logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ASSESSMENT IN HIGHER EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Gražina Šiling.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ocenivanie v vuzah : problemnye mesta
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Assessment in higher education : fields of issues
ŹRÓDŁO: W: Viŝa osvìta Ukraïni u kontekstì ìntegracìï do Êvropejs'kogo osvìtn'ogo prostoru = Higher education of Ukraine in the context of integration to European educational space / [vìdp. red. vip. Ì. P. Manoha]
ADRES WYDAWNICZY: [Kiïv] : Gnozis, 2014
OPIS FIZYCZNY: S. 399-418
ISBN: 978-966-2760-18-7(2)
UWAGI: Bibliogr. 35 poz.
UWAGI: Gumanitarnij Visnik DVNZ: dodatok 1 do Vip. 5, Tom II (53)
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: RUS
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • assessment in higher education
  • systems function and individual function of assessment
  • reliability and validity of assessment
  • integration of the European Higher Education Area
  • Lifewide Lifelong Learning strategy

    2/3
    AUTORZY: Grażyna Szyling.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dwa rodzaje oceniania w szkole wyższej. Potrzeba czy komplikacja?
    ŹRÓDŁO: W: Dobre zwyczaje akademickie w naukach przyrodniczych / pod red. Jerzego Bolałka, Ewy Szymczak, Teresy Sadoń-Osowieckiej
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, cop. 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 159-173
    ISBN: 978-83-65148-31-5
    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • assessment in higher education
  • systems function and individual function of assessment
  • complementarity of formative and summative assessment

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/3
    AUTORZY: Grażyna Szyling.
    TYTUŁ: Pytania o ocenianie w szkole wyższej. Zarys zagadnienia
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Questions on assessment in higher education. Outline of issue
    ŹRÓDŁO: Dyskursy Młodych Andragogów. - 2015, nr 16, s. [9]-22
    p-ISSN: 2084-2740

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • assessment in higher education
  • NQF
  • systems function and individual function of assessment
  • reliability and validity of assessment
  • LLL strategy

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego