logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: COMMERCIALIZATION
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/9
AUTORZY: Anatol' Mihajlov.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kommercializaciâ âzyka - okončatel'naâ poterâ ego funkcij
ŹRÓDŁO: W: Bulgakovskie čteniâ : zbornik naučnyh statej po materialam IV Vserossijskoj naučnoj konferencii s meždunarodnym učastiem / pod obŝ. red. L. I. Pahar'
ADRES WYDAWNICZY: Orel : Poligrafičeskaâ firma "Kartuš", Izdatel'stvo OGU, 2010
OPIS FIZYCZNY: S. 123-128
ISBN: 978-5-9708-0207-6
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: RUS
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • language
  • commercialization
  • threats
  • loss of function

    2/9
    AUTORZY: Radosław Kossakowski.
    TYTUŁ: Uprzedmiotowione i "obrandowane". Dzieci w kulturze towarów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Treated as objects and marked by brands? Children in a consumer society
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2011, nr 1 (53), s. [21]-35
    p-ISSN: 1505-8808

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • childhood
  • commercialization
  • socialization
  • television
  • consumer culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/9
    AUTORZY: Ewa Polak, Waldemar Polak.
    TYTUŁ: Ekonomizacja nierynkowych dziedzin życia i jej konsekwencje
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Economization of public services sector and its consequences
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2013, Vol. 4, nr 1, s. 11-20
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2013/04/2.-E.-Polak_WG_1_2013_GG-.pdf [dostęp 6.12.2013]
    e-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ekonomizacja
  • urynkowienie
  • komercjalizacja
  • usługi publiczne
  • ochrona zdrowia
  • edukacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • economization
  • commercialization
  • marketization
  • public services
  • health care
  • education

    Adres url:
    4/9
    AUTORZY: Monika Woźniak, Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Social media - phenomenon of convergence and business aspects of the economic organizations
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media społecznościowe - zjawisko konwergencji a biznesowe aspekty organizacji gospodarczych
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [427]-438
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • nowe media
  • serwisy społecznościowe
  • konwergencja
  • komercjalizacja
  • komunikacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • new media
  • social networking
  • convergence
  • commercialization
  • communication

    5/9
    AUTORZY: Anna Kossabucka, Radosław Kossakowski.
    TYTUŁ: Dwa sety komercjalizacji. Studium porównawcze siatkówki w Hiszpanii i Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Two sets of commercialization : comparative analysis of marketization of volleyball in Poland and Spain
    ŹRÓDŁO: Przegląd Socjologii Jakościowej, [dokument elektroniczny]. - 2015, T. 11, nr 2, s. 160-184
    TRYB DOSTĘPU: http://www.qualitativesociologyreview.org/PL/Volume30/PSJ_11_2_Kossabucka_Kossakowski.pdf[dostęp 02.06.2015]
    e-ISSN: 1733-8069

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • siatkówka
  • komercjalizacja
  • profesjonalizacja
  • sponsoring
  • media
  • marketing

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • volleyball
  • commercialization
  • professionalization
  • sponsorship
  • media
  • marketing

    Adres url:
    6/9
    AUTORZY: Klaudia Nowicka, Dominika Szymańska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Muzeum etnograficzne na wolnym powietrzu jako produkt turystyczny miejsce. Przykład Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: An ethnographic open-air museum as a place-product. The example of the Museum of the Mazovian Countryside in Sierpc
    ŹRÓDŁO: W: Przestrzeń w turystyce : znaczenie i wykorzystanie / red. nauk. Małgorzata Durydiwka, Katarzyna Duda-Gromada
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydział Geografii i Studiów Regionalnych UW, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. [299]-311
    ISBN: 978-83-63245-89-4
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • produkt turystyczny miejsce
  • muzeum etnograficzne
  • komercjalizacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • place-product
  • ethnographic museum
  • commercialization

    7/9
    AUTORZY: Karol Śledzik.
    TYTUŁ: Asymetrie w procesie komercjalizacji patentu w warunkach ustawy Bayh-Dole'a: perspektywa publicznej uczelni wyższej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Asymmetries in the commercialization of a patent under Bayh-Dole Act: the public university perspective
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2016, R. 14, nr 3/2, s. 253-268
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 52 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • patent
  • komercjalizacja
  • asymetria
  • ustawa Bayh-Dole'a

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • patent
  • commercialization
  • asymmetry
  • Bayh-Dole Act

    8/9
    AUTORZY: Krzysztof Czub.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Czy utwory i przedmioty praw pokrewnych mogą być komercjalizowane w publicznych szkołach wyższych na podstawie art. 86d-86h P.S.W.?
    ŹRÓDŁO: W: Wynalazczość i ochrona własności intelektualnej : teoretyczne i praktyczne aspekty własności intelektualnej : zbiór referatów z seminarium Rzeczników Patentowych Szkół Wyższych : Cedzyna 12-16 września 2016, z. 40
    ADRES WYDAWNICZY: [Kielce : Drukarnia Jawist], 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 7-15
    ISBN: 978-83-65470-45-4
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Tytuł-nazwa konferencji: Seminarium Rzeczników Patentowych Szkół Wyższych
    Miejsce konferencji: Cedzyna
    Kraj: PL
    Od dnia: 2016.09.12
    Do dnia: 2016.09.16
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • intellectual property
  • IP
  • industrial property
  • copyright
  • neighbouring rights
  • works
  • commercialization
  • university
  • scientific research

    9/9
    AUTORZY: Hadrian Lankiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Is there a place for "sowing" in second language (L2) education at the university level? Neoliberal tenets under scrutiny
    ŹRÓDŁO: W: Challenges of second and foreign language education in a globalized world : studies in honor of Krystyna Droździał-Szelest / Mirosław Pawlak, Anna Mystkowska-Wiertelak eds.
    ADRES WYDAWNICZY: Cham : Springer, 2018
    SERIA: Second Language Learning and Teaching, 2193-7648
    OPIS FIZYCZNY: S. 287-305
    ISBN: 978-3-319-66974-8
    ISBN: 978-3-319-66975-5 (ebook)
    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • neoliberalism
  • commercialization
  • L2 teaching
  • ecology of language learning
  • autonomy
  • critical perspective

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego