logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ZIELIŃSKI GRZEGORZ
Liczba odnalezionych rekordów: 22



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/22
AUTORZY: Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Determinanty socjologiczne w ocenie jakości życia
ŹRÓDŁO: W: Metodyczne aspekty modelowania i projektowania systemów gospodarczych : jakość, ryzyko, aplikacje / Jarosław Badurek [et al.]
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2010
OPIS FIZYCZNY: S. [121]-136
ISBN: 978-83-7348-330-9
UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 3.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • quality of life
  • social determinants in the quality of life

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/22
    AUTORZY: Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński.
    TYTUŁ: Identyfikacja oczekiwań pracowników jako element zarządzania jakością w zwiększaniu konkurencyjności podmiotów gospodarczych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The identification of employees' expectations, as a part of quality management in organization's improvement
    ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 2010, 4/1, s. [63]-72
    p-ISSN: 1732-1565

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Stymulowanie wzrostu konkurencyjności gospodarki w okresie wychodzenia z kryzysu
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/22
    AUTORZY: Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński.
    TYTUŁ: Kryteria wyboru dostawców w doskonaleniu jakości relacji na przykładzie branży spożywczej województwa pomorskiego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The determinants of the suppliers' selection in the relations' quality improvement on the example of food sector in pomorskie voivodeship
    ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 2010, 2/1, s. [139]-146
    p-ISSN: 1732-1565

    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Jakość i bezpieczeństwo produktu oraz ochrona środowiska w sektorze rolno-spożywczym
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/22
    AUTORZY: Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński.
    TYTUŁ: Czynniki satysfakcji młodych pracowników z zatrudnienia czasowego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The satisfaction determinants' of young employees from seasonal job
    ŹRÓDŁO: Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. - 2011, 4/6, s. [377]-387
    p-ISSN: 1732-1565

    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Zarządzanie wartością przedsiębiorstw
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • satisfaction determinants' of young employees
  • seasonal job

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/22
    TYTUŁ: Jakość i produktywność w doskonaleniu podmiotów gospodarczych / aut. Piotr Grudowski [et al.] ; red. Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2011
    OPIS FIZYCZNY: 161 s., [1], il., 25 cm
    ISBN: 978-83-7348-348-4
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    6/22
    AUTORZY: Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Metodyka oceny poziomu jakości życia w obszarze społecznym na przykładzie województwa pomorskiego
    ŹRÓDŁO: W: Wybrane aspekty doskonalenia organizacji, wyrobów i usług / red. Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. [55]-74
    ISBN: 978-83-7348-349-1
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    7/22
    TYTUŁ: Wybrane aspekty doskonalenia organizacji, wyrobów i usług / aut. Marcin Bojarowski [et al.] ; red. Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2011
    OPIS FIZYCZNY: 165, [1] s., il., 25 cm
    ISBN: 978-83-7348-349-1
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    8/22
    AUTORZY: Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński.
    TYTUŁ: Czynniki wpływające na bezpieczeństwo zatrudnienia z perspektywy kobiet.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Employment safety criteria in women perspective.
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 4, cz. 1, s. [69]-80.
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • satysfakcja
  • bezpieczeństwo
  • zatrudnienie
  • jakość

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • satisfaction
  • employment
  • safety
  • quality

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/22
    AUTORZY: Grzegorz Zieliński, Małgorzata Szymańska-Brałkowska.
    TYTUŁ: Obszary projakościowe i prośrodowiskowe podlegające doskonaleniu w usługach gastronomicznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Quality and environmental management areas which could be continuously improved in catering industry
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 3, cz. 1, s. [305]-317
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zarządzanie jakością
  • zarządzanie środowiskowe
  • usługi gastronomiczne
  • ciągłe doskonalenie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • quality management
  • environmental management
  • catering industry

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/22
    AUTORZY: Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński.
    TYTUŁ: Zielone linie jako doskonalenie jakości usług gastronomicznych z uwzględnieniem orientacji na klienta
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Green lines as a way to improve the quality of food services in terms of customer orientation
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 3, cz. 3, s. [1]-12
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • żywność ekologiczna
  • doskonalenie jakości usług gastronomicznych
  • orientacja na klienta

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • organic food
  • customer
  • quality improvement of food services
  • customer orientation

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/22
    AUTORZY: Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Interdyscyplinarny projekt integracji środowisk oraz wymiany wiedzy w obszarach produkcji, jakości oraz zarządzania środowiskowego
    ŹRÓDŁO: W: Koncepcje, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie operacyjne : wybrane zagadnienia / Aleksandra Bojarowska [et al. ; red. Grzegorz Zieliński, Małgorzata Szymańska-Brałkowska]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [117]-129
    ISBN: 978-83-7348-519-8
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • project management
  • production
  • quality management
  • environmental management

    12/22
    TYTUŁ: Koncepcje, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie operacyjne : wybrane zagadnienia / Aleksandra Bojarowska [et al. ; red. Grzegorz Zieliński, Małgorzata Szymańska-Brałkowska]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013
    OPIS FIZYCZNY: 150 s., il., 25 cm
    ISBN: 978-83-7348-519-8
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • operations management
  • quality management

    13/22
    TYTUŁ: Systemy, procesy, narzędzia / [red. Ludmiła Zawadzka, Grzegorz Zieliński]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013
    OPIS FIZYCZNY: 142 s., il., 25 cm
    ISBN: 978-83-7348-516-7
    Język publikacji: POL
    14/22
    TYTUŁ: Uwarunkowania jakościowe / [red. Jolanta Łopatowska, Grzegorz Zieliński]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Politechniki Gdańskie, 2013
    OPIS FIZYCZNY: 182 s., il., 25 cm
    ISBN: 978-83-7348-517-4
    Język publikacji: POL
    15/22
    TYTUŁ: Wielowymiarowe aspekty doskonalenia jakości usług turystycznych / Patrycja Bartsch [et al. ; red. Grzegorz Zieliński, Małgorzata Szymańska-Brałkowska]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013
    OPIS FIZYCZNY: 102 s., il., 25 cm
    ISBN: 978-83-7348-521-1
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • quality of tourist services
  • quality improvement
  • quality in services
  • quality management

    16/22
    TYTUŁ: Wielowymiarowe ujęcie działań projakościowych w usługach i wytwarzaniu / Eliza Bagińska [et al. ; red. Grzegorz Zieliński, Małgorzata Szymańska-Brałkowska]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2013
    OPIS FIZYCZNY: 157, [1] s., il., 25 cm
    ISBN: 978-83-7348-520-4
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • quality management
  • quality improvement
  • quality in services
  • quality in production

    17/22
    AUTORZY: Małgorzata Wiśniewska, Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński.
    TYTUŁ: Determinanty jakości usług edukacyjnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The determinants of the quality of educational services
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2014, nr 354, s. [271]-280
    p-ISSN: 1899-3192

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Usługi 2014. Wybrane uwarunkowania rozwoju usług
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • jakość
  • usługi edukacyjne
  • doskonalenie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • quality
  • educational services
  • improvement

    Adres url:
    DOI:
    18/22
    TYTUŁ: Innowacyjne i jakościowe aspekty w zarządzaniu operacyjnym / [red. Anna Maria Lis, Grzegorz Zieliński]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2014
    OPIS FIZYCZNY: 210 s., il., 24 cm
    SERIA: Zarządzanie Operacyjne w Teorii i Praktyce
    ISBN: 978-83-7348-576-1
    Język publikacji: POL
    19/22
    AUTORZY: Grzegorz Zieliński, Piotr Grudowski, Małgorzata Szymańska-Brałkowska.
    TYTUŁ: Oczekiwania interesariuszy usług edukacyjnych w ujęciu relacyjnym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Expectations of educational services stakeholders in terms of relations of one with another
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2014, nr 353, s. [175]-183
    p-ISSN: 1899-3192

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Usługi 2014. Sektor usług - uwarunkowania i tendencje rozwoju
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • jakość
  • usługi edukacyjne
  • doskonalenie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • quality
  • educational services
  • improvement

    Adres url:
    DOI:
    20/22
    TYTUŁ: Systemy techniczne i społeczne / [red. Jolanta Łopatowska, Grzegorz Zieliński]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2014
    OPIS FIZYCZNY: 164 s., il., 25 cm
    ISBN: 978-83-7348-577-8
    Język publikacji: POL
    21/22
    TYTUŁ: Wielowymiarowe aspekty doskonalenia podmiotów leczniczych / Małgorzata Dąbek [et al. ; red. nauk. Małgorzata Wiśniewska, Grzegorz Zieliński]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2014
    OPIS FIZYCZNY: 168 s., il. kolor., 24 cm
    ISBN: 978-83-7348-565-5
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    22/22
    AUTORZY: Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński.
    TYTUŁ: Green Lean in Services
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2015, R. 13, nr 2, s. 83-91
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Green Lean
  • green wastes
  • service companies

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego