logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: BILINGUAL NURSERY SCHOOLS
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Małgorzata Rocławska-Daniluk.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The phonological tasks for children in a bilingual education. Raport from the studies
ŹRÓDŁO: W: Fremde und eigene Sprachen. Linguistische Perspektiven : Akten des 51. Linguistischen Kolloquiums in Vilnius 2016 = Foreign and own languages. Linguistic perspectives : selected papers of the 51st Linguistics Colloquium in Vilnius 2016 / Virginija Masiulionytė, Skaistė Volungevičienė (Hrsg.)
ADRES WYDAWNICZY: Berlin [etc.] : Peter Lang, 2018
SERIA: Linguistic International, 1436-6150, Bd. 40
OPIS FIZYCZNY: S. 469-477
ISBN: 978-3-631-74710-0
ISBN: 978-3-631-75441-2 (e-PDF)
ISBN: 978-3-631-75442-9 (EPUB)
ISBN: 978-3-631-75443-6 (MOBI)
UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • vowels
  • phonological systems
  • bilingual nursery schools
  • phoneme segmentation

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego