logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: CSR DISCOURSE
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: CSR online communication : the metaphorical dimension of CSR discourse in the food industry
ŹRÓDŁO: W: Communicating corporate social responsibility : perspectives and practice / ed. by Ralph Tench, William Sun, Brian Jones
ADRES WYDAWNICZY: Bingley : Emerald Group Publishing Limited, 2014
SERIA: Critical Studies on Corporate Responsibility, Governance and Sustainability, 2043-9059, 6
OPIS FIZYCZNY: S. 311-333
ISBN: 978-1-78350-795-5
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • CSR discourse
  • online communication
  • dialogue
  • metaphor

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego