logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ADVERTISEMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 13



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/13
AUTORZY: Barbara Kijewska.
TYTUŁ: Kobieta w przekazie telewizyjnym
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Woman on the television screen
ŹRÓDŁO: Zeszyty Prasoznawcze. - 2008, R. 51, nr 3/4, s. 43-53
p-ISSN: 0555-0025

UWAGI: Bibliogr. 53 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gender
  • mass media
  • television
  • advertisement

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/13
    AUTORZY: Ewa Rogowska-Cybulska.
    TYTUŁ: Perswazyjne walory derywatów transpozycyjnych w teskstach reklam
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Persuasive values of transpositional derivatives in text advertising
    ŹRÓDŁO: Białostockie Archiwum Językowe. - 2010, nr 10, s. [237]-250
    p-ISSN: 1641-6961

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • word formation
  • advertisement
  • persuasion

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/13
    AUTORZY: Ewa Rogowska-Cybulska.
    TYTUŁ: Słowotwórstwo na usługach reklamy : mechanizmy tekstowe
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Word formation at the service of advertising : textual devices
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: 372, [2] s., 23 cm
    ISBN: 978-83-7865-093-5
    UWAGI: Bibliogr. s. 341-354. Indeks
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • word derivation
  • advertisement

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/13
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Witamy w świecie marek! O zmieniającej się funkcji dziecka jako odbiorcy reklamy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Welcome to brands world! On emering child - advertisement consumer function
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 1] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [351]-360
    ISBN: 978-83-61991-35-9
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • adresat
  • lalka Barbie
  • komunikacja
  • nowe media

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertisement
  • Barbie doll
  • communication
  • new media
  • consumer

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/13
    AUTORZY: Zbigniew Treppa.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: A girl from an advertisement. Playing with metaphor
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dziewczyna z reklamy. Igraszki z metaforą
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 177-[195]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • metafora
  • fotografia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertisement
  • metaphor
  • photography
  • play of paradoxes
  • axiology of advertising
  • system of values
  • weaknesses of human nature
  • realm of imagination

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/13
    AUTORZY: Katarzyna Dobrońska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Język na billboardy - poprawność wypowiedzi jako temat kampanii społecznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Language for billboards - statement's correctness as a subject of public campaign
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 155-[171]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • język
  • reklama
  • język reklamy
  • kampania
  • kampania społeczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • language
  • advertisement
  • advertisement's language
  • campaign
  • public campaign

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/13
    AUTORZY: Monika Szeligowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Pasywnym odbiorcom mówimy "nie!". O przemianie monologu reklamowego w dialog z konsumentem w obrębie starych mediów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: We say "no" to passive consumers! About transformation of advertising monologue into dialogue with a consumer in the area of the old media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 101-[117]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • interaktywność
  • reklama
  • odbiorca
  • nowe media
  • konwergencja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • interactivity
  • advertisement
  • consumer
  • new media
  • convergence

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/13
    AUTORZY: Kalina Ciszewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rzeczywistość reklamowa - konstrukt fotografii mody
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Advertising reality - construction of fashion photographs
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 75-93
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • fotografia
  • kampanie mody
  • marketing
  • kultura
  • reklama

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • photography
  • fashion campaign
  • marketing
  • culture
  • advertisement

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/13
    AUTORZY: Magdalena Kurek.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Storytelling - chodź, opowiem Ci bajeczkę
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Storytelling - come, I will tell you a story
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 277-290
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • storytelling
  • komunikacja
  • opowiadanie
  • mówca
  • historia
  • reklama

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • storytelling
  • communication
  • story
  • advertisement

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/13
    AUTORZY: Magdalena Iwanowska, Angelika Górska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Autorytet 3.0. W jaki sposób sprzedaje produkty?
    ŹRÓDŁO: W: Tajemnice reklamy : o tym, jak reklama wpływa na dzieci i młodzież / red. Anna Maria Zawadzka, Małgorzata Niesiobędzka
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Stowarzyszenia Filomatów : Liberi Libri, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 47-61
    ISBN: 978-83-63487-23-2
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • psychology
  • advertisement
  • media
  • children
  • adolescents

    11/13
    AUTORZY: Piotr Stańczyk, Anita Wasik.
    TYTUŁ: Bom dia São Tomé : Saotomejskie malarstwo reklamowe - analiza dyskursu wizualnego = Pintura publicitária sao-tomense - análise de discurso visual = Sao Toméan advertisement painting - visual discourse analysis
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 320 s., il.
    ISBN: 978-83-65366-37-5
    UWAGI: Bibliogr. s. 306-310
    UWAGI: Tekst równoległy pol., por., eng.
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL, POR
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Cultural Studies
  • African Cultural Studies
  • visual discourse analysis
  • critical discourse analysis
  • popular culture
  • advertisement
  • graphic design
  • visual literacy

    Adres url:
    12/13
    AUTORZY: Magda Skwierawska, Magdalena Iwanowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Jak nieznaczący produkt staje się tym, bez którego nie można żyć?
    ŹRÓDŁO: W: Tajemnice reklamy : o tym, jak reklama wpływa na dzieci i młodzież / red. Anna Maria Zawadzka, Małgorzata Niesiobędzka
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Stowarzyszenia Filomatów : Liberi Libri, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 31-45
    ISBN: 978-83-63487-23-2
    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • psychology
  • advertisement
  • media
  • children
  • adolescents

    13/13
    AUTORZY: Ewa Rogowska-Cybulska.
    TYTUŁ: Żywiec pasuje jak nalał... O perswazyjnych środkach słowotwórczo-frazeologicznych w tekstach reklam
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Żywiec pasuje jak nalał... About a persuasive idiomatic and word-formative expressions in advertising texts
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 1 (2), s. 131-148
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • perswazja
  • słowotwórstwo
  • frazeologia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertisement
  • persuasion
  • word formation
  • phraseology

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego