logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ADULTS
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/7
AUTORZY: Dagmara Jankowska, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz, Maria Pąchalska.
TYTUŁ: Funkcjonowanie poznawcze kobiet i mężczyzn z dysleksją
ŹRÓDŁO: Dysleksja. - 2010, nr 1 (6), s. 18-20
p-ISSN: 1689-4839

UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • developmental dyslexia
  • specific learning difficulties
  • strengths
  • cognitive functioning
  • adults

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/7
    AUTORZY: Marta Bogdanowicz, Marta Łockiewicz, Ewa Zaleska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Perspektywy edukacyjne osób z dysleksją rozwojową
    ŹRÓDŁO: W: Profilaktyka i terapia z perspektywy współczesnej pedagogiki / red. nauk. Jolanta Szempruch, Zuzanna Zbróg, Aneta Ratajek
    ADRES WYDAWNICZY: Kielce : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. [75]-86
    ISBN: 978-83-62196-16-6
    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • developmental dyslexia
  • strengths
  • deficits
  • education
  • adults

    3/7
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Katarzyna Maria Bogdanowicz.
    TYTUŁ: Dysleksja u osób dorosłych
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
    OPIS FIZYCZNY: 163 s., 24 cm
    ISBN: 978-83-7850-287-6
    UWAGI: Bibliogr. s. 143-163
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • adults
  • reading & spelling deficits
  • strengths

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/7
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Karol Karasiewicz, Marta Bogdanowicz, Katarzyna Maria Bogdanowicz.
    TYTUŁ: Modele zasobów psychologicznych osób dorosłych z dysleksją i bez tego zaburzenia
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The models of psychological resources of adults with and without dyslexia
    ŹRÓDŁO: Psychologia Rozwojowa. - 2013, T. 18, nr 2, s. 65-78
    p-ISSN: 1895-6297

    UWAGI: Bibliogr. 52 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dorośli
  • dysleksja
  • zdolności wzrokowo-przestrzenne
  • kreatywność
  • motywacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adults
  • dyslexia
  • visual-spatial abilities
  • creativity
  • motivation

    Adres url:
    DOI:
    5/7
    AUTORZY: Katarzyna Maria Bogdanowicz, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz, Maria Pąchalska.
    TYTUŁ: Characteristics of cognitive deficits and writing skills of Polish adults with developmental dyslexia
    ŹRÓDŁO: International Journal of Psychophysiology. - 2014, Vol. 93, iss. 1, s. 78-83
    p-ISSN: 0167-8760

    UWAGI: Bibliogr. 51 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 2.882
    Punktacja MNiSW: 30.000
    5-letni Impact Factor ISI: 2.923
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • adults
  • phonological awareness
  • working memory
  • writing
  • rapid automatised naming

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
    6/7
    AUTORZY: Marta Bogdanowicz, Urszula Sajewicz-Radtke, Bartosz M. Radtke, Dorota Kalka, Elżbieta Karpińska, Katarzyna M. Bogdanowicz, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: Bateria metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów powyżej 16. roku życia. BATERIA-16 plus [B-16]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych, [2016]
    ISBN: 978-83-65453-37-2
    Typ publikacji: POD
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • adults
  • assessment
  • literacy

    7/7
    AUTORZY: Dorota Kalka, Marta Łockiewicz.
    TYTUŁ: Happiness, life satisfaction, resiliency and social support in students with dyslexia
    ŹRÓDŁO: International Journal of Disability, Development and Education. - 2018, Vol. 65, iss. 5, s. 493-508
    p-ISSN: 1034-912X
    e-ISSN: 1465-346X

    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.947
    Punktacja MNiSW: 20.000
    5-letni Impact Factor ISI: 1.160
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adults
  • dyslexia
  • happiness
  • higher education
  • life satisfaction
  • personal resources
  • resiliency
  • social support

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego