logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: AUTOMOTIVE MARKET IN POLAND
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Anna Fornalska, Marcin Skurczyński.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: New media in marketing communications of automotive dealers on Polish market
ŹRÓDŁO: W: Seeking dealership excellence through research and training : sales, marketing, new media, finance and management in the automotive industry : conference proceeding / by Christian Stadlmann and Gian Luca Gregori
ADRES WYDAWNICZY: Ancona : Management Department, Economics Faculty "Giorgio Fuà", Università Politecnica delle Marche, 2014
OPIS FIZYCZNY: S. 24-31
ISBN: 978-88-907795-9-6
UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: International Conference of DNDS Project - Developing New Distribution Skills
Miejsce konferencji: Ancona
Kraj: IT
Od dnia: 2014.09.11
Do dnia: 2014.09.12
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • social media
  • integrated marketing communication
  • automotive market in Poland

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego