logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ASSIGNING OF MEANINGS
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ: Ukryte w języku aspekty przygotowania dzieci do szkoły
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Hidden-in-language aspects of children's preparation for school
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2017, R. 13, nr 2 (37), s. 41-54
p-ISSN: 1734-1582
e-ISSN: 2451-2230

UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 14.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • językowy obraz szkoły
  • nadawanie znaczeń
  • dzieci przedszkolne
  • gotowość szkolna
  • edukacja transmisyjna
  • ograniczanie rozwoju

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • language image of school
  • assigning of meanings
  • kindergarten children
  • school readiness
  • transmissive education
  • limitation of development

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego