logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PAULO FREIRE
Liczba odnalezionych rekordów: 10



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/10
AUTORZY: Karolina Starego.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wymiary polityczności pracy socjalnej
ŹRÓDŁO: W: Praca socjalna jako edukacja ku zmianie : od edukacji do polityki / pod red. Marii Mendel, Bohdana Skrzypczaka
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Fundacja Instytut Spraw Publicznych, 2013
SERIA: Prace Laboratorium Innowacji Społecznej, 3
OPIS FIZYCZNY: S. [81]-99
ISBN: 978-83-7689-186-6
UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • radical social work
  • Paulo Freire

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/10
    AUTORZY: Karolina Starego.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Od politycznych żądań do politycznych rozwiązań : podstawy edukacji demokratycznej
    ŹRÓDŁO: W: Demokracja i edukacja : dylematy, diagnozy, doświadczenia / red. Katarzyna Gawlicz [et al.]
    ADRES WYDAWNICZY: Wrocław : Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 49-70
    ISBN: 978-83-62302-84-0
    UWAGI: Bibliogr. 62 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • democratic education
  • citizenship education
  • Paulo Freire

    Adres url:
    3/10
    AUTORZY: Piotr Stańczyk.
    TYTUŁ: Ekonomia dla emancypacji: doktryny gospodarcze w Instytucie Paula Freirego
    ŹRÓDŁO: Forum Oświatowe. - 2016, Vol. 28, nr 1 (55), s. 55-76
    p-ISSN: 0867-0323
    e-ISSN: 2450-3452

    UWAGI: Bibliogr. 35 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Paulo Freire
  • pedagogy of emancipation
  • people's economy of solidarity
  • social policy
  • neoliberalism
  • capitalism

    Adres url:
    4/10
    AUTORZY: Piotr Stańczyk.
    TYTUŁ: Interesy, ekonomia i emancypacja. O powrocie pedagogiki krytycznej do zagadnień społeczno-ekonomicznych i pojęciu interwencji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Interests, economics and emancipation. On return of critical pedagogy to socio-economic issues and category of intervention
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2016, T. 19, nr 2 (74), s. 31-52
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428

    UWAGI: Bibliogr. 40 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • pedagogika krytyczna
  • interwencja
  • klasa społeczna
  • emancypacja
  • polityki publiczne
  • Paulo Freire

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • critical pedagogy
  • intervention
  • social class
  • emancipation
  • public politics
  • Paulo Freire

    Adres url:
    5/10
    AUTORZY: Karolina Starego.
    TYTUŁ: Poza dyskurs kompetencji w edukacji krytycznej. "Trzeci termin" oraz Paula Freirego i Jacquesa Rancière'a idea dialogu "zapośredniczonego"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Beyond competence: Paulo Freire, Jacque Rancière and the use of the "third term" in critical pedagogy
    ŹRÓDŁO: Forum Oświatowe. - 2016, nr 1 (55), s. 33-53
    p-ISSN: 0867-0323
    e-ISSN: 2450-3452

    UWAGI: Bibliogr. 54 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Paulo Freire
  • Jacques Rancière
  • kompetencje
  • dialog
  • pedagogika krytyczna
  • rzecz
  • "trzeci termin"

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Paulo Freire
  • Jacques Rancière
  • competence
  • dialogue
  • critical pedagogy
  • third term

    Adres url:
    6/10
    AUTORZY: Piotr Stańczyk.
    TYTUŁ: Kolonializm, kolonizacja i dekolonizacja w filozofii wychowania Paulo Freirego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Colonialism, colonisation and decolonisation in Paulo Freire's philosophy of education
    ŹRÓDŁO: Kultura i Edukacja. - 2017, nr 3 (117), s. 58-73
    p-ISSN: 1230-266X

    UWAGI: Bibliogr. 40 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Paulo Freire
  • colonisation
  • decolonisation
  • popular education
  • literacy
  • emancipatory pedagogy
  • critical pedagogy
  • revolutionary pedagogy

    DOI:
    7/10
    AUTORZY: Piotr Stańczyk.
    TYTUŁ: O pedagogię uciśnionych
    ŹRÓDŁO: Kontakt. - 2017, nr 35, s. 45-50
    p-ISSN: 1898-9195

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • pedagogy of the opressed
  • emancipatory education
  • popular education
  • Paulo Freire
  • São Tomé and Príncipe
  • adult education

    8/10
    AUTORZY: Piotr Stańczyk.
    TYTUŁ: Freirego Suchodolskim - Suchodolskiego Freirem: pedagogika materialistyczna i krytyka ideologii
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Freire with Suchodolski - Suchodolski with Freire: materialist pedagogy and critique of ideology
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2018, T. 21, nr 2 (82), s. 7-30
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428

    UWAGI: Bibliogr. 47 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Bogdan Suchodolski
  • Paulo Freire
  • pedagogika materialistyczna
  • krytyka ideologii
  • pedagogika krytyczna
  • pedagogika rzeczy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Bogdan Suchodolski
  • Paulo Freire
  • materialist pedagogy
  • critique of ideology
  • critical pedagogy
  • thing-centered pedagogy

    Adres url:
    9/10
    AUTORZY: Piotr Stańczyk.
    TYTUŁ: Krótka historia terminu conscientização i o tym, jak Paulo Freire je porzucił
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Brief history of conscientization category and or why Paulo Freire abandon it
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2018, T. 21, nr 1 (81), s. 7-23
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428

    UWAGI: Bibliogr. 57 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • conscientização
  • konscientyzacja
  • Paulo Freire
  • pedagogia emancypacyjna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • conscientização
  • conscientization
  • Paulo Freire
  • pedagogy of emancipation

    Adres url:
    10/10
    AUTORZY: Piotr Stańczyk.
    TYTUŁ: Uciśnieni, historia i społeczna zmiana. Historiozofia w filozofii wychowania P. Freirego: pojęcie historii jako możliwości
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The oppressed, history and social change. Philosophy of history in P. Freire's philosophy of education: category of history as possibility
    ŹRÓDŁO: Forum Oświatowe. - 2018, Vol. 30, nr 1 (59), s. 53-72
    p-ISSN: 0867-0323
    e-ISSN: 2450-3452

    UWAGI: Bibliogr. 52 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • historia jako możliwość
  • pedagogika emancypacyjna
  • Paulo Freire
  • historiozofia
  • ideologia
  • pedagogika krytyczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • history as possibility
  • emancipatory education
  • Paulo Freire
  • philosophy of history
  • ideology
  • critical pedagogy

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego