logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: BLENDED-LEARNING METHOD
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Arleta Szadziewska, Jarosław Kujawski.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The usefulness of the blended-learning method in the opinion of full-time students of the Gdansk University
ŹRÓDŁO: W: Edulearn 16 : 8th International Conference on Education and New Learning Technologies, 4-6 July, 2016: conference proceedings / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
ADRES WYDAWNICZY: Barcelona : IATED, 2016
SERIA: EDULEARN Proceedings, 2340-1117
OPIS FIZYCZNY: S. 1792-1801
ISBN: 978-84-608-8860-4
UWAGI: Płyta CD
Tytuł-nazwa konferencji: 8th International Conference on Education and New Learning Technologies
Miejsce konferencji: Barcelona
Kraj: ES
Od dnia: 2016.07.04
Do dnia: 2016.07.06
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • students
  • blended-learning method
  • University of Gdansk
  • Poland

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    2/2
    AUTORZY: Arleta Szadziewska, Jarosław Kujawski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Advantages and disadvantages of the blended-learning method used in the educational process at the Faculty of Management at the University of Gdansk, in the opinion of undergraduate students
    ŹRÓDŁO: W: ICERI2017 Proceedings : 10th International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 16-18 of November 2017 / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    ADRES WYDAWNICZY: Seville : IATED Academy, cop. 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 3938-3946
    ISBN: 978-84-697-6957-7
    Tytuł-nazwa konferencji: 10th International Conference of Education, Research and Innovation
    Nazwa skrócona konferencji: ICERI2017
    Miejsce konferencji: Seville
    Kraj: ES
    Od dnia: 2017.11.16
    Do dnia: 2017.11.18
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • students
  • blended-learning method
  • advantages
  • University of Gdansk
  • Poland

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego