logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: CONSTRUCTIVISM
Liczba odnalezionych rekordów: 10



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/10
AUTORZY: Kazimierz Musiał.
TYTUŁ: Reconstructing Nordic significance in Europe on the threshold of the 21st century
ŹRÓDŁO: Scandinavian Journal of History. - 2009, Vol. 34, no. 3, s. 286-306
p-ISSN: 0346-8755

UWAGI: Bibliogr. 61 poz.
Typ publikacji: ZAC
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Baltic Sea region
  • region-building
  • constructivism
  • Nordic identity
  • discourse analysis
  • Norden

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus
  • Web of Science

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    2/10
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Der Konstruktivismus in der fremdsprachlichen Diskussion - Mode oder Wende?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Constructivism in the foreign language debate : buzzword or breakthrough?
    ŹRÓDŁO: Studia Germanica Gedanensia. - 2010, 23, s. [39]-45
    p-ISSN: 1230-6045

    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • constructivism
  • construction
  • instruction

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/10
    AUTORZY: Agata Lubowicka.
    TYTUŁ: "I want to be nothing". Challenging notions of culture, race and identity.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Nie chcę być niczym". Rzucając wyzwanie koncepcjom kultury, rasy i tożsamości.
    ŹRÓDŁO: Studia Humanistyczne AGH. - 2011, T. 10, [nr] 2, s. 75-[83].
    p-ISSN: 2084-3364

    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • literatura amerykańska
  • mieszane rasy
  • tożsamość
  • konstrukcjonizm
  • antyesencjalizm

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • American literature
  • in-between
  • identity
  • constructivism
  • anti-essentialism

    Adres url:
    4/10
    AUTORZY: Teresa Sadoń-Osowiecka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wacław Nałkowski as a precursor of constructivism in polish geography education
    ŹRÓDŁO: W: Chemistry : science education : International 8th IOSTE syposium for Central and Eastern Europe Science and Technology Education: Trends and main tendencies in the 21th century : Riga, Latvia, November 30 - December 3, 2011 / [ed. in chief Dagnija Cedere]
    ADRES WYDAWNICZY: [Ryga] : University of Latvia, 2011
    SERIA: Acta Universitatis Latviensis = Scientific papers University of Latvia, 1407-2157, vol. 778
    OPIS FIZYCZNY: S. 211-218
    ISBN: 978-9984-45-424-5
    UWAGI: Bibliogr. 18 pozycji
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • constructivism
  • geographical education
  • geographic sense
  • Vaclav Nalkowski

    Adres url:
    5/10
    AUTORZY: Elżbieta Mrożek.
    TYTUŁ: "Uchwycić kopię" czy podjąć własną aktywność myślową? : o nauczaniu porównywania różnicowego i ilorazowego w szkole
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Catch a copy" or undertake one's own mental activity? : about teaching methods in additive and multiplicative compare word problems
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2014, R. 10, nr 1, s. 74-81
    p-ISSN: 1734-1582

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • porównywanie różnicowe i ilorazowe
  • metody tradycyjne
  • konstruktywizm

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • additive and multiplicative compare word problems
  • traditional method
  • constructivism

    Adres url:
    6/10
    AUTORZY: Tomasz Widłak.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Prawo a konstruktywizm w teorii stosunków międzynarodowych : możliwości interdyscyplinarnego zbliżenia
    ŹRÓDŁO: W: Integracja zewnętrzna i wewnętrzna nauk prawnych, cz. 1 / pod red. Marka Zirk-Sadowskiego, Bartosza Wojciechowskiego, Tomasza Bekrychta
    ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014
    SERIA: Jurysprudencja, 2/2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [51]-63
    ISBN: 978-83-7969-150-0
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • constructivism
  • theory of law
  • jurisprudence
  • international relations theory
  • integration of legal science

    7/10
    AUTORZY: D. Klûs-Stan`ska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Obrazovanie v vysšej škole - "beloe" pâtno na karte didaktiki
    ŹRÓDŁO: W: Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy : materialy VIII Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii, Moskva, RUDN, 15-17 aprelâ 2015 g. : v dvuh častâh, č. 1 / [nauč. red. V. I. Kazarenkov]
    ADRES WYDAWNICZY: Moskva : Rossijskij universitet družby narodov, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 364-370
    ISBN: 978-5-209-06453-4 (č. 1)
    ISBN: 978-5-209-06452-7
    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: VIII Meždunarodnaâ naučno-praktičeskoj konferenciâ "Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy"
    Miejsce konferencji: Moskva
    Kraj: RU
    Od dnia: 2015.04.15
    Do dnia: 2015.04.17
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • didactics
  • teaching
  • pedagogies
  • constructivism
  • transmission of knowledge

    8/10
    AUTORZY: Agnieszka Nowak-Łojewska.
    TYTUŁ: "Sztuka nauczania" jako konstruowanie rozumienia ucznia
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "The art of teaching" as a constructing of student's understanding
    ŹRÓDŁO: Rozprawy Naukowe i Zawodowe PWSZ w Elblągu. - 2017, z. 25, s. 37-47
    p-ISSN: 1895-8117

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • art of teaching
  • student's activity
  • student's knowledge
  • constructivism

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/10
    AUTORZY: Bartosz Atroszko.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Konstruktywizm jako źródło inspiracji dla rozwoju współczesnej edukacji nauczycieli
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Constructivism as a source of inspiration for the development of modern teacher education
    ŹRÓDŁO: W: QUAERE 2018 : recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů : 27-29 června 2018, roč. 8 = QUAERE 2018 : reviewed proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD students and assistant : June 27-29, 2018, vol. 8
    ADRES WYDAWNICZY: Hradec Králové : Magnanimitas, cop. 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 1224-1231
    ISBN: 978-80-87952-26-9
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Quaere 2018. Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD students and assistants
    Miejsce konferencji: Hradec Králové
    Kraj: CZ
    Od dnia: 2018.06.27
    Do dnia: 2018.06.29
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konstruktywizm
  • edukacja nauczycieli
  • obiektywizm

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • constructivism
  • teacher education
  • objectivism

    10/10
    AUTORZY: Dorota Klus-Stańska.
    TYTUŁ: Paradygmaty dydaktyki : myśleć teorią o praktyce
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018
    OPIS FIZYCZNY: 278 s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-01-20150-0
    UWAGI: Bibliogr. s. 261-269. Indeksy
    Typ publikacji: POD
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • theory of teaching
  • paradigm
  • objectivism
  • constructivism
  • transformation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego