logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: AUTHORITARIANISM
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Wojciech Siegień.
TYTUŁ: Przedszkole a polityka edukacyjna na Białorusi. Analiza dyskursu władzy
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Preschooling in educational policy in Belarus. An analysis of the discourse of power
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2012, R. 8, nr 2, s. [24]-38
p-ISSN: 1734-1582

UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • krytyczna analiza dyskursu
  • Białoruś
  • edukacja przedszkolna
  • władza
  • autorytaryzm

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • critical discourse analysis
  • Belarus
  • preschool education
  • authoritarianism

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/4
    AUTORZY: Andrzej Piotrowski, Katarzyna Kubacka.
    TYTUŁ: Autorytaryzm a postawy rodzicielskie żołnierzy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Authoritarian at work, non-authoritarian at home? : soldier as a commander, subordinate and parent
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych = Journal of Science of the gen. Tadeusz Kosciuszko Military Academy of Land Forces. - 2013, R. 45, nr 4, s. 28-47
    p-ISSN: 1731-8157
    e-ISSN: 2300-0090

    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • autorytaryzm
  • dyrektywność
  • postawy
  • rodzice
  • żołnierze

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • authoritarianism
  • directiveness
  • parental attitudes
  • soldiers

    Adres url:
    DOI:
    3/4
    AUTORZY: Tomasz Besta, Marcin Szulc, Michał Jaśkiewicz.
    TYTUŁ: Political extremism, group membership and personality traits : who accepts violence?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Extremismo político, pertenencia al grupo y rasgos de personalidad : ?Quién acepta la violencia?
    ŹRÓDŁO: Revista de Psicología Social = International Journal of Social Psychology. - 2015, Vol. 30, iss. 3, s. 563-585
    p-ISSN: 0213-4748
    e-ISSN: 1579-3680

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG, SPA
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 0.458
    Punktacja MNiSW: 15.000
    5-letni Impact Factor ISI: 0.580
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • authoritarianism
  • group membership
  • identity fusion
  • violence

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:
    4/4
    AUTORZY: Anna Kot.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nauczycielskie rozumienie autorytetu moralnego w perspektywie hermeneutyki H.-G. Gadamera
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Teachers' understanding of moral authority in the perspective of hermeneutics H.-G. Gadamer
    ŹRÓDŁO: W: Wyzwania i kierunki rozwoju nauk społecznych, [dokument elektroniczny] / red. nauk. Sandra Frąckowiak, Patrycja Łaga, Margaretta Mielewczyk, Marta Pięta, Agnieszka Ploetzing, Monika Ruksztełło
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Uniwersytet Gdański. Wydział Nauk Społecznych. Instytut Politologii, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 329-346
    ISBN: 978-83-64970-11-5
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    UWAGI: https://issuu.com/politologiaug/docs/wyzwania_i_kierunki_rozwoju_nauk_sp_d44c7eb963ef80 [dostęp 25.01.2017]
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • pedeutologia
  • autorytaryzm
  • autorytet nauczyciela
  • autorytet w hermeneutyce H.-G. Gadamera

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • pedeutology
  • authoritarianism
  • authority of the teacher
  • authority in the H.-G. Gadamer's hermeneutics

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego