logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: UNIVERSITY OF GDANSK
Liczba odnalezionych rekordów: 15



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/15
AUTORZY: Malwina Borkowicz, Lech Chmurzyński, Agnieszka Chylewska, Aleksandra Dąbrowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kobiety z Wydziału Chemii UG
ŹRÓDŁO: W: Kobiety w chemii : materiały konferencyjne, Gdańsk, 7 czerwca 2011
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Centrum Edukacji Nauczycieli, 2011
OPIS FIZYCZNY: S. 61
ISBN: 978-83-86526-39-0
UWAGI: Bibliogr. 1 poz.
Typ publikacji: PSZ
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Department of Chemistry
  • University of Gdansk

    2/15
    AUTORZY: Grażyna Chaberek-Karwacka, Mirosława Malinowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: E-learning as a tool for improving access to academic education in the opinion of University of Gdansk students and teachers
    ŹRÓDŁO: W: Proceedings of 2015 International Conference on Interactive Mobile Communication Technologies and Learning (IMCL), 19-20 November 2015, Thessaloniki, Greece, [dokument elektroniczny]
    ADRES WYDAWNICZY: Red Hook, NY : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 78-82
    ISBN: 978-1-4673-8243-4
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: International Conference on Interactive Mobile Communication, Technologies and Learning
    Miejsce konferencji: Thessaloniki
    Kraj: GR
    Od dnia: 2015.11.19
    Do dnia: 2015.11.20
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • part-time studies
  • blended learning
  • University of Gdansk

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    3/15
    AUTORZY: Zbigniew Opacki.
    TYTUŁ: Problematyka rosyjska w badaniach historyków gdańskiego środowiska naukowego w drugiej połowie XX i początkach XXI wieku
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Russian issues in the research by the historians from Gdansk scientific community in the second half of the twentieth and early twenty-first century
    ŹRÓDŁO: Rocznik Instytutu Europy Środkowo-Wschodniej. - 2015, R. 13, z. 1, s. 115-126
    p-ISSN: 1732-1395

    UWAGI: Bibliogr. 47 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • University of Gdansk
  • Gdansk historians
  • Russian historiography

    Adres url:
    4/15
    AUTORZY: Kamil Zeidler.
    TYTUŁ: Działalność Centrum Studiów Azji Wschodniej Uniwersytetu Gdańskiego w 2015 roku
    ŹRÓDŁO: Gdańskie Studia Azji Wschodniej. - 2016, z. 9, s. 192-200
    p-ISSN: 2084-2902
    e-ISSN: 2353-8724

    Typ publikacji: POS
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Centre for East Asian Studies
  • University of Gdansk

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/15
    AUTORZY: Arleta Szadziewska, Jarosław Kujawski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Knowledge of ACCA qualifications among the students of the certified "ACCA Accounting" programme
    ŹRÓDŁO: W: 10th International Technology, Education and Development Conference : 7-9 March, 2016 Valencia (Spain) : conference proceedings, [dokument elektroniczny / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres]
    ADRES WYDAWNICZY: [S. l.] : IATED Academy, 2016
    SERIA: INTED Proceedings, 2340-1079
    OPIS FIZYCZNY: S. 8509-8518
    ISBN: 978-84-608-5617-7
    UWAGI: Płyta CD
    Tytuł-nazwa konferencji: 10th International Technology, Education and Development Conference
    Miejsce konferencji: Valencia
    Kraj: ES
    Od dnia: 2016.03.07
    Do dnia: 2016.03.09
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • accredited programme
  • accounting and auditing
  • professional qualifications
  • ACCA
  • fundamentals
  • professional scheme
  • faculty of management
  • University of Gdansk

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    6/15
    AUTORZY: Ewa Spigarska, Ewa Majerowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Preferences of the undergraduate students of the "Finance and Accounting" at the University of Gdansk in the field of further education path
    ŹRÓDŁO: W: Edulearn 16 : 8th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona (Spain), 4-6 July, 2016 : conference proceedings / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    ADRES WYDAWNICZY: Barcelona : IATED Academy, 2016
    SERIA: EDULEARN Proceedings, 2340-1117
    OPIS FIZYCZNY: S. 5189-5197
    ISBN: 978-84-608-8860-4
    UWAGI: Płyta CD
    Tytuł-nazwa konferencji: 8th International Conference on Education and New Learning Technologies
    Miejsce konferencji: Barcelona
    Kraj: ES
    Od dnia: 2016.07.04
    Do dnia: 2016.07.06
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • students of finance and accounting
  • study evaluation
  • University of Gdansk

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    7/15
    AUTORZY: Arleta Szadziewska, Jarosław Kujawski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The factors influencing students' choice of other than the ACCA-accredited curricula at the University of Gdansk
    ŹRÓDŁO: W: Edulearn 16 : 8th International Conference on Education and New Learning Technologies, 4-6 July, 2016 : conference proceedings / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    ADRES WYDAWNICZY: Barcelona, Spain : IATED, 2016
    SERIA: EDULEARN Proceedings, 2340-1117
    OPIS FIZYCZNY: S. 1833-1844
    ISBN: 978-84-608-8860-4
    UWAGI: Płyta CD
    Tytuł-nazwa konferencji: 8th International Conference on Education and New Learning Technologies
    Miejsce konferencji: Barcelona
    Kraj: ES
    Od dnia: 2016.07.04
    Do dnia: 2016.07.06
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • students
  • study programme
  • accounting
  • University of Gdansk

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    8/15
    AUTORZY: Arleta Szadziewska, Jarosław Kujawski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The usefulness of the blended-learning method in the opinion of full-time students of the Gdansk University
    ŹRÓDŁO: W: Edulearn 16 : 8th International Conference on Education and New Learning Technologies, 4-6 July, 2016: conference proceedings / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    ADRES WYDAWNICZY: Barcelona : IATED, 2016
    SERIA: EDULEARN Proceedings, 2340-1117
    OPIS FIZYCZNY: S. 1792-1801
    ISBN: 978-84-608-8860-4
    UWAGI: Płyta CD
    Tytuł-nazwa konferencji: 8th International Conference on Education and New Learning Technologies
    Miejsce konferencji: Barcelona
    Kraj: ES
    Od dnia: 2016.07.04
    Do dnia: 2016.07.06
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • students
  • blended-learning method
  • University of Gdansk
  • Poland

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    9/15
    AUTORZY: Žanna R. Sladkevič.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Vostokovedenie v Gdan'skom Universitete : k voprosu o motivacii i kon''ûnkture rynka
    ŹRÓDŁO: W: Metodologiâ i tehnologii dovuzovskogo obrazovaniâ : meterialy Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii (Grodno, 19-20 noâbrâ 2015 g.) / [red. kol. Û. Â. Romanovskij, I. A. Korlûkova, O. N. Bura, A. V. Valûk, T. G. Dombrovskaâ, N. L. Myslivec, I. Û. Samojlova]
    ADRES WYDAWNICZY: Grodno : GrGU im. Â. Kupaly, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 19-22
    ISBN: 978-985-515-976-7
    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Metodologiâ i tehnologii dovuzovskogo obrazovaniâ
    Miejsce konferencji: Grodno
    Kraj: BY
    Od dnia: 2015.11.19
    Do dnia: 2015.11.20
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teaching Russian as a foreign language
  • oriental
  • Chinese language
  • University of Gdansk

    Adres url:
    10/15
    AUTORZY: Arleta Szadziewska, Jarosław Kujawski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Advantages and disadvantages of the blended-learning method used in the educational process at the Faculty of Management at the University of Gdansk, in the opinion of undergraduate students
    ŹRÓDŁO: W: ICERI2017 Proceedings : 10th International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 16-18 of November 2017 / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    ADRES WYDAWNICZY: Seville : IATED Academy, cop. 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 3938-3946
    ISBN: 978-84-697-6957-7
    Tytuł-nazwa konferencji: 10th International Conference of Education, Research and Innovation
    Nazwa skrócona konferencji: ICERI2017
    Miejsce konferencji: Seville
    Kraj: ES
    Od dnia: 2017.11.16
    Do dnia: 2017.11.18
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • students
  • blended-learning method
  • advantages
  • University of Gdansk
  • Poland

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    11/15
    AUTORZY: Katarzyna Wojan.
    TYTUŁ: Kalendarium ważniejszych wydarzeń naukowych na Uniwersytecie Gdańskim związanych z utworzeniem kierunku finlandystycznego
    ŹRÓDŁO: Gazeta Uniwersytecka Społeczności Akademickiej Uniwersytetu Gdańskiego. - 2017, nr spec., s. 8
    p-ISSN: 1689-4723

    Typ publikacji: VAR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Finnish
  • University of Gdansk
  • Institute of Scandinavian Studies
  • scientific events
  • Finnish studies

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/15
    AUTORZY: Arleta Szadziewska, Jarosław Kujawski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Knowledge of the ACCA qualifications among the students of the accredited postgraduate studies
    ŹRÓDŁO: W: 11th International Technology, Education and Development Conference : 6-8 March, 2017 Valencia (Spain) : conference proceedings, [dokument elektroniczny / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres]
    ADRES WYDAWNICZY: Valencia : IATED Academy, 2017
    SERIA: INTED Proceedings, 2340-1079
    OPIS FIZYCZNY: S. 6858-6872
    ISBN: 978-84-617-8491-2
    UWAGI: Płyta CD
    Tytuł-nazwa konferencji: 11th International Technology, Education and Development Conference
    Miejsce konferencji: Valencia
    Kraj: ES
    Od dnia: 2017.03.06
    Do dnia: 2017.03.08
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • postgraduate students
  • accredited programme
  • ACCA
  • University of Gdansk
  • Poland

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    13/15
    AUTORZY: Katarzyna Wojan.
    TYTUŁ: Ponad 30 lat tradycji nauczania języka fińskiego na Uniwersytecie Gdańskim
    ŹRÓDŁO: Gazeta Uniwersytecka Społeczności Akademickiej Uniwersytetu Gdańskiego. - 2017, nr spec., s. 6-7
    p-ISSN: 1689-4723

    Typ publikacji: VAR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Finnish for foreigner
  • teaching
  • University of Gdansk
  • history
  • Katarzyna Wojan
  • Hieronim Chojnacki
  • Zenon Ciesielski
  • Heljä Nurmela
  • Leena Laajo-Szańkowska
  • Marcelina Grabska

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/15
    AUTORZY: Arleta Szadziewska, Jarosław Kujawski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Professional competencies of accounting specialists in the opinion of 'finance and accounting' students at the University of Gdansk
    ŹRÓDŁO: W: ICERI2017 Proceedings : 10th International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 16-18 of November 2017 / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    ADRES WYDAWNICZY: Seville : IATED Academy, cop. 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 5473-5481
    ISBN: 978-84-697-6957-7
    Tytuł-nazwa konferencji: 10th International Conference of Education, Research and Innovation
    Nazwa skrócona konferencji: ICERI2017
    Miejsce konferencji: Seville
    Kraj: ES
    Od dnia: 2017.11.16
    Do dnia: 2017.11.18
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • students
  • professional accountants
  • professional competencies
  • skills
  • technical knowledge
  • University of Gdansk
  • Poland

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    15/15
    AUTORZY: Grzegorz Bucior, Ewa Spigarska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Teaching of university-level accounting in collaboration with the entities certifying the accounting profession - the example of faculty of management at the University of Gdansk
    ŹRÓDŁO: W: Edulearn 17 : 9th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, Spain, 3-5 July, 2017 : conference proceedings / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    ADRES WYDAWNICZY: Barcelona : IATED, 2017
    SERIA: EDULEARN Proceedings, 2340-1117
    OPIS FIZYCZNY: S. 633-641
    ISBN: 978-84-697-3777-4
    UWAGI: Płyta CD
    Tytuł-nazwa konferencji: 9th International Conference on Education and New Learning Technologies
    Miejsce konferencji: Barcelona
    Kraj: ES
    Od dnia: 2017.07.03
    Do dnia: 2017.07.05
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • ACCA
  • University of Gdansk
  • study evaluation

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego