logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: CONVENTION BUREAU
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
TYTUŁ: Popyt na produkty turystyki biznesowej w aglomeracji trójmiejskiej w roku 2010 w świetle badań Gdańsk Convention Bureau
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Demand for business tourism products in Tricity agglomeration in 2010 in the light of Gdansk Convention Bureau research studies
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2012, nr 84, s. [659]-670
p-ISSN: 1896-382X

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • business tourism
  • business tourism products
  • convention bureau

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/3
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
    TYTUŁ: Event jako narzędzie marketingu terytorialnego na przykładzie działalności Gdańsk Convention Bureau
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Event as a tool of territorial marketing on the example of activities carried out by the Gdansk Convention Bureau
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula. - 2015, 40, s. 59-70
    p-ISSN: 2353-2688

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing terytorialny
  • eventy
  • convention bureau

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • territorial marketing
  • events
  • convention bureau

    Adres url:
    3/3
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nowe media w marketingu terytorialnym na przykładzie działalności Gdańsk Convention Bureau
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: New media in territorial marketing (activity of Gdansk Convention Bureau example)
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 315-[329]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing terytorialny
  • nowe media
  • przemysł spotkań
  • convention bureau

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • territorial marketing
  • new media
  • meeting industry
  • convention bureau

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego