logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Martyna Jaskulska, Marta Łockiewicz.
TYTUŁ: Polish as L1, English as L2: the linguistic transfer impact on Second Language Acquisition stemming from the interlingual differences: implications for young learners education
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2017, R. 13, nr 2 (37), s. 68-76
p-ISSN: 1734-1582
e-ISSN: 2451-2230

UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 14.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • angielski jako język obcy
  • polski jako L1
  • transfer językowy
  • przejrzystość języka
  • nabywanie języka obcego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • English as a foreign language
  • Polish as L1
  • linguistic transfer
  • language transparency
  • SLA

    Adres url:
    2/4
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Zuzanna Sarzała-Przybylska, Małgorzata Lipowska.
    TYTUŁ: Early predictors of learning a foreign language in pre-school - Polish as a first language, English as a foreign language
    ŹRÓDŁO: Frontiers in Psychology, [dokument elektroniczny]. - 2018, Vol. 9, art. no. 1813, s. 1-11
    e-ISSN: 1664-1078

    UWAGI: Bibliogr. 59 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 2.089
    Punktacja MNiSW: 35.000
    5-letni Impact Factor ISI: 2.749
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • early predictors
  • English as a foreign language
  • pre-school
  • Polish
  • oral English skills

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
    3/4
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Izabela Pietras.
    TYTUŁ: Polska szkoła w multijęzykowej Europie. Analiza przebiegu edukacji językowej w odniesieniu do nauczania języków obcych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Polish school in multilingual Europe. The analysis of language education in relation to the teaching of foreign languages
    ŹRÓDŁO: Prace Językoznawcze. - 2018, z. 20/1, s. 101-118
    p-ISSN: 1509-5304

    UWAGI: Bibliogr. 54 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • angielski jako język obcy
  • edukacja
  • języki obce
  • psychologia
  • transfer międzyjęzykowy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • English as a foreign language
  • education
  • foreign languages
  • psychology
  • interlingual transfer

    Adres url:
    4/4
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Martyna Jaskulska.
    TYTUŁ: Umiejętności poprawnego zapisu wyrazów w L1 pośredniczą w związku pomiędzy poziomem przetwarzania fonologicznego w L1 a poprawnym zapisem wyrazów w L2 u młodzieży poprawnie czytającej, ale nie u młodzieży z dysleksją
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The ability to spell correctly in one's native language (L1) mediates the relationship between the level of phonological processing skills in L1 and correct spelling in an acquired language (L2) among adolescents who read correctly, but not among adolescents with dyslexia
    ŹRÓDŁO: Edukacja. - 2018, 2 (145), s. 101-113
    p-ISSN: 0239-6858
    e-ISSN: 2449-8998

    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • psychologia
  • dysleksja
  • poprawny zapis pojedynczych wyrazów
  • przetwarzanie fonologiczne
  • angielski jako język obcy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • psychology
  • dyslexia
  • spelling
  • phonological processing
  • English as a foreign language

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego