logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ADVERTISING CREATIVITY
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Žanna Sladkevič.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Naružnaâ social'naâ reklama Belarusi (sociokul'turnyj i pragmalingvističeskij analiz)
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Outdoor social advertising of Belarus (sociocultural and pragmalinguistic analysis)
ŹRÓDŁO: W: Socjolingwistyczne badania w teorii i praktyce : ujęcie interdyscyplinarne, t. 5 = Sociolingvističeskie issledovaniâ v teorii i praktike : meždisciplinarnyj podhod, t. 5 / pod red. Joanny Mampe, Karoliny Wielądek, Lady Ovchinnikovej i Fadhila Marzouka
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
OPIS FIZYCZNY: S. 103-124
ISBN: 978-83-7865-651-7
UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 201-215
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: RUS
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social advertising
  • outdoor advertising
  • Belarus
  • effectiveness of advertising
  • advertising creativity

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego