]
    p-ISSN: 1507-7888

    UWAGI: Bibliogr. 48 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL, ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • adolescent
  • utajony i jawny materializm
  • samoocena
  • gotowość do samonaprawy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adolescent
  • implicit and explicit materialism
  • self-esteem
  • readiness for self-improvement

    Adres url:
    DOI:
    50/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Iwona van Buuren, Aleksandra Musielak-Dobrowolska.
    TYTUŁ: Pojęcie pieniądza vs czasu, ocena sytuacji materialnej rodziny i wdzięczność nastolatków
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The concept of money vs. time, financial situation of the family and gratitude of teenagers
    ŹRÓDŁO: Przegląd Psychologiczny. - 2016, T. 59, nr 4, s. 403-420
    p-ISSN: 0048-5675

    UWAGI: Bibliogr. 53 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Adres url:
    51/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Natasza Kosakowska-Berezecka, Małgorzata Niesiobędzka.
    TYTUŁ: Self-esteem, readiness for self-improvement and life satisfaction in Indian and Polish female students
    ŹRÓDŁO: Polish Psychological Bulletin. - 2016, Vol. 47, no. 2, s. 179-185
    p-ISSN: 0079-2993
    e-ISSN: 1641-7844

    UWAGI: Bibiogr. 54 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • life satisfaction
  • self-improvement across cultures
  • women's collective & personal self-esteem

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
    52/65
    AUTORZY: Jakub Wierzbicki, Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ: The effects of the activation of money and credit card vs. that of activation of spirituality - which one prompts pro-social behaviours?
    ŹRÓDŁO: Current Psychology. - 2016, Vol. 35, iss. 3, s. 344-353
    p-ISSN: 1046-1310

    UWAGI: Bibliogr. 36 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.953
    Punktacja MNiSW: 20.000
    5-letni Impact Factor ISI: 0.890
    Adres url:
    DOI:
    53/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Aleksandra Lewandowska-Walter.
    TYTUŁ: Wartości, style przywiązania i samoocena a materializm nastolatków
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Values, attachment styles and self-esteem vs. adolescents' materialism
    ŹRÓDŁO: Polskie Forum Psychologiczne. - 2016, T. 21, nr 3, s. 394-409
    p-ISSN: 1642-1043

    UWAGI: Bibliogr. 41 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • materializm
  • wartości
  • adolescent
  • samoocena
  • style przywiązania

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • materialism
  • values
  • self-esteem
  • adolescent
  • attachment styles

    Adres url:
    DOI:
    54/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Marta Skwira, Sylwia Solecka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Równowaga w świecie materializmu i reklamy? Edukacja konsumencka i edukacja społeczna dzieci i młodzieży
    ŹRÓDŁO: W: Tajemnice reklamy : o tym, jak reklama wpływa na dzieci i młodzież / red. Anna Maria Zawadzka, Małgorzata Niesiobędzka
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Stowarzyszenia Filomatów : LiberiLibri, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 117-127
    ISBN: 978-83-63487-23-2
    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    55/65
    TYTUŁ: Tajemnice reklamy : o tym, jak reklama wpływa na dzieci i młodzież / red. Anna Maria Zawadzka, Małgorzata Niesiobędzka
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Stowarzyszenia Filomatów : LiberiLibri, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 146 s., il.
    ISBN: 978-83-63487-23-2
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    56/65
    AUTORZY: Dorota Dykalska-Bieck, Anna Maria Zawadzka, Małgorzata Lipowska.
    TYTUŁ: Wychowanie w kulturze konsumpcji. Postawy wychowawcze rodziców a tendencje materialistyczne dzieci 5-6 letnich
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Bringing up the child in consumer culture. Parental attitudes vs materialistic tendencies of 5- to 6-year-olds
    ŹRÓDŁO: Polskie Forum Psychologiczne. - 2017, T. 22, nr 4, s. 636-655
    p-ISSN: 1642-1043

    UWAGI: Bibliogr. 72 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tendencje materialistyczne
  • postawy wychowawcze
  • kultura konsumpcji

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • materialistic tendencies
  • parental attitudes
  • consumption culture

    Adres url:
    DOI:
    57/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Aleksandra Lewandowska-Walter, Małgorzata Niesiobędzka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Związki materializmu i duchowości rodziców i nastolatków
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Do materialistic vs. religious parents tend to have materialistic vs. religious children respectively?
    ŹRÓDŁO: W: Studia Humanistica Gedanensia, t. 5 / [zespół red. Mirosław Paracki, Franciszek Makurat]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego : Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego : Klub Inteligencji Katolickiej Archidiecezji Gdańskiej, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 125-143
    ISBN: 83-910605-5-1
    UWAGI: Bibliogr. 46 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • transmisja międzypokoleniowa
  • materializm
  • religijność
  • adolescent
  • jakość związku rodziców

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • intergenerational transmission
  • materialism
  • religiousness
  • adolescent
  • quality of parents' relationship

    58/65
    AUTORZY: Tina M. Lowrey, Lan Nguyen Chaplin, Agnes Nairn, Aysen Bakir, Verolien Cauberghe, Elodie Gentina, Liselot Hudders, Hua Li, Fiona Spotswood, Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Conducting international consumer research with children: challenges and potential solutions
    ŹRÓDŁO: W: The routledge companion to consumer behavior / ed. by Michael R. Solomon, Tina M. Lowrey
    ADRES WYDAWNICZY: London ; New York : Routledge, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 346-360
    ISBN: 978-1-138-69516-0
    ISBN: 978-1-315-52693-5 (e-book)
    UWAGI: Bibliogr. 44 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    59/65
    AUTORZY: Magdalena Zawisza, Russell Luyt, Anna Maria Zawadzka, Jacek Buczny.
    TYTUŁ: Cross-cultural sexism and the effectiveness of gender (non)traditional advertising: a comparison of purchase intentions in Poland, South Africa, and the United Kingdom
    ŹRÓDŁO: Sex Roles. - 2018, online first, s. 1-14
    p-ISSN: 0360-0025

    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 2.024
    Punktacja MNiSW: 30.000
    5-letni Impact Factor ISI: 2.742
    Adres url:
    DOI:
    60/65
    AUTORZY: Blanka Kondratowicz-Nowak, Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ: Does belief in free will make us feel good and satisfied?
    ŹRÓDŁO: Health Psychology Report. - 2018, Vol. 6, iss. 2, s. 109-117
    p-ISSN: 2353-4184
    e-ISSN: 2353-5571

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • health
  • subjective well-being
  • belief in free will
  • belief in determinism

    Adres url:
    DOI:
    61/65
    AUTORZY: Magdalena Zawisza, Russell Luyt, Anna Maria Zawadzka, Jacek Buczny.
    TYTUŁ: Does it pay to break male gender stereotypes in advertising? A comparison of advertisement effectiveness between the United Kingdom, Poland and South Africa
    ŹRÓDŁO: Journal of Gender Studies. - 2018, Vol. 27, iss. 6, s. 464-480
    p-ISSN: 0958-9236
    e-ISSN: 1465-3869

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.918
    Punktacja MNiSW: 20.000
    5-letni Impact Factor ISI: 1.193
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • gender attitudes
  • gender portrayal
  • gender stereotypes
  • sex roles
  • cross-cultural

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:
    62/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Małgorzata Niesiobędzka, Magdalena Żemojtel-Piotrowska.
    TYTUŁ: Does our well-being decrease when we value high materialistic aspirations or when we attain them?
    ŹRÓDŁO: Psychologia Społeczna. - 2018, T. 13, nr 1, art. no. e25504 s. 1-14
    p-ISSN: 1896-1800

    UWAGI: Bibliogr. 51 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Adres url:
    DOI:
    63/65
    AUTORZY: Tomasz Besta, Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ: Expansion of the self of activists and nonactivists involved in mass gatherings for collective action
    ŹRÓDŁO: Group Processes & Intergroup Relations. - 2018, online first, s. 1-18
    p-ISSN: 1368-4302
    e-ISSN: 1461-7188

    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 2.237
    Punktacja MNiSW: 30.000
    5-letni Impact Factor ISI: 2.240
    DOI:
    64/65
    AUTORZY: Tomasz Besta, Michał Jaśkiewicz, Natasza Kosakowska-Berezecka, Rafał Lawendowski, Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ: What do I gain from joining crowds? Does self-expansion help to explain the relationship between identity fusion, group efficacy and collective action?
    ŹRÓDŁO: European Journal of Social Psychology. - 2018, Vol. 48, iss. 2, s. O152-O167
    p-ISSN: 0046-2772
    e-ISSN: 1099-0992

    UWAGI: Bibliogr. 57 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 2.048
    Punktacja MNiSW: 30.000
    5-letni Impact Factor ISI: 2.630
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • group processes
  • social identity
  • self
  • identity fusion
  • self-expansion

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
    65/65
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka.
    TYTUŁ: When does self-improvement undermine materialistic tendencies, and when does it strengthen them?
    ŹRÓDŁO: Current Issues in Personality Psychology. - 2018, Vol. 6, no. 1, s. 17-25
    p-ISSN: 2353-4192
    e-ISSN: 2353-561X

    UWAGI: Bibliogr. 41 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • self-enhancement
  • materialistic aspirations
  • self-improvement
  • self-threat

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego