logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: CSR
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/7
AUTORZY: Piotr Dudziński, Małgorzata Gotowska, Grzegorz Hoppe, Anna Jakubczak, Robert Karaszewski.
TYTUŁ: Metoda pomiaru społecznej i ekologicznej odpowiedzialności konsumentów
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Method of customers' social and ecological responsibility measurement
ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2012, nr 274, s. [9]-18
p-ISSN: 1899-3192

UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
UWAGI: Tyt. nru: Trendy transformacji modelu organizacyjnego przedsiębiorstwa
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • metoda pomiaru społecznej odpowiedzialności konsumentów
  • zrównoważony rozwój
  • CSR
  • ConSR
  • gospodarka odpadami komunalnymi

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • method of customers' social responsibility measurement
  • sustainable development
  • CSR
  • ConSR
  • management of municipal waste

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/7
    AUTORZY: Cezary Mańkowski.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Aspekt społecznej odpowiedzialności usług logistycznych
    NAZWA KONFERENCJI: III Krajowa Konferencja Metody i narzędzia obsługi logistycznej w teorii i praktyce
    MIEJSCE: Bydgoszcz, 21 czerwca 2013
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu. Wydział Finansów i Zarządzania w Bydgoszczy
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • CSR
  • logistics

    3/7
    AUTORZY: Olga Dębicka, Aneta Oniszczuk-Jastrząbek.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Economic dimension of the concept of company´s sustainable development
    ŹRÓDŁO: W: Theory of management, 7, The selected problems for the development support of management knowledge base / Štefan Hittmár - ed.
    ADRES WYDAWNICZY: Zilina : EDIS, University Publishing House, University of Zilina, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 222-225
    ISBN: 978-80-554-0954-2
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • socially responsible investment
  • sustainable development
  • CSR

    4/7
    AUTORZY: Piotr Zientara, Lech Kujawski, Paulina Bohdanowicz-Godfrey.
    TYTUŁ: Corporate social responsibility and employee attitudes : evidence from a study of Polish hotel employees
    ŹRÓDŁO: Journal of Sustainable Tourism. - 2015, Vol. 23, iss. 6, s. 859-880
    p-ISSN: 0966-9582

    UWAGI: Bibliogr. 115 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 2.480
    Punktacja MNiSW: 40.000
    5-letni Impact Factor ISI: 3.439
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • CSR
  • hotel industry
  • employee attitudes
  • Poland

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
    5/7
    AUTORZY: Dorota Książkiewicz.
    TYTUŁ: Educational programmes as part of corporate social responsibility strategy in logistics
    ŹRÓDŁO: Research Journal of the University of Gdańsk. Transport Economics and Logistics. - 2017, Vol. 69, s. 39-49
    p-ISSN: 2544-3224
    e-ISSN: 2544-3232

    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Transport development and performance in relation to the idea of sustainable development, pt. 3
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • CSR
  • strategy
  • education
  • educational programmes
  • CSR in logistics
  • CSR goals

    Adres url:
    DOI:
    6/7
    AUTORZY: Wioleta Dryl.
    TYTUŁ: Społeczna odpowiedzialność biznesu z perspektywy młodych konsumentów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Corporate Social Responsibility from the young consumers' perspective
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2018, R. 25, nr 4, s. 145-159
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • społeczna odpowiedzialność biznesu
  • CSR
  • zachowania nabywcze
  • młodzi konsumenci

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • corporate social responsibility
  • CSR
  • buying behaviour
  • young consumers

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/7
    AUTORZY: Paulina Bohdanowicz-Godfrey, Piotr Zientara, Monika Bąk.
    TYTUŁ: Towards an accessible hotel: a case study of Scandic
    ŹRÓDŁO: Current Issues in Tourism. - 2019, Vol. 22, iss. 10, s. 1133-1137
    p-ISSN: 1368-3500
    e-ISSN: 1747-7603

    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 3.462
    Punktacja MNiSW: 30.000
    5-letni Impact Factor ISI: 3.516
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • accessible hotel
  • CSR
  • Scandic
  • case study
  • elderly and disabled guests

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego