logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: CONTEXTUALISATION
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Ewa M. Wierzbowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Le lecteur intimidé ou les lectures dévalorisées des adolescents.
ŹRÓDŁO: W: Autour des "livres que l'on n'a pas lus" / études réunies et prés. par Tomasz Swoboda, Ewa Wierzbowska et Olga Wrońska.
ADRES WYDAWNICZY: Sopot : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, 2011.
SERIA: Cahiers de l'Équipe de Recherches en Théorie Appliquée (ERTA), t. 2
OPIS FIZYCZNY: S. [45]-53.
ISBN: 978-83-7531-210-2
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: FRE
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • lecture
  • reader
  • young people
  • evaluation
  • contextualisation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego