logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: COMPETITIVE POSITION
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
AUTORZY: Magdalena Gostkowska-Drzewicka.
TYTUŁ: Rentowność sprzedaży a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstw deweloperskich
ŹRÓDŁO: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. - 2012, nr 5 (748), s. 21-30
p-ISSN: 0860-6846

UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • przedsiębiorstwo deweloperskie
  • rentowność sprzedaży
  • pozycja konkurencyjna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • real estate development company
  • net profit margin
  • competitive position

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/6
    AUTORZY: Dariusz Tłoczyński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Non-aviation factors shaping competitive position of ariports : Gdańsk airport case study
    ŹRÓDŁO: W: Transbaltica 2013 : proceedings of the 8th International Scientific Conference, May 9-10, 2013, Vilnius, Lithuania / [comp. by N. Batarlienė]
    ADRES WYDAWNICZY: Vilnius : Technika, 2013
    SERIA: Transbaltica, 2029-2376
    OPIS FIZYCZNY: S. 235-240
    ISBN: 978-609-457-470-2 (online)
    ISBN: 978-609-457-470-2 (print)
    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 8th International Scientific Conference Transbaltica 2013
    Miejsce konferencji: Vilnius
    Kraj: LT
    Od dnia: 2013.05.09
    Do dnia: 2013.05.10
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • airport
  • region
  • aviation service
  • state aid
  • competitive position

    DOI:
    3/6
    AUTORZY: Karol Śledzik.
    TYTUŁ: Ocena pozycji największych banków w globalnej gospodarce przed i po (?) kryzysie
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Evaluation of position of the largest banks in the global economy before and after (?) the crisis
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. - 2013, nr 60, s. [303]-313
    p-ISSN: 1733-2842

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Zarządzanie finansami. Wycena przedsiębiorstw, zarządzanie wartością, zarządzanie ryzykiem
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • duże banki
  • pozycja konkurencyjna
  • gospodarka globalna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mega banks
  • competitive position
  • global economy

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/6
    AUTORZY: Karol Śledzik.
    TYTUŁ: Wykorzystanie macierzy generatorów wartooeci do oceny pozycji konkurencyjnej krajowych banków giełdowych w latach 2006-2011
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Valuation of competitive position of domestic public banks using the value drivers matrix in 2006-2011 period
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2013, R. 11, nr 2, cz. 1, s. 613-629
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • bank
  • pozycja konkurencyjna
  • taksonomia
  • generatory wartości

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • bank
  • competitive position
  • taxonomy
  • value drivers matrix

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/6
    AUTORZY: Karol Śledzik.
    TYTUŁ: Competitive position multivariate analysis of 1000 top EU companies in 2013 - research and development perspective
    ŹRÓDŁO: Management: Science and Education. - 2015, Vol. 4, no. 2, s. 63-67
    p-ISSN: 1338-9777

    UWAGI: Bibliogr. 36 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • company
  • EU
  • research
  • Q ratio
  • research and development
  • competitive position
  • multivariate

    Adres url:
    6/6
    AUTORZY: Danuta Rucińska.
    TYTUŁ: Innowacje w praktykach marketingowych a wzrost konkurencyjnej pozycji przedsiębiorstw TSL
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Innovations in marketing praktices and a growth of competitive position of the TSL companies
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. - 2015, T. 42, s. 69-84
    p-ISSN: 1899-9867

    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    UWAGI: Tyt tomu: Przedsiębiorstwa i ich interesariusze : relacje marketingowe i CSR
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • innovations
  • competition
  • competitive position
  • market TSL

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego