logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: COGNITIVE ASPECT IN PSYCHOLOGY AND PEDAGOGY
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Justyna Siemionow.
TYTUŁ: Wybrane teoretyczne aspekty zjawiska niedostosowania społecznego w perspektywie poznawczej. Rozważania na pograniczu nauk: pedagogiki i psychologii
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Some selected theoretical aspects of the social maladjustment in the cognitive perspective. The considering in the borderland: of pedagogy and psychology
ŹRÓDŁO: Miscellanea Anthropologica et Sociologica, [dokument elektroniczny]. - 2017, 18 (1), s. 135-150
TRYB DOSTĘPU: http://maes-online.com/fulltxt.php?ICID=1242541 [dostęp 13.07.2017]
p-ISSN: 2084-2937
e-ISSN: 2354-0389

UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • niedostosowanie społeczne
  • pedagogika resocjalizacyjna
  • pedagogika kreująca
  • perspektywa poznawcza w psychologii i pedagogice

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • socially maladjusted
  • social rehabilitation pedagogy
  • creating pedagogy
  • cognitive aspect in psychology and pedagogy

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego