logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: CORPORATE IDENTITY
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
TYTUŁ: Importance of key stakeholders for creating corporate identity
ŹRÓDŁO: IJETE International Journal of Emerging and Transition Economies. - 2008, Vol. 1, no. 1, s. 127-139
p-ISSN: 1308-2701

UWAGI: Bibliogr. 35 poz.
Typ publikacji: ZAC
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • corporate identity
  • corporate image
  • non-material values
  • marketing environment
  • stakeholders

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/6
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Towards human face of economy - ethical aspects of contemporary business
    ŹRÓDŁO: W: 5th International Scientific Conference Business and Management' 2008 : May 16-17, 2008, Vilnius, Lithuania : selected papers / ed by R. Ginevičius, A. V. Rutkauskas, K. Didenko, T. Polajeva and J. Saee
    ADRES WYDAWNICZY: Vilnius : Technika, 2008
    OPIS FIZYCZNY: S. 387-391
    ISBN: 978-9955-28-311-9
    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 5th International Scientific Conference Business and Management
    Miejsce konferencji: Vilnius
    Kraj: LT
    Od dnia: 2008.05.16
    Do dnia: 2008.05.17
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • corporate social responsibility
  • ethics
  • human relations
  • human dignity
  • corporate identity
  • company values

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    3/6
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Budowa długookresowej tożsamości przedsiębiorstwa na rynku zagranicznym
    ŹRÓDŁO: W: Marketing eksportowy małych i średnich przedsiębiorstw w Regionie Południowego Bałtyku / pod red. Hanny Treder i Przemysława Kulawczuka
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [149]-175
    ISBN: 978-83-7865-046-1
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. [201]-204
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • overall identification
  • design
  • corporate identity
  • foreign market
  • intellectual property protection
  • corporate image

    Adres url:
    4/6
    AUTORZY: Anna Maria Nikodemska-Wołowik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Establishing a long-term corporate identity on the foreign market
    ŹRÓDŁO: W: Export marketing of small and medium-sized enterprises in the South Baltic Region / ed. by Hanna Treder, Przemysław Kulawczuk ; transl. Monika Kowalska
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [145]-171
    ISBN: 978-83-7865-047-8
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. [195]-198
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • corporate identity
  • corporate image
  • overall identification
  • international environment
  • intellectual property

    Adres url:
    5/6
    AUTORZY: Maja Wojciechowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Fizyczne artefakty kultury organizacyjnej jako element komunikacji marketingowej. Na przykładzie systemu identyfikacji wizualnej
    ŹRÓDŁO: W: Sučasnì problemi dìâl'nostì bìblìoteki v umovah ìnformacìjnogo suspìl'stva : materìali p'âtoï mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï, 11-12 veresnâ 2013 roku, L'vìv, [dokument elektroniczny] / redkol. O. V. Šiška, N. E. Kunanec', D. O. Tarasov, I. O. Bêlous, R. S. Samotij, A. I. Andruhìv
    ADRES WYDAWNICZY: L'vìv : Vidavnictvo L'vìvs'koï polìtehnìki, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 75-89
    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    UWAGI: http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/21314/1/8-75-89.pdf [dostęp 08.06.2016]
    Tytuł-nazwa konferencji: Sučasnì problemi dìâl'nostì bìblìoteki v umovah ìnformacìjnogo suspìl'stva
    Miejsce konferencji: L'vìv
    Kraj: UA
    Od dnia: 2013.09.11
    Do dnia: 2013.09.12
    Typ publikacji: ZRZ
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • library management
  • corporate identity
  • organizational culture

    Adres url:
    6/6
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Serious games and their application in creating corporate identity
    ŹRÓDŁO: W: Handbook of digital games and entertainment technologies / Ryohei Nakatsu, Matthias Rauterberg, Paolo Ciancarini (eds.)
    ADRES WYDAWNICZY: Singapore : Springer Singapore, cop. 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 1-18
    ISBN: 978-981-4560-52-8 (online)
    UWAGI: Bibliogr. 51 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • serious games
  • corporate identity
  • gamification
  • education

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego