logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: COMPARISON OF GRAMMAR STRUCTURES
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Anna Właszyn, Jolanta Hinc.
TYTUŁ: Kształcenie świadomości językowej w procesie nauczania języka obcego poprzez porównywanie struktur gramatycznych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Supporting language awareness in the process of teaching foreign language grammar : comparing languages
ŹRÓDŁO: Rozprawy Naukowe i Zawodowe PWSZ w Elblągu. - 2013, z. 17, s. [107]-119
p-ISSN: 1895-8117

UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • supporting language awareness
  • comparison of grammar structures

    Adres url:
    2/3
    AUTORZY: Jolanta Hinc.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Englisch als Interferenzquelle für Grammatikfehler in der schriftlichen Produktion im Deutschen. Didaktische Implikationen zur Förderung der Sprachbewusstheit im Fremdsprachenstudium
    ŹRÓDŁO: W: Kultur, Kommunikation, Kreativität, Reflexivität : Beiträge zum universitären Fremdsprachenunterricht / Sylwia Adamczak-Krysztofowicz, Anna Szczepaniak-Kozak (Hrsg.)
    ADRES WYDAWNICZY: Frankfurt am Main : Peter Lang Edition, cop. 2014
    SERIA: Posener Beiträge zur Angewandten Linguistik, 2191-3536, Bd. 4
    OPIS FIZYCZNY: S. [195]-206
    ISBN: 978-3-631-64488-1
    ISBN: 978-3-653-03339-7 (e-book)
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • word order
  • negative transfer
  • error analysis
  • supporting of language awareness
  • comparison of grammar structures

    3/3
    AUTORZY: Jolanta Hinc.
    TYTUŁ: Zur Förderung der Sprachbewusstheit : Vergleichen und Besprechen der grammatischen Strukturen
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Promoting language awareness : comparision and discussion of grammar structures
    ŹRÓDŁO: Neofilolog. - 2014, nr 42/1, s. 39-50
    p-ISSN: 1429-2173

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wielojęzyczność ucznia
  • świadomość językowa
  • porównywanie struktur gramatycznych języków

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • multilingual students
  • language awareness
  • comparison of grammar structures

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego