logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: CHILDREN S IDENTITY
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Maria Szczepska-Pustkowska, Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Longina Strumska-Cylwik.
TYTUŁ: O dziecięcej tożsamości (tragicznie) zerwanej - gdy przemoc symboliczna może życie ocalić
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: On childish identity (tragically) broken - when symbolic violence can save lives
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2018, R. 14, nr 4 (43), s. 20-29
p-ISSN: 1734-1582
e-ISSN: 2451-2230

UWAGI: Bibliogr. 34 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 14.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tożsamość dziecięca
  • tożsamość zerwana
  • przemoc symboliczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • children's identity
  • broken identity
  • symbolic violence

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego