logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: BARRIERS OF CHILD S DEVELOPMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
TYTUŁ: (Anty)edukacja wczesnoszkolna / red. nauk. Dorota Klus-Stańska
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2014
OPIS FIZYCZNY: 492 s., il., 21 cm
SERIA: Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki
ISBN: 978-83-7850-173-2
ISBN: 978-83-7850-176-3
UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 443-471. Indeks
Typ publikacji: PEK
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • early education
  • barriers of child's development
  • school

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/2
    AUTORZY: Dorota Klus-Stańska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dezintegracja tożsamości i wiedzy jako proces i efekt edukacji wczesnoszkolnej
    ŹRÓDŁO: W: (Anty)edukacja wczesnoszkolna / red. nauk. Dorota Klus-Stańska
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2014
    SERIA: Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki
    OPIS FIZYCZNY: S. [24]-60
    ISBN: 978-83-7850-173-2
    ISBN: 978-83-7850-176-3
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 443-471
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • early education
  • integrated curriculum
  • barriers of child's development
  • knowledge
  • identity

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego