logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: COMPETENCE
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/9
AUTORZY: Sylwia Celińska, Zdzisław Nieckarz.
TYTUŁ: Wartość kompetencji zawodowych pracowników w ocenie pracodawców
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The value of professional competence in the assessment of employers
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Administracji i Biznesu im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Gdyni. - 2012, z. 18, s. 54-66
p-ISSN: 1428-7889

UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kompetencje
  • ocena
  • pracownik
  • praktyka biznesu

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • competence
  • evaluation
  • employee and business practice

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/9
    AUTORZY: Paweł Atroszko, Bartosz Atroszko.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Academic performance of Polish students from the perspective of the Self-Determination Theory
    ŹRÓDŁO: W: The 3rd Electronic International Interdisciplinary Conference EIIC 2014, Slovak Republic, 1-5 September 2014 : proceedings, [dokument elektroniczny] / eds. Michal Mokrys, Stefan Badura, Anton Lieskovsky
    ADRES WYDAWNICZY: Zilina : EDIS - Publishing Institution of the University of Zilina, 2014
    SERIA: Proceedings in Electronic International Interdisciplinary Conference, 1338-7871, vol. 3, iss. 1
    OPIS FIZYCZNY: S. 286-291
    ISBN: 978-80-554-0921-4
    UWAGI: Bibliogr. 47 poz.
    UWAGI: http://www.eiic.cz/archive/?vid=1&aid=2&kid=20301-4 [dostęp 02.03.2015]
    Tytuł-nazwa konferencji: 3rd Electronic International Interdisciplinary Conference EIIC 2014
    Organizator konferencji: EIIC 2014
    Miejsce konferencji: Zilina
    Kraj: SK
    Od dnia: 2014.09.01
    Do dnia: 2014.09.05
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Self-Determination Theory
  • education
  • basic psychological needs
  • autonomy
  • competence
  • relatedness
  • academic performance

    3/9
    AUTORZY: Anna Dziadkiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Diagnozowanie luk kompetencyjnych jako podstawa tworzenia programów kształcenia
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Diagnosing competency gaps as the basis for the creation of training programs
    ŹRÓDŁO: W: Perspektywy kształcenia ustawicznego w uczelni : dobre praktyki projektu "PI: Nowy model kształcenia przez całe życie w budowaniu potencjału rozwojowego uczelni" / [red. Małgorzata Burzyńska, Monika Kłos]
    ADRES WYDAWNICZY: Piła : Wyższa Szkoła Biznesu, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 65-84
    ISBN: 978-83-908147-1-1
    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • competence
  • competency gap
  • competency learning model
  • competency test
  • Development Center
  • 360-degree feedback
  • intellectual capital
  • career development plan

    4/9
    AUTORZY: Hanna Brycz, Magdalena Wyszomirska-Góra, Yoram Bar-Tal, Piotr Wiśniewski.
    TYTUŁ: The effect of metacognitive self on confirmation bias revealed in relation to community and competence
    ŹRÓDŁO: Polish Psychological Bulletin. - 2014, Vol. 45, no. 3, s. 306-311
    p-ISSN: 0079-2993
    e-ISSN: 1641-7844

    UWAGI: Bibiogr. 44 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • metacognitive self
  • social perception
  • community
  • competence
  • cognitive biases
  • confirmation bias

    Adres url:
    DOI:
    5/9
    AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Marta Zdunek.
    TYTUŁ: Preferencje wizerunków produktu kojarzonych ze sprawczością i wspólnotowością
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Preference of brand products with competence and morality associations
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2015, R. 22, nr 7, s. 27-34
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wizerunek konsumenta
  • preferencje wizerunku produktu
  • sprawczość
  • wspólnotowość

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer self-concept
  • product image preference
  • competence
  • morality

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/9
    AUTORZY: Jolanta Maćkiewicz.
    TYTUŁ: Jak można badać komunikację medialną? - perspektywa odbiorcy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: How to analyze media communication? - user's perspective
    ŹRÓDŁO: Studia Medioznawcze = Media Studies. - 2016, nr 2 (65), s. 25-35
    p-ISSN: 1641-0920
    e-ISSN: 2451-1617

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja
  • media
  • odbiór
  • odbiorca
  • kontekst
  • kompetencja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • communications
  • media
  • reception
  • recipient
  • context
  • competence

    Adres url:
    7/9
    AUTORZY: Karolina Starego.
    TYTUŁ: Poza dyskurs kompetencji w edukacji krytycznej. "Trzeci termin" oraz Paula Freirego i Jacquesa Rancière'a idea dialogu "zapośredniczonego"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Beyond competence: Paulo Freire, Jacque Rancière and the use of the "third term" in critical pedagogy
    ŹRÓDŁO: Forum Oświatowe. - 2016, nr 1 (55), s. 33-53
    p-ISSN: 0867-0323
    e-ISSN: 2450-3452

    UWAGI: Bibliogr. 54 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Paulo Freire
  • Jacques Rancière
  • kompetencje
  • dialog
  • pedagogika krytyczna
  • rzecz
  • "trzeci termin"

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Paulo Freire
  • Jacques Rancière
  • competence
  • dialogue
  • critical pedagogy
  • third term

    Adres url:
    8/9
    AUTORZY: Magdalena Bartniczak.
    TYTUŁ: Możliwe sposoby ujmowania kompetencji narracyjnej w kontekście autonomii jako kategorii teleologicznej w pedagogice specjalnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Possible ways to include the narrative competence in relation to autonomy as a purpose in special pedagogy
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2018, nr 32, s. 127-142
    p-ISSN: 2080-9476
    e-ISSN: 2544-0519

    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • narracja
  • kompetencja
  • kompetencja narracyjna
  • niepełnosprawność intelektualna
  • autonomia
  • refleksyjność
  • komunikacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • narration
  • competence
  • narrative competence
  • intelectual disability
  • autonomy
  • reflective
  • community

    Adres url:
    9/9
    AUTORZY: Anna Hau, Katarzyna Wądołowska-Lesner.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nauczyciel i uczeń w oczach młodzieży - raport z badań
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Teacher and student in the eyes of young people - report of research results
    ŹRÓDŁO: W: Socjolingwistyczne badania w teorii i praktyce : ujęcie interdyscyplinarne, t. 5 = Sociolingvističeskie issledovaniâ v teorii i praktike : meždisciplinarnyj podhod, t. 5 / pod red. Joanny Mampe, Karoliny Wielądek, Lady Ovchinnikovej i Fadhila Marzouka
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 141-149
    ISBN: 978-83-7865-651-7
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 201-215
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teacher
  • student
  • teaching process
  • competence
  • qualifications
  • linguistic image of the world
  • consciousness

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego