logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ANALYSIS AND INTERPRETATION
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Grażyna B. Tomaszewska.
TYTUŁ: O zagrożeniach świata zamkniętego w jednoznacznych opozycjach na podstawie gimnazjalnych wypowiedzi interpretacyjnych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: On the threats of a world closed in unequivocal oppositions - based on junior high school interpretive utterances
ŹRÓDŁO: Edukacja. - 2015, 2 (133), s. 58-67
p-ISSN: 0239-6858
e-ISSN: 2449-8998

UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 12.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • literaturoznawstwo
  • analiza i interpretacja
  • dydaktyka literatury
  • podstawa programowa
  • wartości i wartościowanie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • literary studies
  • analysis and interpretation
  • teaching of literature
  • core curriculum
  • values and valuation

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/3
    AUTORZY: Maria Szoska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Źle obejrzane… o możliwościach interpretacyjnych filmu na lekcjach języka polskiego w gimnazjum
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Badly watched… about the possibilities of interpretations of film during Polish lessons in middle school
    ŹRÓDŁO: W: Edukacja polonistyczna jako zobowiązanie : powszechność i elitarność polonistyki, t. 2 / red. nauk. Ewa Jaskółowa, Danuta Krzyżyk, Bernadeta Niesporek-Szamburska, Małgorzata Wójcik-Dudek, przy współpr. Diany Jagodzińskiej i Aleksandry Zok-Smoły
    ADRES WYDAWNICZY: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2016
    SERIA: Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, 0208-6336
    OPIS FIZYCZNY: S. 489-502
    ISBN: 978-83-8012-952-8
    ISBN: 978-83-8012-953-5 (wersja elektroniczna)
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • culture text
  • film content
  • film adaptation
  • analysis and interpretation
  • text

    3/3
    AUTORZY: Grażyna B. Tomaszewska.
    TYTUŁ: A world locked in simplistic oppositions. The interpretive statements of lower secondary school students
    ŹRÓDŁO: Edukacja. - 2017, 2 (141), s. 136-145
    p-ISSN: 0239-6858
    e-ISSN: 2449-8998

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • literary studies
  • analysis and interpretation
  • teaching of literature
  • core curriculum
  • values

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego