logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SAMR MODEL
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Lucyna Kopciewicz, Hussein Bougsiaa.
TYTUŁ: Do tablets mean educational change? The materiality, hybridity and performativeness of teaching and learning practices in tablet-mediated classroom
ŹRÓDŁO: International Journal of Pedagogy, Innovation and New Technologies. - 2017, Vol. 4, no. 2, s. 15-26
p-ISSN: 2392-0092

UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tablets
  • iPads
  • teaching
  • didactical design
  • SAMR model
  • change

    Adres url:
    DOI:
    2/2
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz, Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ: Is technology a magic wand? When tablets' affordances meet teaching practices: insights on didactic design
    ŹRÓDŁO: The New Educational Review. - 2018, Vol. 51, no. 1, s. 78-90
    p-ISSN: 1732-6729

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobile technology
  • teaching
  • didactic design
  • SAMR model
  • transformation

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego