logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PROJECT BASED LEARNING
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
TYTUŁ: Międzywydziałowy semestr PBL (Problem Based Learning) - innowacyjna praktyka dydaktyczna w ramach projektu Centrum Tutorów Uniwersytetu Gdańskiego
ŹRÓDŁO: Tutoring Gedanensis, [dokument elektroniczny]. - 2018, Vol. 3 (2), s. 13-19
TRYB DOSTĘPU: http://www.tutee.ug.edu.pl/wp-content/uploads/2017/02/Tutoring-Gedanensis-Czasopismo-Tutees-i-Tutor%C3%B3w-vol.32-09_10_2018.pdf [dostęp 13.11.2018]
e-ISSN: 2451-1862

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Project Based Learning
  • współpraca
  • jakość kształcenia
  • kultura akademicka

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Project Based Learning
  • academic tutoring
  • teacher-student collaboration
  • quality education
  • academic culture
  • stakeholders

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego