logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ANALYSIS OF PEDAGOGICAL DISCOURSE
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Hadrian Lankiewicz, Anna Szczepaniak-Kozak, Emilia Wąsikiewicz-Firlej.
TYTUŁ: Language learning and identity : positioning oneself as a language learner and user in the multilingual milieu
ŹRÓDŁO: Oceánide, [dokument elektroniczny]. - 2014, iss. 6, s. 1-16
TRYB DOSTĘPU: http://oceanide.netne.net/articulos/art6-2.pdf [dostęp 30.01.2015]
e-ISSN: 1989-6328

UWAGI: Bibliogr. 51 poz.
Typ publikacji: ZAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • identity
  • language learning
  • EFL
  • Polish learners
  • sojourn
  • analysis of pedagogical discourse

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego