logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: COMPLEMENTARITY OF FORMATIVE AND SUMMATIVE ASSESSMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ: Hybrydowy charakter oceny szkolnej we wczesnej edukacji : stan i wyzwania
ŹRÓDŁO: Studia Edukacyjne. - 2013, nr 28, s. 303-324
p-ISSN: 1233-6688

UWAGI: Bibliogr. 39 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 13.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • assessment
  • early education
  • hybrid character of assessment
  • complementarity of formative and summative assessment

    Adres url:
    2/3
    AUTORZY: Grażyna Szyling.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dwa rodzaje oceniania w szkole wyższej. Potrzeba czy komplikacja?
    ŹRÓDŁO: W: Dobre zwyczaje akademickie w naukach przyrodniczych / pod red. Jerzego Bolałka, Ewy Szymczak, Teresy Sadoń-Osowieckiej
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, cop. 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 159-173
    ISBN: 978-83-65148-31-5
    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • assessment in higher education
  • systems function and individual function of assessment
  • complementarity of formative and summative assessment

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/3
    AUTORZY: Gražina Šiling.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Škol'naâ ocenka učenikov : neobhodimost' razdeleniâ ili šans na sinergiû?
    ŹRÓDŁO: W: Psihologiâ i pedagogika XXI veka : teoriâ, praktika i perspektivy / pod obŝ. red. N. B. Karabuŝenko, N. L. Sungurovoj
    ADRES WYDAWNICZY: Moskva : RUDN, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 444-458
    ISBN: 978-5-209-06671-2
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • theory and practice of classroom assessment
  • systems function and individual function of assessment
  • complementarity of formative and summative assessment
  • classroometric

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego