logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: BUSINESS
Liczba odnalezionych rekordów: 17



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/17
AUTORZY: Magdalena Kuśnierz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The outdoor advertising management information system for SMEs based on UML 2.2
ŹRÓDŁO: W: Proceedings of BIR'2009 : the eight international conference on perspectives in business informatics research, 01-02 October 2009 / Jan Aidemark, Sven Carlsson, Björn Cronquist (eds.)
ADRES WYDAWNICZY: Kristianstad : Kristianstad Academic Press, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. 199-212
ISBN: 978-91-633-5509-7
UWAGI: Bibliogr. 55 poz.
Typ publikacji: ZRZ
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • UML 2.2
  • information system
  • SME
  • outdoor advertising
  • model
  • business
  • ebusiness
  • MIS
  • ISD
  • network
  • web
  • internet
  • internet application
  • Web 2.0
  • development

    2/17
    AUTORZY: Aleksandra Cicharska, Grażyna Karwacka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wpływ lokalizacji działalności gospodarczej na zrównoważony rozwój społeczno-demograficzny, ekonomiczny i środowiskowy - na przykładzie gminy Przechlewo
    ŹRÓDŁO: W: Wybrane problemy rozwoju lokalnego w Polsce północnej / pod red. M. Tarkowskiego i J. Mazurek
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2010
    SERIA: Regiony Nadmorskie, 18
    OPIS FIZYCZNY: S. [93]-104
    ISBN: 978-83-7380-915-4
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • rural areas
  • Pomorskie Voivodeship
  • population
  • sustainable development
  • business
  • location

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/17
    AUTORZY: Agata Wątrobska.
    TYTUŁ: Europejska Spółka Prywatna - szansą dla małych i średnich przedsiębiorstw.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: European Private Company - chanse for small and medium enterprises.
    ŹRÓDŁO: Pieniądze i Więź. - 2011, R. 14, nr 2, s. 139-146.
    p-ISSN: 1506-7513

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • spółka
  • Unia Europejska
  • biznes
  • ograniczona odpowiedzialność
  • prawo spółek

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • company
  • European Union
  • business
  • limited liability
  • companies law

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/17
    AUTORZY: Ryszard Makarowski, Mieczysław Plopa, Anna Skuzińska, Marcin Marszałł.
    TYTUŁ: Questionnaire of aggressiveness in sport and business
    ŹRÓDŁO: Polish Journal of Social Science. - 2012, Vol. 7, no. 1, s. [7]-36
    p-ISSN: 1896-7817

    UWAGI: Bibliogr. 63 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • go-ahead
  • assertiveness
  • sport
  • business
  • confirmatory factor analysis

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/17
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ku strategii wykorzystania mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Towards a strategy for the use of social media by Polish companies
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [331]-339
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • komunikacja
  • nowe media
  • serwisy społecznościowe
  • strategia
  • firmy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • communications
  • new media
  • social networking
  • strategy
  • business

    6/17
    AUTORZY: Paweł Antonowicz.
    TYTUŁ: Własności wskaźnika rentowności sprzedaży brutto oraz produktywności majątku w prognozowaniu i ocenie zagrożenia upadłością przedsiębiorstw
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Properties of return on sales and return on assets indicators in enterprise bankruptcy prediction
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. - 2013, nr 59, s. [11]-20
    p-ISSN: 1733-2842

    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Zarządzanie finansami. Mierzenie wyników przedsiębiorstw i ocena efektywności inwestycji
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • analiza finansowa
  • upadłość
  • przedsiębiorstwo
  • rentowność sprzedaży
  • produktywność majątku

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • financial analysis
  • bankruptcy
  • business
  • return on sales
  • return on assets

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/17
    AUTORZY: Teresa Martyniuk, Wioletta Jasińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Etyka w rachunkowości w kontekście odpowiedzialnego społecznie biznesu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Ethics in accountanay in the context of socially responsible business
    ŹRÓDŁO: W: Współczesne problemy rachunkowości w teorii i praktyce / pod red. nauk. Henryka Lelusza i Renaty Burchart
    ADRES WYDAWNICZY: Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [189]-201
    ISBN: 978-83-7299-891-0
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • etyka
  • rachunkowość
  • biznes

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • ethics
  • accountancy
  • business

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/17
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Between tradition and modernity. New relations between media, business and culture : introduction
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Między tradycją a nowoczesnością. Relacje pomiędzy mediami, biznesem i kulturą : wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-25 [wersja ang.], s. 27-38 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • business
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/17
    AUTORZY: Cezary Mańkowski.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Doing business in Poland: trends and developments
    NAZWA KONFERENCJI: Doing Business in Germany and Central Eastern Europe
    MIEJSCE: Zwolle, Netherlands, 16 listopada 2015
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Windesheim University
    Typ publikacji: ZXK
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • business

    10/17
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Horizons of communication. The importance of media in social and political life. Introduction
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Horyzonty komunikowania. Znaczenie mediów w życiu społecznym i politycznym. Wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 15-26 [wersja ang.], s. 29-39 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • business
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/17
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: In dialogue with consumer. New faces of marketing communication. Introduction
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: W dialogu z konsumentem. Nowe oblicza komunikacji marketingowej. Wprowadzenie
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-22 [wersja ang.], s. 25-34 [wersja pol.]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Materiały z Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013", 10-11 października 2013 r., Gdańsk
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG, POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • business
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/17
    AUTORZY: Jolanta Maćkiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Media a biznes, czyli jak pisać o kwestiach ekonomicznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media and business, or how to write about economical problems
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 83-[99]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dyskurs
  • biznes
  • teksty ekonomiczne
  • strategia przyciągania

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • discourse
  • business
  • economic texts
  • strategy of attracting

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/17
    AUTORZY: Małgorzata Kaszak, Olga Sokołowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Sport in business. A linguistic analysis of eight competition idioms
    ŹRÓDŁO: W: Zagadnienia aktualnie poruszane przez młodych naukowców 1, [dokument elektroniczny], t. 4 / [red. Marcin Kuczera, Krzysztof Piech]
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : CreativeTime, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 1288-1292
    ISBN: 978-83-63058-46-3
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    UWAGI: Płyta DVD
    Tytuł-nazwa konferencji: Wpływ Młodych Naukowców na Osiągnięcia Nauki Polskiej, VII Edycja
    Miejsce konferencji: Kraków
    Kraj: PL
    Od dnia: 2014.12.06
    Do dnia: 2014.12.06
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • competition idioms
  • sport
  • business

    14/17
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The function of visual communication in the promotion of a city (as exemplified by the case of Gdańsk)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Znaczenie komunikacji wizualnej w promocji miasta na przykładzie Gdańska
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 331-[352]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing terytorialny
  • promocja miasta
  • komunikacja wizualna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • territorial marketing
  • promotion of the city
  • visual communication
  • media
  • business
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/17
    AUTORZY: Mateusz Orlicki, Oskar Struk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tylko sport czy już biznes? Promocja koszykarskiej ligi NBA w mediach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Only a sport or already a business? The promotion of basketball league NBA on media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 81-[99]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • NBA
  • media
  • biznes
  • koszykówka
  • Stern

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • NBA
  • media
  • business
  • basketball
  • Stern

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/17
    AUTORZY: Zdzisław Kordel, Ewa Kamińska, Piotr Pawlak, Jerzy Waśkiewicz, Krzysztof Matuszewski.
    TYTUŁ: Koszty jednostkowe w przedsiębiorstwach międzynarodowego transportu ciężarowego
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Instytutu Transportu Samochodowego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 53, [1] s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-60965-91-7
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • transport samochodowy
  • koszty

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • car transport
  • costs
  • business
  • truck transport
  • transport
  • logistics

    17/17
    AUTORZY: Angelica Pegani, Steven Cockerill.
    TYTUŁ: Teams tools : leading high-performance teams with different types of intelligence
    ADRES WYDAWNICZY: [Gdynia : Angelica Pegani], cop. 2018
    OPIS FIZYCZNY: 213 s., il., 23 cm
    ISBN: 978-83-944545-4-8
    UWAGI: Bibliogr. s. 179-209
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teamwork
  • team leader
  • global teams
  • international teams
  • leaders
  • female-leader
  • male-leader
  • leadership
  • management
  • business
  • international communication

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego