logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: FOUCAULT
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Tomasz Szkudlarek.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The excess of theory : on the functions of educational theory in apparent reality
ŹRÓDŁO: W: Making a difference in theory : the theory question in education and the education question in theory / ed. by Gert Biesta, Richard Edwards, Julie Allan
ADRES WYDAWNICZY: London ; New York : Routledge, 2014
SERIA: Theorising Education
OPIS FIZYCZNY: S. [151]-166
ISBN: 978-0-415-65694-8
ISBN: 978-0-203-07743-6
UWAGI: Bibliogr. 32 poz.
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • education - theory
  • education - history
  • discourse
  • Hegel
  • Laclau
  • Foucault

    2/3
    AUTORZY: Dorota Klus-Stańska.
    TYTUŁ: Wyjść poza reżim imperatywu rozwojowego. Między inspiracjami Rousseau a wpływem myśli Foucaulta na współczesne studia nad dzieciństwem
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Moving away from the regime of the developmental imperative. Between the inspiration of Rousseau and the influence of the thinking of Foucault on contemporary childhood studies
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2015, R. 11, nr 3, s. 7-22
    p-ISSN: 1734-1582

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziecko
  • dzieciństwo
  • studia nad dzieciństwem
  • rozwój
  • Rousseau
  • Foucault

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • child
  • childhood
  • childhood studies
  • development
  • Rousseau
  • Foucault

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/3
    AUTORZY: Krystyna Rybińska.
    TYTUŁ: The genealogy of pedagogy as a scientific discourse in light of Discipline and Punish - towards a paradox of pedagogical philosophy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Genealogia pedagogiki jako dyskursu naukowego na podstawie Nadzorować i Karać - w kierunku paradoksu filozofii pedagogicznej
    ŹRÓDŁO: Studia Humanistyczne AGH. - 2016, T. 15, [nr] 1, s. 53-63
    p-ISSN: 2084-3364
    e-ISSN: 2300-7109

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Foucault
  • genealogia pedagogiki
  • filozofia pedagogiczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Foucault
  • genealogy of pedagogy
  • pedagogical philosophy

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego