logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ADVERTISING
Liczba odnalezionych rekordów: 16



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/16
AUTORZY: Anna Lusińska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Od popkultury do rekalmy społecznej. Rozważania nad miejscem reklamy społecznej w kulturze popularnej.
ŹRÓDŁO: W: Kultura mediów, ciało i tożsamość - konteksty socjalizacyjne i edukacyjne / pod red. nauk. Witolda Jakubowskiego i Sylwii Jaskulskiej.
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011.
OPIS FIZYCZNY: S. [125]-147.
ISBN: 978-83-7587-654-3
UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • social advertising
  • social communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/16
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Opowiadanie obrazem w reklamie społecznej. Reklama społeczna w konstruowaniu zmiany - nowej świadomości społecznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Telling stories through images in social advertising : social advertising in constructing change, or new social consciousness
    ŹRÓDŁO: Studia Pragmalingwistyczne. - 2011, R. 3, s. [409]-431
    p-ISSN: 2080-5853

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • reklama społeczna
  • reklama szokująca
  • komunikowanie publiczne
  • komunikowanie społeczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • social advertising
  • public relations
  • constructing social change

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/16
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Advertising
    ŹRÓDŁO: W: Encyclopedia of new venture management / [ed.] Matthew R. Marvel
    ADRES WYDAWNICZY: Thousand Oaks : SAGE Publications, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 8-11
    ISBN: 978-1-4129-9081-3
    ISBN: 978-1-4522-1857-1 (online)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZOH
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • customers
  • advocacy advertising
  • deceptive advertising
  • branding
  • commodities
  • recruitment

    DOI:
    4/16
    AUTORZY: Ewa Badyda.
    TYTUŁ: Odpowiedzialność za słowo w świetle współczesnego wykorzystywania języka w funkcji perswazyjnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Responsibility for the word, as seen in the light of the contemporary use of the persuasive function of language
    ŹRÓDŁO: Ethos. - 2012, R. 25, nr 1-2, s. [174]-189
    p-ISSN: 0860-8024

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • persuasion
  • manipulation
  • advertising
  • ethical aspect of the word
  • utalitarian ethics

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/16
    AUTORZY: Magdalena Grabowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Różnorodne oblicza opozycji sacrum - profanum w reklamie statycznej na przykładzie reklam opartych na symbolice religijnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Diverse representations of the sacred and the profane in contemporary visual advertising on the example of advertisements based on religious symbols
    ŹRÓDŁO: W: Język, natura, cywilizacja / pod red. Elżbiety Laskowskiej, Beaty Morzyńskiej-Wrzosek, Wiesława Czechowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Bydgoszcz : Bydgoskie Towarzystwo Naukowe, 2012
    SERIA: Prace Komisji Językoznawczej Bydgoskiego Towarzystwa Naukowego, 0068-4570, t. 22
    OPIS FIZYCZNY: S. 79-89
    ISBN: 978-83-60775-36-3
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • profane
  • sacred
  • vantage point theory

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/16
    AUTORZY: Małgorzata Karczmarzyk.
    TYTUŁ: Dzieci w reklamie : rozważania na temat podmiotowości najmłodszych w społeczeństwie kapitalistycznym w XXI wieku
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Children in adversiting : reflections on the subjectivity of the youngest citizens in the twenty-first century capitalist society
    ŹRÓDŁO: Studia Edukacyjne. - 2013, nr 24, s. [155]-163
    p-ISSN: 1233-6688

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • children in the culture of silence
  • discourse analysis
  • marketing corporations

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/16
    AUTORZY: Beata Jędrzejczak.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Językowe środki perswazji w sloganach promujących polskie marki terytorialne
    ŹRÓDŁO: W: Słowiańszczyzna dawniej i dziś : język, literatura, kultura : monografia ze studiów slawistycznych / pod red. Agnieszki Kołodziej, Magdaleny Bańki-Kowalczyk, Alicji Nowakowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Červený Kostelec : Nakladatelství Pavel Mervart, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 121-129
    ISBN: 978-80-7465-082-6
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Konferencja "Słowiańszczyzna dawniej i dziś - język, literatura, kultura I"
    Miejsce konferencji: Wrocław
    Kraj: PL
    Od dnia: 2011.03.11
    Do dnia: 2011.03.12
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • slogan
  • territorial brand

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/16
    TYTUŁ: Kultura konsumpcji - wartości, cele, dobrostan : psychologiczne aspekty zjawiska / red. Anna Maria Zawadzka, Małgorzata Niesiobędzka, Dorota Godlewska-Werner
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Liberi Libri, 2014
    OPIS FIZYCZNY: 176 s., il.
    ISBN: 978-83-63487-11-9
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdziałach
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kultura konsumpcji
  • wartości
  • dobrostan
  • dzieci
  • reklama
  • rodzina
  • praca

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer culture
  • values
  • well-being
  • organization
  • children
  • adolesents
  • family
  • advertising

    9/16
    AUTORZY: Lada Ovčinnikova, Joanna Mampe.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Turističeskaâ reklama na russkom i pol'skom âzykah kak otraženie cennostnoj kartiny mira potrebitelej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Touristic advertising in the Russian and Polish languages as a reflection of the users' value-based language worldview
    ŹRÓDŁO: W: Socjolingwistyczne badania w teorii i praktyce : ujęcie interdyscyplinarne, t. 1 / pod red. Joanny Mampe i Łady Owczinnikowej
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [25]-34
    ISBN: 978-83-7865-234-2
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: RUS
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tourism
  • stereotype
  • concept
  • advertising

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/16
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Children as consumers - a few remarks on children's product naming
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dziecko jako konsument - o sposobach konstruowania nazw produktów skierowanych do najmłodszych
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 449-[465]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • komunikacja
  • nazwa produktu
  • adresat
  • dziecko

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • communication
  • product name
  • audience
  • child

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/16
    AUTORZY: Karolina Aszyk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Devaluation of photographic means of expression in commercial photography on the example of the art of Ryszard Horowitz
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dewaluacja fotograficznych środków wyrazu w fotografii reklamowej na przykładzie twórczości Ryszarda Horowitza
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 197-[215]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dewaluacja
  • reklama
  • fotografia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • devaluation
  • advertising
  • photography
  • means of expression
  • advertising image
  • digital tools
  • graphic illustrations
  • commercial photography

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/16
    AUTORZY: Danuta Ropel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Interakcja marki i odbiorców. Marketing LEGO w dobie nowych mediów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Interaction of brand and audience. LEGO marketing in the age of new media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 119-[130]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nowe media
  • marka
  • reklama
  • marketing
  • interakcja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • brand
  • advertising
  • marketing
  • interaction

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/16
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Miejsce reklamy w kampaniach społecznych promujących Polskę
    ŹRÓDŁO: W: Reklama społeczna : między społecznymi problemami a innowacjami / pod red. Agnieszki Kołodziej-Durnaś
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego US Minerwa, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 131-154
    ISBN: 978-83-64277-41-2
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social campaigns
  • social advertising
  • social marketing
  • marketing places
  • advertising

    14/16
    AUTORZY: Agnieszka Wittstock.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wpływ archetypów na perswazyjność przekazów reklamowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The influence of archetypes on the persuasiveness of advertising messages
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 133-[152]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • archetypy
  • Jung
  • symbol
  • nieświadomość zbiorowa
  • reklama
  • psychika

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • archetypes
  • Jung
  • symbol
  • collective unconscious
  • advertising
  • psyche

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/16
    AUTORZY: Tomasz Czuba, Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, Adam Borodo.
    TYTUŁ: Internet usage in advertising and distribution in the banking services market
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Wykorzystanie Internetu w reklamie i dystrybucji na rynku usług bankowych
    ŹRÓDŁO: International Business and Global Economy = Biznes Międzynarodowy w Gospodarce Globalnej, [dokument elektroniczny]. - 2017, nr 36, s. 235-247
    TRYB DOSTĘPU: http://ekonom.ug.edu.pl/web/download.php?OpenFile=2601 [dostęp 28.12.2017]
    p-ISSN: 2300-6102
    e-ISSN: 2353-9496

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • MŚP
  • Internet
  • usługi bankowe
  • kanały dystrybucji
  • reklama
  • badania rynku

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • SME
  • internet
  • banking services
  • distribution channels
  • advertising
  • market research

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    16/16
    AUTORZY: Magdalena Zawisza, Russell Luyt, Anna Maria Zawadzka, Jacek Buczny.
    TYTUŁ: Does it pay to break male gender stereotypes in advertising? A comparison of advertisement effectiveness between the United Kingdom, Poland and South Africa
    ŹRÓDŁO: Journal of Gender Studies. - 2018, Vol. 27, iss. 6, s. 464-480
    p-ISSN: 0958-9236
    e-ISSN: 1465-3869

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.918
    Punktacja MNiSW: 20.000
    5-letni Impact Factor ISI: 1.193
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • gender attitudes
  • gender portrayal
  • gender stereotypes
  • sex roles
  • cross-cultural

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego