logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: BLENDED LEARNING
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Grażyna Chaberek-Karwacka, Mirosława Malinowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: E-learning as a tool for improving access to academic education in the opinion of University of Gdansk students and teachers
ŹRÓDŁO: W: Proceedings of 2015 International Conference on Interactive Mobile Communication Technologies and Learning (IMCL), 19-20 November 2015, Thessaloniki, Greece, [dokument elektroniczny]
ADRES WYDAWNICZY: Red Hook, NY : Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2015
OPIS FIZYCZNY: S. 78-82
ISBN: 978-1-4673-8243-4
UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: International Conference on Interactive Mobile Communication, Technologies and Learning
Miejsce konferencji: Thessaloniki
Kraj: GR
Od dnia: 2015.11.19
Do dnia: 2015.11.20
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • part-time studies
  • blended learning
  • University of Gdansk

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    2/4
    AUTORZY: Michał Kuciapski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Realizacja zajęć informatycznych przy wsparciu technik nauczania na odległość : zastosowania, korzyści i ograniczenia
    ŹRÓDŁO: W: Uniwersytet jutra / pod red. Sylwii Mrozowskiej i Grażyny Penkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 91-[106]
    ISBN: 978-83-65148-20-9
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-learning
  • blended learning
  • learning process quality
  • MOOC

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/4
    AUTORZY: Grażyna Chaberek-Karwacka, Mirosława Malinowska, Tomasz Michalski.
    TYTUŁ: E-learning jako narzędzie poprawy dostępu do edukacji akademickiej w opinii studentów i nauczycieli akademickich Uniwersytetu Gdańskiego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: E-learning as a tool to improve access to academic education in the opinion of both students and academics of the University of Gdańsk
    ŹRÓDŁO: Biuletyn Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN. - 2016, z. 260, s. 108-117
    p-ISSN: 0079-3493

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • blended learning
  • extramural study programmes
  • University of Gdańsk

    Adres url:
    4/4
    AUTORZY: Michał Kuciapski.
    TYTUŁ: Wielopłaszczyznowa integracja e-nauczania z akademicką praktyką dydaktyczną - studium przypadku uczelni University of Houston-Downtown
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Multifaceted integration of e-learning with the practices in higher education - a case study of University of Houston-Downtown
    ŹRÓDŁO: E-Mentor. - 2018, nr 1 (73), s. 74-85
    p-ISSN: 1731-6758
    e-ISSN: 1731-7428

    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • multifaceted integration of e-learning
  • e-learning for higher education
  • e-learning quality
  • internal and external videoconferences
  • blended learning

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego