logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: CONSECUTIVE INTERPRETING
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Elizabeth Woodward-Smith, Hadrian A. Lankiewicz, Anna Szczepaniak-Kozak.
TYTUŁ: Translation didactics: a proposal for teaching consecutive interpreting
ŹRÓDŁO: Glottodidactica. - 2018, Vol. 45/1, s. 179-192
p-ISSN: 0072-4769

UWAGI: Bibliogr. 35 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 12.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teaching translation
  • translation studies
  • consecutive interpreting
  • foreign language teaching vs. translation
  • autonomy and collaborative learning

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego